REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Wrocław] Kultura w przestrzeni handlowej Pasażu Grunwaldzkiegoartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Kultura w przestrzeni handlowej Pasażu Grunwaldzkiego
Dotychczas centra handlowe kojarzone były przede wszystkim jako miejsca, w których można zrobić zaku...
[śląskie] Galeria Zabrze z Marcpolemartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Galeria Zabrze z Marcpolem
Powstająca w centrum miasta Galeria Zabrze pozyskała kolejnego, znaczącego najemcę. 25 września...
[wielkopolskie] Sklep Lancerto w Galerii Lesznoartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Sklep Lancerto w Galerii Leszno
Do grona najemców Galerii Leszno dołączy sklep polskiej marki z modą męską – Lancerto.   Skle...
[Warszawa] Nowa siedziba Komputronik i Komputronik Biznes w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowa siedziba Komputronik i Komputronik Biznes w Warszawie
Komputronik i Komputronik Biznes otworzyły z początkiem marca nowe biuro w Warszawie. Zlokalizowane...
[Gdańsk] Galeria Morena najnowocześniejsza w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Gdańsk] Galeria Morena najnowocześniejsza w Polsce
Rozbudowane i zmodernizowane w tym roku gdańskie centrum handlowe Galeria Morena powiększyło się o n...
[śląskie] Skałka zgodnie z harmonogramemartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Skałka zgodnie z harmonogramem
70% powierzchni Skałki jest już przedmiotem zaawansowanych negocjacji. Projekt budowy centrum handlo...
[Poznań] Wystartowała budowa Leonarda 8 na Winiarach w Poznaniuartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Wystartowała budowa Leonarda 8 na Winiarach w Poznaniu
Na poznańskich Winiarach, przy ulicy Świętego Leonarda 8, w pobliżu Cytadeli i Sołacza rozpoczęła si...
Na warszawskiej Białołęce powstaje osiedle Zakątek Harmonia [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Na warszawskiej Białołęce powstaje osiedle Zakątek Harmonia [WIZUALIZACJE]
Zakątek Harmonia powstaje na Białołęce przy ulicy Płochocińskiej. Do sprzedaży trafił właśnie pierws...
Polska marka odzieżowa Carry otworzyła w Warszawie największy salon w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Polska marka odzieżowa Carry otworzyła w Warszawie największy salon w Polsce
Znana polska marka odzieżowa Carry z casualową modą dla kobiet, mężczyzn i dzieci otworzyła w Warszawie swój największy salon w Polsce. Nowy salon powstał w centrum handlowym Blue City. Sklep ma powierzchnię 2,5 tys. mkw.
W Warszawie został otwarty pierwszy w Polsce sklep HUGOartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie został otwarty pierwszy w Polsce sklep HUGO
Grono najemców Złotych Tarasów poszerzyło się właśnie o nową markę. W poniedziałek swój pierwszy stacjonarny sklep w Polsce otworzył tam HUGO, brand należący do jednej z najbardziej cenionych na świecie firm modowych Hugo Boss. Za rekomercjalizację i zarządzanie obiektem odpowiada zespół międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield.
W Rzeszowie powstaje 161-metrowy apartamentowiec Olszynki Park [FILM+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Rzeszowie powstaje 161-metrowy apartamentowiec Olszynki Park [FILM+WIZUALIZACJE]
W centrum stolicy Podkarpacia powstaje apartamentowiec Olszynki Park. Wieżowiec będzie docelowo jedną z wizytówek Rzeszowa. Budynek będzie miał 161 metrów wysokości. Prace nad budową rozpoczęły się w 2019 roku. Apartamentowiec Olszynki Park realizowany jest przez Apklan. Będzie trzecim, najwyższym budynkiem mieszkalnym w Polsce (161 metrów), zaraz po Sky Tower we Wrocławiu i Złotej 44 w Warszawie.
Trendy na rynku retail oczami ekspertów MVGMartykuł
Pokaż artykuł
Trendy na rynku retail oczami ekspertów MVGM
Rynek nieruchomości handlowych nieustannie ewoluuje pod wpływem zmieniających się preferencji klientów oraz sytuacji w otoczeniu ekonomicznym i prawnym. Obecnie jesteśmy świadkami wieloaspektowej transformacji, która definiuje na nowo przyszłość całego sektora retail. Zwrot konsumentów ku obiektom handlowym znajdującym się blisko miejsca zamieszkania, wciąż silne ich przywiązanie do tradycyjnych form zakupów, a także postępująca zielona transformacja to główne czynniki determinujące perspektywy rozwoju galerii handlowych i centrów convenience – wskazują eksperci MVGM, wiodącego na polskim rynku zarządcy nieruchomości.
