REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Warszawa] FACTORY Warszawa Annopol – koniec prac konstrukcyjnychartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] FACTORY Warszawa Annopol – koniec prac konstrukcyjnych
Zakończyły się prace konstrukcyjne w największym w regionie centrum outlet – FACTORY Warszawa Annopo...
[Polska] Rynek nieruchomości handlowych w Polsce – jakość, nowe formaty, wysoka dynamika wzrostuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek nieruchomości handlowych w Polsce – jakość, nowe formaty, wysoka dynamika wzrostu
Firma doradcza JLL podsumowała I półrocze 2018 na rynku nieruchomości handlowych w Polsce.
W tym roku powstało 37 nowych obiektów handlowych [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
W tym roku powstało 37 nowych obiektów handlowych [RAPORT]
Od początku tego roku na krajowym rynku handlowym do użytku oddano 37 nowych obiektów, a 12 rozbudowano – wynika z najnowszego raportu CBRE. Większość to parki zlokalizowane w mniejszych miejscowościach.
Brossofirma
Pokaż firmę
Brosso
Kraków, ul. Biskupińska 5
Napollo kupiło od Genesis Property projekt parku handlowego w Gostyniuartykuł
Pokaż artykuł
Napollo kupiło od Genesis Property projekt parku handlowego w Gostyniu
Projekt parku handlowego o powierzchni najmu ok. 9 000 mkw. zmienił w ubiegłym tygodniu właściciela. Gostyński obiekt zasilił portfolio firmy Napollo, która sukcesywnie powiększa skalę swojego działania rozwijając koncepty handlowe pod marką N-PARK w całym kraju.
Rok 2022 był dobry dla rynku retail, ale wyzwań coraz więcejartykuł
Pokaż artykuł
Rok 2022 był dobry dla rynku retail, ale wyzwań coraz więcej
W jakiej kondycji jest dziś rynek centrów handlowych oraz jak wpływają na niego kolejne zewnętrzne kryzysy, z którymi musi się mierzyć? Komentuje Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding.
Rozwój rynku handlowego w Polsce koncentruje się przede wszystkim w małych miastachartykuł
Pokaż artykuł
Rozwój rynku handlowego w Polsce koncentruje się przede wszystkim w małych miastach
Rozwój rynku handlowego w Polsce koncentruje się przede wszystkim w małych miastach. Od początku 2023 roku przybyło łącznie 39 obiektów, zajmujących 270 tys. mkw. powierzchni – wynika z danych CBRE.
Polki i Polacy najczęściej odwiedzają małe galerie handloweartykuł
Pokaż artykuł
Polki i Polacy najczęściej odwiedzają małe galerie handlowe
Według Retail Institute w 2023 roku centra handlowe odnotowały 2,5 proc. więcej odwiedzin niż w roku poprzednim. Polacy najczęściej odwiedzali małe galerie handlowe, mające od 5000 do 19 999 metrów kwadratowych powierzchni najmu.
[Polska] Czeka nas rok spektakularnych otwarćartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Czeka nas rok spektakularnych otwarć
W 2017 r. deweloperzy zapowiadają oddanie do użytku ponad pół miliona mkw. nowej powierzchni handlow...
[Polska] Rynek nieruchomości handlowych kontynuuje dobrą passęartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek nieruchomości handlowych kontynuuje dobrą passę
Sektor z wynikami porównywalnymi do 2016 roku. W Polsce zadebiutowało 20 zagranicznych marek. Do uży...
Tezenis otworzy w CH Focus w Bydgoszczy swój pierwszy sklep w województwie kujawsko-pomorskimartykuł
Pokaż artykuł
Tezenis otworzy w CH Focus w Bydgoszczy swój pierwszy sklep w województwie kujawsko-pomorskim
Do grona najemców bydgoskiego centrum handlowego dołączy nowy najemca. Tezenis otworzy swój pierwszy sklep w województwie kujawsko-pomorskim właśnie w centrum handlowym Focus. Marka oferuje szeroki wybór bielizny oraz piżam damskich, męskich i dziecięcych, rajstop oraz akcesoriów plażowych. Otwarcie planowane jest na środę, 28 września. Marka Tezenis należy do grupy Calzedonia.
