REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Podwarszawski Park Glinianka został sprzedanyartykuł
Pokaż artykuł
Podwarszawski Park Glinianka został sprzedany
BIG Poland od 2022 roku rozbudowuje swoją obecność na polskim rynku parków handlowych. Konsekwentnie realizując strategię inwestycyjną w Polsce, BIG dołączył do portfela parków handlowych Park Glinianka w Łubnej na południowych przedmieściach Warszawy, kupując go od REDKOM Development, który specjalizuje się w tworzeniu dużych obiektów handlowych.
Na Dolnym Śląsku powstanie nowy park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
Na Dolnym Śląsku powstanie nowy park handlowy
W Miliczu rozpoczęto działania inwestycyjne obejmujące przygotowanie nowoczesnego parku handlowego Multibox. Obecnie trwają intensywne prace projektowe i administracyjne, uruchomiono także komercjalizację powierzchni handlowo-usługowej. Inwestorem obiektu jest Zakład Budowlano-Remontowy BUDREM Inwestycje i Nieruchomości sp. k. Za komercjalizację powierzchni odpowiada BOIG Consulting.
W pierwszym kwartale 2023 roku w Polsce przybyło 12 obiektów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
W pierwszym kwartale 2023 roku w Polsce przybyło 12 obiektów handlowych
Rynek handlowy ma za sobą dobre otwarcie roku. W pierwszych trzech miesiącach br. przybyło 107,4 tys. mkw. powierzchni zakupowej w postaci 12 obiektów. Są to głównie parki handlowe o powierzchni do 10 tys. mkw., choć nie zabrakło większych projektów – wynika z najnowszego raportu CBRE. Wśród najemców najszybciej przybywa dyskontów niespożywczych. Rozwijają się także obiekty wielofunkcyjne, tworzące miejsca spotkań, w których zakupy są jedną z funkcjonalności. W budowie pozostaje 362,3 tys. mkw. przestrzeni handlowej, która zasili głównie mniejsze miejscowości.
Kolejny etap budowy Designer Outlet Kraków [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Kolejny etap budowy Designer Outlet Kraków [WIZUALIZACJE]
W stolicy Małopolski trwa realizacja kolejnego wielkiego kompleksu handlowego. Już w marcu tego roku budowa Designer Outlet Kraków będzie na etapie stanu surowego otwartego. Otwarcie projektu planowane jest na wiosnę 2025 roku.
Niemiecka Grupa Saller przebuduje dawne Tesco w Przemyślu na nowoczesny park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka Grupa Saller przebuduje dawne Tesco w Przemyślu na nowoczesny park handlowy
Grupa Saller konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową poprzez realizację strategii stałego rozwoju opartego na długoterminowych inwestycjach w obiekty handlowe. Dominującym formatem są parki handlowe o powierzchni około 10 tysięcy mkw., aczkolwiek zmiany i rewitalizacje dotyczą również portfolia należących do Grupy galerii handlowych. Aby wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów, poddawane one są modernizacjom, przebudowom oraz rozbudowom.
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy w dobrej formieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy w dobrej formie
Renowacje, przebudowy i procesy rekomercjalizacji, nowe lokalizacje związane z powstawaniem nowych o...
Rynek handlowy w Polsce: nowe marki, pół miliona mkw. w budowie, rosnące czynsze i spadek poziomu pustostanówartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce: nowe marki, pół miliona mkw. w budowie, rosnące czynsze i spadek poziomu pustostanów
Do końca roku sektor może wzbogacić się o ok. 200 000 mkw., z czego zgodnie z trendem ostatnich lat najwięcej przypadnie na format parków handlowych, które odpowiadają za 77 proc. powierzchni w budowie – wynika z analizy Cushman & Wakefield.
[Polska] Stabilny rozwój rynku powierzchni handlowych daje dobre perspektywy na przyszłośćartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Stabilny rozwój rynku powierzchni handlowych daje dobre perspektywy na przyszłość
Rok 2017 przyniósł wiele ciekawych wydarzeń na polskim rynku handlowym. Magdalena Sadal, dyrektor Dz...
[Warszawa] Rusza sprzedaż mieszkań na osiedlu Mieszko na Pradzeartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Rusza sprzedaż mieszkań na osiedlu Mieszko na Pradze
Deweloper Victoria Dom rusza z nową inwestycją na warszawskiej Pradze. Osiedle Mieszko zlokalizowane...
[Piekary Śląskie] JLL przejmuje zarządzanie siedmioma obiektami handlowymi marcredoartykuł
Pokaż artykuł
[Piekary Śląskie] JLL przejmuje zarządzanie siedmioma obiektami handlowymi marcredo
Warszawa, 17 lipca 2015 r. – Międzynarodowa firma doradcza JLL została wybrana zarządcą siedmiu cent...
