REKLAMA
Znaleziono 5157 wyników
Centralna Vitainwestycja
Pokaż inwestycję
Centralna Vita
Kraków, Nowa Huta, Romana Ciesielskiego
metraże
33 - 94 m2
Aparthotel Biała Perłainwestycja
Pokaż inwestycję
Aparthotel Biała Perła
Stop patodeweloperce w Polsce! [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Stop patodeweloperce w Polsce! [FILM]
Ministerstwo Rozwoju i Technologii (MRiT) zakończyło analizę dotyczącą propozycji rozwiązań przeciwdziałających patodeweloperce. Takie praktyki to nie tylko niższy komfort i jakość życia dla mieszkańców nowych budynków i osiedli, ale także koszty, które w przyszłości ponosić będzie całe społeczeństwo. Ministerstwo wprowadzi też rozwiązania mające na celu uzdrowienie rynku mieszkaniowego.
Jak odkorkować Warszawę i oddać ją mieszkańcom? Raport Clean Citiesartykuł
Pokaż artykuł
Jak odkorkować Warszawę i oddać ją mieszkańcom? Raport Clean Cities
Każdego dnia po Warszawie porusza się około 700 tysięcy pojazdów, co generuje blisko 1,5 mln przejazdów. Efektem tak dużego ruchu jest m.in. uciążliwy hałas, smog, korki, strata czasu, pieniędzy a także i zdrowia. W związku z tym, z okazji Europejskiego Tygodnia Mobilności (16-22.09) oraz Dnia bez Samochodu, Clean Cities Campaign w Polsce przygotowała raport pt. “Z wizją. Miejska polityka transportowa w kształtowaniu jakości życia. Rekomendacje dla Warszawy”.
Autostrady w Polsce – aktualny stan realizacjiartykuł
Pokaż artykuł
Autostrady w Polsce – aktualny stan realizacji
Obecnie kierowcy mają do dyspozycji 5115,6 km dróg szybkiego ruchu, w tym 1849,2 km autostrad, przy czym docelowa sieć dróg klasy A ma wydłużyć się do około 2100 km. W budowie jest 101 km autostrady A2 na wschód od Mińska Mazowieckiego do Białej Podlaskiej, a w trakcie uzyskiwania ZRID kolejne 32 km do granicy Polski. Przygotowywana jest rozbudowa odcinków autostrad A1, A2 i A4. Szukamy też możliwych wariantów przebiegu dla nowej A50 pod Warszawą.
Francja drugim największym inwestorem w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Francja drugim największym inwestorem w Polsce [RAPORT]
Francuskie firmy zainwestowały w Polsce ponad 108 mld złotych, a co czwarta na stałe współpracuje z ponad 500 lokalnymi przedsiębiorstwami. 1200 firm z udziałem kapitału francuskiego działających w kraju odpowiada za 4% całkowitego zatrudnienia i przychodów podmiotów posiadających 10 i więcej pracowników. Jednocześnie odpowiadają one za około 5% łącznych nakładów inwestycyjnych i wartości dodanej generowanej przez przedsiębiorstwa działające w Polsce. Wartość wymiany handlowej między Francją, a Polską osiągnęła w 2023 roku poziom 35 mld EUR, z nadwyżką handlową Polski w wysokości aż 8,4 mld EUR.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wałbrzych] Szybki Tramwaj Kolejowy
Wałbrzych, wałbrzych
Co słychać na budowanych przez GDDKiA drogach w Małopolsce? [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowanych przez GDDKiA drogach w Małopolsce? [RAPORT]
Trwają prace na budowach ponad 70 km nowych małopolskich dróg. Największy zakres działań Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) wiąże się z głównym ciągiem komunikacyjnym województwa z północy na południe, trasami S7 i DK47 oraz modernizacją DK7. Budowane są też cztery istotne dla regionu obwodnice i rozbudowujemy DK94 w Olkuszu. Naprawiana jest też DK28 w Kasinie Wielkiej, gdzie rok temu uaktywniło się osuwisko. Łączny koszt tych wszystkich prac to 5,32 mld zł.
Inwestycje drogowe GDDKiA w Małopolsce nie zwalniają [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Inwestycje drogowe GDDKiA w Małopolsce nie zwalniają [RAPORT]
Inwestycje drogowe realizowane przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) w Małopolsce nie zwalniają. Od połowy roku udostępniono kierowcom trzy bardzo istotne odcinki w ciągu DK47, DK28 i S7. Do tego jeszcze węzeł w Gaju i kładkę w Głogoczowie. I na tym GDDKiA nie poprzestaje. Jeszcze przed zimą Dyrekcja chce oddać do ruchu Północną Obwodnicę Krakowa w ciągu S52 i połączyć ją na zasadach przejezdności z drogą ekspresową S7. A i to nie wszystko.
Dlaczego nadal tak wiele zabytków w Polsce nie jest remontowanych?artykuł
Pokaż artykuł
Dlaczego nadal tak wiele zabytków w Polsce nie jest remontowanych?
Wiele zabytkowych budynków wciąż pozostaje w opłakanym stanie. Samorządy często nie dysponują odpowiednimi funduszami na ich remont, również dla prywatnych właścicieli jest to zbyt dużym obciążeniem finansowym. Rozwiązaniem mogłaby być rewitalizacja prowadzona przez inwestorów zewnętrznych. Niestety, skomplikowane i czasochłonne procedury administracyjne wielu z nich zniechęcają. Dochodzą do tego często niezrozumiałe, a przy tym uznaniowe decyzje wojewódzkich konserwatorów zabytków wydających pozwolenia. Czy jest szansa, żeby to zmienić?
Wschodnia Obwodnica Wrocławia (Bielany-Łany-Długołęka)inwestycja
Pokaż inwestycję
Wschodnia Obwodnica Wrocławia (Bielany-Łany-Długołęka)
Condohotel Kołobrzeginwestycja
Pokaż inwestycję
Condohotel Kołobrzeg
Kołobrzeg
[Warszawa] Komu zależy na zburzeniu warszawskiego zabytku? 10. rok walki o uratowanie kamienicy przy ulicy Wiktorskiej 3artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Komu zależy na zburzeniu warszawskiego zabytku? 10. rok walki o uratowanie kamienicy przy ulicy Wiktorskiej 3
Przetrwała dwie wojny światowe, w tym walki w Powstaniu Warszawskim – teraz może nie przetrwać agres...
firma
Pokaż firmę
Adwokat Piotr Czyżyński Kancelaria adwokacka w Rzeszowie
Rzeszów, ul. Piłsudskiego 17/5
APARTAMENTY WAKACYJNE W KOŁOBRZEGUinwestycja
Pokaż inwestycję
APARTAMENTY WAKACYJNE W KOŁOBRZEGU
Kołobrzeg, Ogrody
Grunwald Studio, Fotograf Wrocławfirma
Pokaż firmę
Grunwald Studio, Fotograf Wrocław
Wrocław, Grunwaldzka 84/8
D.M.P. sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
D.M.P. sp. z o.o.
Warszawa, Serwituty 23
REKLAMA