[Polska] Polski rynek handlowy – duże miasta wracają do gryartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polski rynek handlowy – duże miasta wracają do gry
332 000 mkw. powierzchni w ramach centrów handlowych oddano do użytku w 2014 r. – 45% w miastac...
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passęartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passę
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce. W II kwartale bieżącego roku na rynek trafiło osiem nowych obiektów handlowych, a w budowie pozostaje ok. 400 000 mkw. powierzchni. Dobrym rezultatom po stronie podaży towarzyszy niesłabnące zainteresowanie ze strony nowych marek, a także dobre wyniki sprzedaży detalicznej, odwiedzalności centrów handlowych i ich obrotów.
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.artykuł
Pokaż artykuł
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.
Parki handlowe oraz centra codziennych zakupów (tzw. centra convenience) okazały się najbardziej odpornymi formatami handlowymi w czasie pandemii COVID-19. Ten format handlowy w Polsce dynamicznie się rozwija, a parki wiodą prym pod względem przyrostu podaży. W pierwszej połowie 2022 r. deweloperzy oddali 183 200 mkw. powierzchni najmu, z czego 66% w ramach parków handlowych oraz centrów convenience. Przewiduje się, że na rynku do końca tego roku pojawi się kolejne 341 700 mkw. powierzchni najmu, z czego 53% będą stanowiły parki handlowe. To byłby kolejny rekordowy rok w historii tego sektora pod względem dostarczenia nowej podaży.
Warszawski Nowy Świat wśród najdroższych ulic świataartykuł
Pokaż artykuł
Warszawski Nowy Świat wśród najdroższych ulic świata
Jak podaje Cushman & Wakefield mediolańska Via Montenapoleone, gdzie czynsze wzrosły w ostatnich dwóch latach prawie o jedną trzecią, wyprzedziła nowojorską Piątą Aleję, zostając najdroższą lokalizacją handlową świata. Warszawski Nowy Świat utrzymuje 35. pozycję.
[Polska] Najlepsze otwarcie roku na rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Najlepsze otwarcie roku na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Firma doradcza JLL podsumowała I kwartał 2018 r. na rynku nieruchomości handlowych w Polsce.
[Polska] Polska przyciąga marki z różnych części Europy. Rośnie znaczenie i udział oferty gastronomicznej w centrach handlowych. Na popularności zyskują nowe koncepty handlowe i projekty wielofunkcyjneartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polska przyciąga marki z różnych części Europy. Rośnie znaczenie i udział oferty gastronomicznej w centrach handlowych. Na popularności zyskują nowe koncepty handlowe i projekty wielofunkcyjne
Na koniec III kw. 2017 r. całkowita podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce wyniosła 13,5 m...
[lubelskie] Krynica: Rozpoczęła się ogólnopolska konferencja o budownictwieartykuł
Pokaż artykuł
[lubelskie] Krynica: Rozpoczęła się ogólnopolska konferencja o budownictwie
Prawie pół tysiąca specjalistów z dziedziny budownictwa bierze udział w konferencji, która rozpoczęł...
[Polska] 336 000 mkw. w ramach 14 centrów handlowych. Debiut 17 nowych marekartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] 336 000 mkw. w ramach 14 centrów handlowych. Debiut 17 nowych marek
Firma doradcza JLL podsumowała najważniejsze wydarzenia na rynku nieruchomości handlowych w Polsce w...
Powerdot chce podwoić liczbę stacji ładowania w Polsce w najbliższych dwóch latachartykuł
Pokaż artykuł
Powerdot chce podwoić liczbę stacji ładowania w Polsce w najbliższych dwóch latach
Operator infrastruktury do ładowania aut elektrycznych planuje do końca 2026 roku mieć co najmniej 700 uruchomionych stacji, zwiększając dwukrotnie swoją obecną sieć. Na inwestycje w Polsce Powerdot przeznaczy w najbliższych dwóch latach ponad 70 mln zł, a w całej Europie – ponad 260 mln euro.
REKLAMA