REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
firma
Pokaż firmę
Pracownia Co Architekci
firma
Pokaż firmę
Paweł Malus Architekci
Kraków, Przewóz 34 lok.108
firma
Pokaż firmę
Projekt Plus Architekci
firma
Pokaż firmę
Plus 3 Architekci
firma
Pokaż firmę
Domagało Wnuk Architekci
firma
Pokaż firmę
Pracownia Bujnowski Architekci
firma
Pokaż firmę
Wojtyś Wójtowicz Architekci
firma
Pokaż firmę
Baumschlager Eberle Architekci
firma
Pokaż firmę
Restudio Jacaszek Architekci
firma
Pokaż firmę
B-C Architekci
firma
Pokaż firmę
Chachaj Rozmuski Architekci
firma
Pokaż firmę
Marciniak&Witasiak Architekci
firma
Pokaż firmę
Ostrowscy Architekci s.c.
Katowice, ul. Zabrska 14 / 8
Uniwersytet Gdański wybuduje Centrum Sportu na oliwskim kampusie [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Uniwersytet Gdański wybuduje Centrum Sportu na oliwskim kampusie [WIZUALIZACJE]
Na początek powstanie wielofunkcyjna hala sportowa, a w następnych etapach (i latach) boiska i kolejne obiekty Centrum Sportu Uniwersytetu Gdańskiego przy ul. Wita Stwosza. W poniedziałek, 10 czerwca, rektor Uniwersytetu Gdańskiego prof. Piotr Stepnowski podpisał umowę z przedstawicielem wykonawcy wielofunkcyjnej hali, która ma być gotowa pod koniec 2026 roku.
Rozpoczęło się nasuwanie pierwszych segmentów estakady trasy S7 w Nowej Hucieartykuł
Pokaż artykuł
Rozpoczęło się nasuwanie pierwszych segmentów estakady trasy S7 w Nowej Hucie
Rozpoczęło się nasuwanie pierwszych segmentów estakady będącej częścią budowanej w krakowskiej Nowej Hucie trasy S7. Obiekt będzie miał 1589 m długości i 20 m wysokości. Połączy okolice ul. Łowińskiego i Morcinka. Dziś jest to najdłuższa tego typu budowa w Polsce.
Trwa budowa wielkiego Centrum Sportowego Uniwersytetu Gdańskiego [ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa wielkiego Centrum Sportowego Uniwersytetu Gdańskiego [ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]
Uniwersytet Gdański realizuje nową, wielką inwestycję. Przy ulicy Wita Stwosza 31/37 (Oliwa) powstaje Centrum Sportowe. Inwestycja będzie etapowana. Na początek powstanie wielofunkcyjna hala sportowa, a w następnych etapach (i latach) boiska i kolejne obiekty Centrum Sportu Uniwersytetu Gdańskiego przy ul. Wita Stwosza. Generalnym wykonawcą wielofunkcyjnej hali, która ma być gotowa pod koniec 2026 roku, jest firma Budimex S.A. z Warszawy.
Umowa na projekt – większe możliwości kolei z Kędzierzyna-Koźla do granicy z Czechamiartykuł
Pokaż artykuł
Umowa na projekt – większe możliwości kolei z Kędzierzyna-Koźla do granicy z Czechami
Będzie dokumentacja do wykonania prac, które zwiększą dostęp do kolei z nowych przystanków w Raciborzu oraz stacji Kędzierzyn-Koźle, Racibórz, Chałupki. To krok do skrócenia podróży w stronę granicy z Czechami. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na projektowanie linii Kędzierzyn-Koźle – Chałupki. Wartość opracowania to 26 mln zł. Projekt ubiega się o dofinansowanie z europejskiego instrumentu CEF "Łącząc Europę".
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA