REKLAMA
Znaleziono 456 wyników
Trwa budowa nowego podziemnego przystanku kolejowego Łódź Koziny [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego podziemnego przystanku kolejowego Łódź Koziny [FILM + ZDJĘCIA]
Łódź Koziny to budowany podziemny przystanek osobowy w tunelu średnicowym, położony w Łodzi, w dzielnicy Bałuty, na granicy Żubardzia i Kozin, u zbiegu ulicy Drewnowskiej z Kasprzaka i Aleją Włókniarzy w obrębie komory rozjazdowej. Koszt tej inwestycji to blisko 188 mln zł. Inwestycja realizowana z udziałem środków POIiŚ zwiększy rolę kolei w połączeniach aglomeracyjnych i dalekobieżnych.
Rusza budowa tunelu dalekobieżnego CPK w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Rusza budowa tunelu dalekobieżnego CPK w Łodzi
Spółka Centralny Port Komunikacyjny podpisała drugi z trzech kontraktów na roboty budowlane dla swojego najbardziej zaawansowanego projektu kolejowego. Ponad 4-kilometrowy tunel Kolei Dużych Prędkości w Łodzi to kluczowy elementem „igreka”, czyli trasy, która połączy Warszawę z Łodzią, Poznaniem i Wrocławiem. CPK planuje zakończenie budowy tunelu jednocześnie z uruchomieniem pierwszego etapu lotniska CPK.
Na start trzeciego tunelu jednotorowego w Łodzi – przenoszenie TBM nad torami [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Na start trzeciego tunelu jednotorowego w Łodzi – przenoszenie TBM nad torami [ZDJĘCIA]
Budowa podziemnego połączenia Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec weszła w kolejny etap. Od 19 stycznia mniejsza maszyna TBM jest przenoszona nad torami linii Łódź – Łowicz do komory przy ul. Żniwnej, skąd rozpocznie drążenie trzeciego tunelu jednotorowego. Inwestycja otworzy aglomerację łódzką na nowe połączenia dalekobieżne, regionalne i aglomeracyjne. Przedsięwzięcie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za ponad 1,8 mld zł netto jest współfinansowane z POIiŚ.
Kolejne zmodernizowane i komfortowe wagony trafiły do PKP Intercityartykuł
Pokaż artykuł
Kolejne zmodernizowane i komfortowe wagony trafiły do PKP Intercity
Narodowy przewoźnik konsekwentnie realizuje przyjętą strategię taborową. Spółka odebrała zmodernizowane wagony, które już wyjechały w pierwsze trasy. To kolejny krok we wzmacnianiu parku wagonowego PKP Intercity i zwiększaniu komfortu podróży. Wartość kontraktu to ponad 150 mln zł.
[Łódź] Szwedzka firma IT wprowadzi się do Nowej Fabrycznejartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Szwedzka firma IT wprowadzi się do Nowej Fabrycznej
Polski oddział szwedzkiej grupy IT Cybercom szykuje przeprowadzkę do Nowego Centrum Łodzi. Firma wyn...
Droga ekspresowa S10 Szczecin – Piłainwestycja
Pokaż inwestycję
Droga ekspresowa S10 Szczecin – Piła
Stargard
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Nowa Fabrycznainwestycja
Pokaż inwestycję
Nowa Fabryczna
Łódź, Śródmieście, Składowa 35
dostępna powierzchnia
11263 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
13.50
Fabryczna Office Park 1inwestycja
Pokaż inwestycję
Fabryczna Office Park 1
Kraków, Śródmieście, Pokoju 18B
całkowita powierzchnia
12581 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
17.10
Fabryczna Office Park 2inwestycja
Pokaż inwestycję
Fabryczna Office Park 2
Kraków, Śródmieście, Pokoju 18B
całkowita powierzchnia
15635 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
14.10
Fabryczna Office Park 3inwestycja
Pokaż inwestycję
Fabryczna Office Park 3
Kraków, Śródmieście, Pokoju 18B
dostępna powierzchnia
2428 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
15.90
Fabryczna Office Park 4inwestycja
Pokaż inwestycję
Fabryczna Office Park 4
Kraków, Śródmieście, Pokoju 18B
dostępna powierzchnia
166 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
17.40
Młoda Fabrycznainwestycja
Pokaż inwestycję
Młoda Fabryczna
Łódź, Śródmieście, Składowa
Ruszają przetargi na pierwsze trzy odcinki S10 Szczecin – Piłaartykuł
Pokaż artykuł
Ruszają przetargi na pierwsze trzy odcinki S10 Szczecin – Piła
Dokładnie 113,4 km wynosi długość ośmiu odcinków tej trasy, na które ogłosimy przetargi w ciągu najbliższych tygodni. Do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej wysłaliśmy już dokumentację przetargów na realizację trzech odcinków o łącznej długości 36,1 km: Szczecin Kijewo – Szczecin Zdunowo, Recz – Cybowo oraz Cybowo – Łowicz Wałecki.
Pod Łodzią powstaje podziemny, kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny, kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać w styczniu 2025 na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać w styczniu 2025 na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na koniec 2024 r. na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na koniec 2024 r. na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Warszawa] Ursus Logistic Center z nowym najemcąartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Ursus Logistic Center z nowym najemcą
MAROL – wiodący na polskim rynku dystrybutor produktów spożywczych – podpisał umowę najmu 3 000 mkw....
Poznań: Coraz bliżej powstania trasy S11, podpisano umowę na opracowanie projektu artykuł
Pokaż artykuł
Poznań: Coraz bliżej powstania trasy S11, podpisano umowę na opracowanie projektu
W Poznaniu coraz bliżej do powstania trasy S11. W zeszłym tygodniu przedstawiciele GDDKiA podpisali...
[Piła] Ośrodek Radioterapiiinwestycja
Pokaż inwestycję
[Piła] Ośrodek Radioterapii
Piła, Rydygiera 1
W 2023 roku rozpocznie się budowa tunelu Kolei Dużych Prędkości w Łodzi [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W 2023 roku rozpocznie się budowa tunelu Kolei Dużych Prędkości w Łodzi [FILMY]
Spółka CPK otrzymała pozwolenie na budowę związane z realizacją swojego najbardziej zaawansowanego projektu – tunelu Kolei Dużych Prędkości w Łodzi. Chodzi o prace przy wzmocnieniu fundamentów Łódzkiego Domu Kultury, na zachód od dworca Łódź Fabryczna. Roboty powinny ruszyć w pierwszej połowie przyszłego roku.
Sprawdzamy zaawansowanie przetargów na budowę nowych dróg w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Sprawdzamy zaawansowanie przetargów na budowę nowych dróg w Polsce
Aktualnie Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia dla 31 odcinków dróg o łącznej długości ok. 350 km. Większość dotyczy odcinków z Rządowego Programu Budowy Dróg Krajowych, zaś osiem z Programu Budowy 100 obwodnic.
Budowa tunelu średnicowego w Łodzi z waloryzacją i większym wsparciem finansowym [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Budowa tunelu średnicowego w Łodzi z waloryzacją i większym wsparciem finansowym [FILMY+ZDJĘCIA]
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły ponad 80 mln zł na waloryzacje i wypłatę kosztów ogólnych związanych z budową podziemnego połączenia kolejowego Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec. Zwaloryzowana wartość kontraktu zapewnia kontynuację inwestycji. Zabezpieczone zostały środki na wzmocnienia gruntów pod kamienicami. Inwestycja za ponad 1,8 mld zł netto wspófinansowana z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
REKLAMA