REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Ruszyła budowa największego parku handlowego w regionie Karkonoszy artykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa największego parku handlowego w regionie Karkonoszy
W województwie dolnośląskim powstanie nowy, wielki park handlowy. Ruszyła budowa Przystanku Karkonosze, powstającego w Miłkowie na przedmieściach Karpacza. Redkom Development, realizujący park handlowy Przystanek Karkonosze, zapowiedział oddanie obiektu na przełomie II i III kwartału 2025 roku.
Nord Pointinwestycja
Pokaż inwestycję
Nord Point
Warszawa, Targówek, Annopol 17
Galeria handlowa Hosso Police inwestycja
Pokaż inwestycję
Galeria handlowa Hosso Police
Police
Smart Park Krasnystawinwestycja
Pokaż inwestycję
Smart Park Krasnystaw
Krasnystaw, Polewana
[Warszawa] Są już w Warszawie. Znane międzynarodowe marki otworzyły pierwsze sklepy w stolicyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Są już w Warszawie. Znane międzynarodowe marki otworzyły pierwsze sklepy w stolicy
Rynek warszawski charakteryzuje się wysoką siłą nabywczą, stabilną sytuacją ekonomiczną i dobrymi pe...
San Park Mysiadło niemal w całości skomercjalizowany artykuł
Pokaż artykuł
San Park Mysiadło niemal w całości skomercjalizowany
W podwarszawskim Mysiadle (powiat piaseczyński) trwa budowa nowego projektu handlowego San Park. Realizacja inwestycji przebiega zgodnie z założonym harmonogramem, by już po wakacjach powitać pierwszych swoich klientów.
Port Goleniówinwestycja
Pokaż inwestycję
Port Goleniów
Goleniów
Galeria Olimpia w Bełchatowie poszerzyła swoją ofertę o nowe markiartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Olimpia w Bełchatowie poszerzyła swoją ofertę o nowe marki
Zarządzana przez EPP Galeria Olimpia poszerzyła swoją ofertę o nowe marki. Mieszkańcy Bełchatowa i okolic mogą robić zakupy w Tatuum oraz Quiosque, a także skorzystać z oferty Crazy Bubble. Łączna powierzchnia zajęta przez nowych najemców to prawie 300 mkw. Centrum handlowe przedłużyło również umowy najmu ze sklepami Smyk (486 mkw.), Deichmann (445 mkw.), Diverse (157 mkw.), Loox Galeria Optyki (110 mkw.) oraz Cyfrowy Polsat (39 mkw.).
We Wrocławiu powstanie nowy park handlowy. Trwa już budowa [WIZUALIZACJE + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu powstanie nowy park handlowy. Trwa już budowa [WIZUALIZACJE + ZDJĘCIA]
W stolicy Dolnego Śląska trwa budowa nowego parku handlowego. Prace ruszyły w kwietniu a obiekt jest już w całości skomercjalizowany. Mix najemców jest mocno zróżnicowany, wielobranżowy. W kompleksie znajdą się brandy marek odzieżowych, drogeria, sklep z elektroniką i rtv, zoologiczny i sportowy.
Łódź: Ulice handlowe gastronomią stojąartykuł
Pokaż artykuł
Łódź: Ulice handlowe gastronomią stoją
Na początku III kwartału 2021 r. Colliers przeprowadził cykliczne badania ulic handlowych w wybranyc...
Utrzymujące się zainteresowanie międzynarodowych sieci oraz modernizacja centrów to kluczowe trendy na rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Utrzymujące się zainteresowanie międzynarodowych sieci oraz modernizacja centrów to kluczowe trendy na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Wynika z podsumowania sytuacji na rynku centrów handlowych na koniec III kw. 2012 r., przygotowanego...
Grupa Saller otworzy w tym roku nowy park handlowy w woj. śląskim [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Grupa Saller otworzy w tym roku nowy park handlowy w woj. śląskim [WIZUALIZACJE]
Niemiecka Grupa Saller planuje w tym roku otwarcie nowego parku handlowego w województwie śląskim. Obiekt o powierzchni 20 tys. metrów kwadratowych powstaje w Rybniku. Wcześniej na tym miejscu funkcjonował hipermarket Tesco. Nie jest jeszcze znana liczba najemców, którzy pojawią się w nowym parku handlowym.
Tezenis otworzy w CH Focus w Bydgoszczy swój pierwszy sklep w województwie kujawsko-pomorskimartykuł
Pokaż artykuł
Tezenis otworzy w CH Focus w Bydgoszczy swój pierwszy sklep w województwie kujawsko-pomorskim
Do grona najemców bydgoskiego centrum handlowego dołączy nowy najemca. Tezenis otworzy swój pierwszy sklep w województwie kujawsko-pomorskim właśnie w centrum handlowym Focus. Marka oferuje szeroki wybór bielizny oraz piżam damskich, męskich i dziecięcych, rajstop oraz akcesoriów plażowych. Otwarcie planowane jest na środę, 28 września. Marka Tezenis należy do grupy Calzedonia.
[Szczecin] Nowi najemcy w Galerii Turzynartykuł
Pokaż artykuł
[Szczecin] Nowi najemcy w Galerii Turzyn
Sklepy odzieżowe Sinsay, House i Mohito podpisały umowy najmu z Galerią Handlową Turzyn. Wkrótce otw...
Kolejny biurowiec w Warszawie został w pełni wynajętyartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny biurowiec w Warszawie został w pełni wynajęty
Kolejny warszawski biurowiec został w pełni wynajęty. Firma Yareal Polska zakończyła komercjalizację butikowego budynku biurowego Wspólna 47/49. W 2022 roku firma wynajęła łącznie ponad 4000 mkw. dostępnej powierzchni biurowej.
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marekartykuł
Pokaż artykuł
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marek
Do grona najemców należącego do EPP centrum handlowo-rozrywkowego Galaxy w Szczecinie w ostatnim czasie dołączyły cztery nowe marki. Wśród nich znalazły się: pierwszy w województwie zachodniopomorskim multibrandowy salon Peek & Cloppenburg, marki odzieżowe JOOP! oraz Pierre Cardin, a także jubiler SAVICKI.
[Kraków] Nowi najemcy w Parku Handlowym Zakopiankaartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Nowi najemcy w Parku Handlowym Zakopianka
Sklepy odzieżowe Mohito, Sinsey i Reserved podpisały umowy najmu z Parkiem Handlowym Zakopianka w Kr...
Nabiera tempa komercjalizacja Designer Outlet Kraków [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Nabiera tempa komercjalizacja Designer Outlet Kraków [WIZUALIZACJE]
Wśród najemców, którzy podjęli decyzję o wynajmie powierzchni, przeważają sklepy z najbardziej popularnej kategorii casual, w ślad za nimi podąża sport i outdoor. W centrum znajdzie się także spora grupa marek premium.
artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] W Polsce jest 455 centrów handlowych, w budowie jest jeszcze ponad 800 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej
Według najnowszego raportu PRCH Retail Research Forum w 1 połowie 2015 roku zasoby nowoczesnej powie...
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?
Po erze supermarketów i hipermarketów sklepami pierwszego wyboru Polaków stały się dyskonty i mniejsze formaty. Pomogły w tym strategiczny rozwój sieci i dążenie do bliskości fizycznej placówek handlowych zgodnie z trendem "proximity retail", który umocnił się w pandemii. W najnowszym raporcie pt. “Nie tylko rywalizacja Biedronki z Lidlem” eksperci Colliers przeanalizowali strategie rozwoju największych graczy branży spożywczej na polskim rynku.
REKLAMA