Do grona najemców bydgoskiego centrum handlowego dołączy nowy najemca. Tezenis otworzy swój pierwszy sklep w województwie kujawsko-pomorskim właśnie w centrum handlowym Focus. Marka oferuje szeroki wybór bielizny oraz piżam damskich, męskich i dziecięcych, rajstop oraz akcesoriów plażowych. Otwarcie planowane jest na środę, 28 września. Marka Tezenis należy do grupy Calzedonia.
Nowy salon Tezenis będzie znajdował się na parterze centrum handlowego Focus w Bydgoszczy, tuż obok drogerii Super-Pharm. Zajmie lokal o powierzchni prawie 190 mkw.
Tezenis to brand należący do portfolio włoskiej Grupy Calzedonia, w skład której wchodzą najlepsze butiki bieliźniane. Marka została założona w 2003 roku, a jej grupą docelową są młodzi ludzie poszukujący modnej bielizny, akcesoriów plażowych, piżam oraz odzieży. Sklepy Tezenis są obecne w 35 krajach na całym świecie, a we Włoszech mają aż 365 butików.
– Salony Tezenis znajdują się w prestiżowych galeriach w Polsce i na świecie. Starannie dobieramy potencjalnych partnerów handlowych. Zarazem będzie to pierwszy butik w regionie. Chcemy docierać do jak najszerszego grona odbiorców, dlatego na mapie naszych sklepów nie mogło zabraknąć centrum handlowego Focus w Bydgoszczy – mówi Paulina Pachołowska, Area Manager TEZENIS.
– Kontynuujemy intensywne prace nad poszerzeniem modowego portfolio CH Focus w Bydgoszczy. Po wrześniowym otwarciu butiku Femestage, przyszedł czas na kolejną, dużą i rozpoznawalną markę. Nowo otwarty salon Tezenis, będzie zarówno pierwszym salonem w regionie jak i pierwszym w całej Grupie Atrium. Jest to dla nas niezwykłe wyróżnienie, że to akurat u nas marka postanowiła rozpocząć dalszą ekspansję w województwie kujawsko-pomorskim. Zarówno poprzez prowadzone działania jak i pozyskiwanie nowych partnerów handlowych, staramy się wychodzić naprzeciw rosnącym oczekiwaniom naszych klientów – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Centrum Handlowe Focus w Bydgoszczy powstało w zrewitalizowanych zakładach mięsnych zbudowanych w XIX/XX w. Centrum liczy ok. 90 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym 42 tys. mkw. powierzchni najmu GLA, na której znajduje się prawie 140 sklepów i lokali gastronomicznych oraz usługowych.
W portfolio Atrium znajduje się 26 aktywów zlokalizowanych w czterech krajach: Polsce, Czechach, Słowacji oraz w Rosji, o łącznej wartości rynkowej 2,5 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej ponad 809 tys. mkw.