CTP wybuduje w Polsce trzy nowe parki logistyczno-przemysłoweartykuł
Pokaż artykuł
CTP wybuduje w Polsce trzy nowe parki logistyczno-przemysłowe
CTP, deweloper oraz właściciel nieruchomości przemysłowo-logistycznych, wchodzi na nowe rynki regionalne w Polsce i zapowiada realizację kolejnych trzech parków biznesowych. Nowe inwestycje wybuduje w Łodzi, Częstochowie i Bydgoszczy, dostarczając w sumie ponad 215 000 mkw. powierzchni najmu.
Trei Real Estate wybuduje w Polsce nowe Vendo Parki artykuł
Pokaż artykuł
Trei Real Estate wybuduje w Polsce nowe Vendo Parki
Inwestor Trei Real Estate Poland zapowiedział rozpoczęcie prac budowlanych związanych z nowymi parkami handlowymi spod szyldu Vendo Park. Powstaną one w Kostrzynie nad Odrą oraz Mogilnie. W otwartym w grudniu 2023 roku Vendo Parku w Koninie działalność zainaugurowała natomiast zapowiadana siłownia Xtreme Fitness.
[Polska] Galerie handlowe w Polsce stawiają na doświadczenia i urozmaicają swoje ofertyartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Galerie handlowe w Polsce stawiają na doświadczenia i urozmaicają swoje oferty
Dziś centra handlowe są coraz mniej nastawione na tradycyjny "shopping", większy akcent kładąc na sp...
[Kraków] Duży napływ turystów kształtuje sytuację ulic handlowych w Krakowie. Stabilny rozwój rynku centrów handlowych – nowe projekty w planach.artykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Duży napływ turystów kształtuje sytuację ulic handlowych w Krakowie. Stabilny rozwój rynku centrów handlowych – nowe projekty w planach.
Handel na krakowskich ulicach koncentruje się w centralnym, historycznym kwartale miasta, a wśród na...
Niemiecka sieć NKD otworzyła sklep w parku handlowym N-Park Łany pod Wrocławiemartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka sieć NKD otworzyła sklep w parku handlowym N-Park Łany pod Wrocławiem
Niemiecka sieć NKD otworzyła 6 października sklep w N-Parku w Łanach pod Wrocławiem. NKD (Niedrig Kalkuliert Discount) to koncept sklepów z odzieżą dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz artykułami dekoracyjnymi do domu w konkurencyjnych cenach.
N-Park Gagarinainwestycja
Pokaż inwestycję
N-Park Gagarina
Wrocław, Fabryczna, Gagarina
Niemiecka sieć drogerie dm otworzy pierwszy sklep w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka sieć drogerie dm otworzy pierwszy sklep w Warszawie
Drogerie dm szykują się do debiutu w Warszawie. Marka potwierdziła, że pierwszą lokalizacją w stolicy będzie Centrum Łopuszańska 22 (dzielnica Włochy). Na razie nie podana została jeszcze data wydarzenia. Wcześniej jednak mieszkańcy Mazowsza będą mogli zrobić zakupy w podwarszawskim Mysiadle.
Nadchodzi czas zmian w centrach handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Nadchodzi czas zmian w centrach handlowych w Polsce [RAPORT]
Około 30 proc. spośród przeanalizowanych przez Colliers obiektów handlowych powstało ponad 20 lat temu i zlokalizowanych jest głównie w aglomeracjach i dużych miastach – wynika z najnowszego raportu firmy „Drugie życie jest możliwe. Przebudowy centrów handlowych”. Autorzy prezentują w nim trendy 4RE (Refurbishment, Rebranding, Relaunch, Recommercialisation), według których ewoluują centra handlowe w Polsce, wskazują potencjalne strategie dla właścicieli, a także opisują przykłady ich realizacji.
Warszawa: Towarowa 22 – Echo Investment prezentuje wielofunkcyjny kompleks w sercu Woli [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Towarowa 22 – Echo Investment prezentuje wielofunkcyjny kompleks w sercu Woli [WIZUALIZACJE]
Zniknie centrum handlowe Jupiter, a powstaną biura, park, czy teatr. Łączna powierzchnia użytkowa pl...
Wysoka aktywność deweloperów na rynku powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Wysoka aktywność deweloperów na rynku powierzchni handlowych w Polsce
Trzeci kwartał 2024 roku przyniósł kontynuację wysokiej aktywności deweloperskiej, a nowe otwarcia zostały kompletnie zdominowane przez parki handlowe. To pierwszy taki kwartał w rozwoju polskiego rynku powierzchni handlowych, kiedy jeden format całkowicie zdominował nową podaż – tak wynika z analizy Cushman & Wakefield.
REKLAMA