[mazowieckie] MLP Group poszerza współpracę z MarcPolartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] MLP Group poszerza współpracę z MarcPol
MLP Group wynajęła firmie MarcPol S.A. około 1 230 m2 powierzchni magazynowej w centrum logisty...
[Wrocław] W zabytkowej kamienicy na Rzeźniczej powstaną biura i powierzchnie handloweartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] W zabytkowej kamienicy na Rzeźniczej powstaną biura i powierzchnie handlowe
Na parterze i w podziemiach punkty handlowe i usługowe, na wyższych piętrach biurach - tak zagospoda...
[Polska] Cztery galerie handlowe w Kaliszu, Kłodzku, Włocławku i Zamościu sprzedaneartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Cztery galerie handlowe w Kaliszu, Kłodzku, Włocławku i Zamościu sprzedane
Blackstone sprzedał portfel czterech centrów handlowych. Transakcja objęła takie obiekty jak galeria...
Coraz częściej centra handlowe w Polsce pobierają opłaty parkingowe od klientówartykuł
Pokaż artykuł
Coraz częściej centra handlowe w Polsce pobierają opłaty parkingowe od klientów
Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH) alarmuje, że klienci coraz częściej są zmuszani do płacenia za parking w centrach handlowych – chociaż najemcy pokrywają koszty prowadzenia parkingu w ramach kosztów wspólnych. W ostatnich tygodniach takie opłaty wprowadziły m.in. CH Karolinka w Opolu, CH Posnania czy ETC w Swarzędzu. Takie praktyki to nie tylko utrudnienie dla klientów galerii handlowych, ale w długim terminie istotne zmniejszenie ruchu w danym obiekcie. To działa bezpośrednio na niekorzyść najemców sklepów i punktów usługowych, którzy co miesiąc opłacają całość kosztów prowadzenia parkingu.
Sektor retail kwitnie w najmniejszych polskich miastach. Najpopularniejszym formatem parki handloweartykuł
Pokaż artykuł
Sektor retail kwitnie w najmniejszych polskich miastach. Najpopularniejszym formatem parki handlowe
W trzecim kwartale 2022 oddano w Polsce prawie 120 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej. Powstało 8 nowych obiektów – aż 5 z nich to parki handlowe. Całkowita podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce przekroczyła 15,76 mln mkw., a najwięcej nowych budów zainicjowano w mniejszych miastach – poniżej 100 tys., mieszkańców – wynika z raportu międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield.
KG Group otwiera kolejne dwa duże centra handlowe Atut w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
KG Group otwiera kolejne dwa duże centra handlowe Atut w Krakowie
KG Group w najbliższy czwartek otworzy kolejne duże centra sieci Atut w Krakowie. Tym razem będą to dwa parki handlowe o łącznej powierzchni ponad 20 000 mkw. GLA, które będą funkcjonować pod wspólną nazwą Atut Galicyjska.
Centra handlowe muszą proponować coś więcej niż tylko zakupy – łódzka Manufakturaartykuł
Pokaż artykuł
Centra handlowe muszą proponować coś więcej niż tylko zakupy – łódzka Manufaktura
W erze zakupów online, gdzie najważniejsza stała się wygoda i oszczędność czasu, centra handlowe stają przed poważnym wyzwaniem: w jaki sposób zachęcić klientów do zakupów stacjonarnych? – Kluczowy w skutecznym konkurowaniu z e-commerce jest kompleksowy i utrzymany na wysokim poziomie customer experience – mówi Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury. O sposobach na skuteczne budowanie zadowolenia wśród klientów i przywiązania do zakupów stacjonarnych opowiadają ekspertka Manufaktury w Łodzi oraz agencji badawczej SANA.
W aglomeracji warszawskiej powstaną dwa nowe parki handlowe N-Park [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W aglomeracji warszawskiej powstaną dwa nowe parki handlowe N-Park [WIZUALIZACJE]
Napollo zrealizuje dwa nowe parki handlowe na terenie aglomeracji warszawskiej. N-Parki powstaną tam w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy, a klienci będą mogli skorzystać z oferty zakupowej w pobliżu swoich domów.
REKLAMA