REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Warszawa] Nowi najemcy w Blue Cityartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowi najemcy w Blue City
Esprit i Komfort otworzyły swoje sklepy w popularnym warszawskim centrum handlowym.
Kamienica Verticainwestycja
Pokaż inwestycję
Kamienica Vertica
Gdynia, Orłowo, Zwycięstwa 214
Baja Piaśnikiinwestycja
Pokaż inwestycję
Baja Piaśniki
Świętochłowice, Sudecka 10
[pomorskie] Ruszyła budowa Galerii Neptunartykuł
Pokaż artykuł
[pomorskie] Ruszyła budowa Galerii Neptun
Rozpoczęły się prace budowlane związane z budową Galerii Neptun w Starogardzie Gdańskim. Dewelopera...
[Zielona Góra] Nowa odsłona butiku modowego w Galerii Grafittartykuł
Pokaż artykuł
[Zielona Góra] Nowa odsłona butiku modowego w Galerii Grafitt
Zielonogórskie centrum handlowe Galeria Grafitt w ostatnim czasie wzbogaciło się o kilka marek. Do g...
Legnica: Obok Kauflandu ma powstać nowy, niewielki park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
Legnica: Obok Kauflandu ma powstać nowy, niewielki park handlowy
W Legnicy planowany jest kolejny,niewielki osiedlowy park handlowy. Inwestycja ma zostać zlokalizowa...
W Polsce w ciągu trzech lat powstanie 110 nowych obiektów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce w ciągu trzech lat powstanie 110 nowych obiektów handlowych
Z danych Polskiej Rady Centrów Handlowych wynika, że obecnie w fazie planowania, przygotowania inwestycji bądź w budowie jest ponad 1,2 mln mkw. GLA nowoczesnej powierzchni handlowej, z terminem otwarcia do końca 2025 r. To ponad 9 proc. całości obecnej bazy nowoczesnych obiektów handlowych w Polsce.
[wielkopolskie] Nowa część Ferio wynajęta w 100%artykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Nowa część Ferio wynajęta w 100%
Marka odzieżowa Pepco i salon z odzieżą sportową 4F to kolejni i jednocześnie ostatni najemcy, którz...
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
[Łódź] Budynek wielorodzinny "Apartamenty Plażowa"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Budynek wielorodzinny "Apartamenty Plażowa"
Łódź, Górna, Plażowa 8/Rudzka 75
[Wrocław] Centrum przenosi się na Zachódartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Centrum przenosi się na Zachód
W dużych światowych metropoliach coraz wyraźniej zaznacza się tendencja do policentryzacji. Tworzą s...
[Warszawa] Nowe osiedle powstanie na warszawskim Ursusieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowe osiedle powstanie na warszawskim Ursusie
Deweloper Victoria Dom rusza z pierwszym projektem na terenie warszawskiej gminy Ursus przy ulicy Tr...
[Aglomeracja Wrocławska] Pod Wrocławiem powstanie duży niemiecki outlet meblowy?artykuł
Pokaż artykuł
[Aglomeracja Wrocławska] Pod Wrocławiem powstanie duży niemiecki outlet meblowy?
Niemiecka firma, jedna z największych firm w Europie zajmująca się sprzedażą mebli, planuje budowę p...
Lublin najbardziej nasyconym rynkiem handlowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Lublin najbardziej nasyconym rynkiem handlowym w Polsce
Jak wynika z danych międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, Lublin zajmuje pierwsze miejsce wśród najbardziej nasyconych powierzchnią handlową (>5000 mkw.) aglomeracji w Polsce. W przeliczeniu na 1000 mieszkańców poziom nasycenia dla aglomeracji Lublina wynosi 1094 mkw., a dla porównania, w przypadku aglomeracji warszawskiej, najbardziej dojrzałego rynku handlowego w kraju, jest to 831 mkw.
Galeria Kazimierz poszerza swoją ofertę nie tylko handlową, ale także rozrywkowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Kazimierz poszerza swoją ofertę nie tylko handlową, ale także rozrywkową
Galeria Kazimierz sukcesywnie poszerza swoją ofertę nie tylko handlową, ale także rozrywkową. Jest to odpowiedź centrum handlowego na zmieniające się oczekiwania i potrzeby klientów, którzy nie tylko poszukują oferty swoich ulubionych marek, ale także liczą na wyjątkowy customer experience.
Jak radzą sobie ulice handlowe w Krakowie w czasie pandemii?artykuł
Pokaż artykuł
Jak radzą sobie ulice handlowe w Krakowie w czasie pandemii?
Na początku III kwartału 2021 r. Colliers przeprowadził cykliczne badania ulic handlowych w wybranyc...
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce  artykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
Rynek handlowy w Polsce – nowe parki handlowe i siedem debiutówartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce – nowe parki handlowe i siedem debiutów
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację na rynku nieruchomości handlowych. Na koniec II kwartału w budowie pozostawało prawie 500 000 mkw. powierzchni, w okresie od kwietnia do czerwca zadebiutowało w Polsce siedem zagranicznych marek, a swoją ofensywę kontynuowały parki handlowe. Z drugiej strony, najemcy i właściciele obiektów handlowych cały czas mierzą się z wysoką inflacją, która wpływa na wysokość ich realnych obrotów.
Era klienta. Jak będą się zmieniać galerie handlowe w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Era klienta. Jak będą się zmieniać galerie handlowe w Polsce?
Klienci nadal chcą kupować w galeriach – średni wzrost obrotów w 2022 roku w stosunku do przedpandemicznego 2019 roku wynosi ok. 11 proc. Na tym trendzie skorzystają ci gracze, którzy będą potrafili elastycznie dopasować swój model do przyzwyczajeń i oczekiwań współczesnego klienta, mówiła Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca krakowskiej firmy deweloperskiej oraz wiceprezes zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych podczas panelu "Zakupy, rozrywka i praca w czasach pandemii" na Forum Rynku Nieruchomości, który odbył się w dniach 19-20 czerwca br. w Sopocie. W swoim komentarzu podsumowuje i rozwija najważniejsze trendy na rynku retail.
REKLAMA