REKLAMA
Znaleziono 2125 wyników
Rewitalizacja linii kolejowej z Jeleniej Góry do Karpacza z kolejnym opóźnieniem [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Rewitalizacja linii kolejowej z Jeleniej Góry do Karpacza z kolejnym opóźnieniem [FILM]
Na Dolnym Śląsku trwa rewitalizacja kolejnej linii kolejowej. W trakcie odbudowy jest linia łącząca Jelenię Górę z Karpaczem. Pociągi na tej trasie nie kursują już od ponad 20 lat, ale dzięki inwestycji realizowanej przez Samorząd Województwa Dolnośląskiego wkrótce ponownie pojawią się na niej pociągi osobowe.
Trwa rewitalizacja kolejnej linii kolejowej na Dolnym Śląsku [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa rewitalizacja kolejnej linii kolejowej na Dolnym Śląsku [FILM]
Samorząd województwa dolnośląskiego rewitalizuje kolejną linię kolejową. Prace na odcinku linii nr 310, pomiędzy podwrocławskimi Kobierzycami a Przeczynem, znacznie poprawią połączenia między Wrocławiem a południowymi regionami województwa. W jednej z najbogatszych i najszybciej rozwijających się gmin w Polsce – gminie Kobierzyce znajduje się wiele fabryk (miejsca pracy). Realizacja inwestycji pozwoli na szybki i sprawny dojazd z południowej części województwa do Kobierzyc.
Nowe wiadukty usprawniły przejazdy na kolejowej trasie z Krakowa do Katowicartykuł
Pokaż artykuł
Nowe wiadukty usprawniły przejazdy na kolejowej trasie z Krakowa do Katowic
PKP PLK S.A. kończą budowę nowych wiaduktów drogowych w Pisarach i Młoszowej, w województwie małopolskim. Od kilkunastu dni z przejazdów nad torami kolejowymi korzystają już kierowcy. To efekty inwestycji Polskich Linii Kolejowych w bezpieczeństwo na najważniejszej magistrali łączącej Śląsk z Małopolską. Nowe skrzyżowania bezkolizyjne powstają dzięki wsparciu Unii Europejskiej, w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”.
Co słychać na rewitalizowanej linii kolejowej z Jeleniej Góry do Karpacza? [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na rewitalizowanej linii kolejowej z Jeleniej Góry do Karpacza? [FILM]
Samorząd województwa dolnośląskiego skutecznie walczy z wykluczeniem komunikacyjnym w regionie rewitalizując nieczynne linie kolejowe. Jedną z najważniejszych obecnie realizowanych inwestycji jest rewitalizacja linii kolejowej z Jeleniej Góry do Karpacza. Trwają prace na odcinkach między Jelenią Górą i Mysłakowicami oraz Mysłakowicami i Karpaczem. Dzięki nim już niebawem kolej wróci do stolicy Karkonoszy po blisko 25 latach.
Kraków zyska lepsze połączenie z Centralną Magistralą Kolejowąartykuł
Pokaż artykuł
Kraków zyska lepsze połączenie z Centralną Magistralą Kolejową
Wzrost przepustowości trasy Warszawa – Kraków przez Centralną Magistralę Kolejową (CMK) oraz poziomu bezpieczeństwa – takie efekty przyniesie modernizacja odcinka Psary – Starzyny – Kozłów. PKP PLK S.A. podpisała umowę na przygotowanie dokumentacji projektowej dla tej inwestycji. Wartość zadania finansowanego ze środków krajowych to 5,6 mln zł netto.
Panattoni uzyskało 27,5 mln euro kredytu na wielkie centrum dystrybucyjne dla sieci sklepów Actionartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni uzyskało 27,5 mln euro kredytu na wielkie centrum dystrybucyjne dla sieci sklepów Action
Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie uzyskał 27,5 mln euro kredytu od Berlin Hyp na finansowanie centrum dystrybucyjnego Action w Zakroczymiu pod Warszawą. Obiekt zrealizowany w formule BTS (build-to-suit) pozwoli na obsługę 160 sklepów sieci i zatrudnienie ok. 300 osób.
MFiPR uruchamia 4 nowe programy na rozwój innowacyjności przedsiębiorstwartykuł
Pokaż artykuł
MFiPR uruchamia 4 nowe programy na rozwój innowacyjności przedsiębiorstw
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej (MFiPR) uruchomi w ciągu najbliższych kilku miesięcy cztery nowe programy, aby wesprzeć rozwój innowacyjnej przedsiębiorczości w obszarach bezpieczeństwa, zwiększyć autonomię polskiej przedsiębiorczości, jak i innowacyjność samych przedsiębiorstw.
[Lublin] Apartament w śródmieściu to dobra lokataartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Apartament w śródmieściu to dobra lokata
W centralnej części Lublina zaczyna brakować niezagospodarowanych działek, nadających się pod inwest...
[Warszawa] Firma chemiczna wprowadza się do warszawskiego biurowca West Station IIartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Firma chemiczna wprowadza się do warszawskiego biurowca West Station II
BASF Polska, oddział jednej z największych na świecie, firmy chemicznej, wynajął blisko 2 800 mkw. w...
[Warszawa] Najemcy warszawskich biur coraz częściej rozważają renegocjacje umowy najmuartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Najemcy warszawskich biur coraz częściej rozważają renegocjacje umowy najmu
Według raportu międzynarodowej firmy doradczej Cresa "Occupier Economics: Rynek biurowy w Warszawie...
Lublin:  Turck wybuduje pierwszą fabrykę w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Lublin: Turck wybuduje pierwszą fabrykę w Polsce
Turck, globalny partner w dziedzinie rozwiązań dla automatyki przemysłowej, uruchomi pierwszy zakład...
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALZIACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALZIACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM+WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Miliony euro dla Polski na transport intermodalnyartykuł
Pokaż artykuł
Miliony euro dla Polski na transport intermodalny
To już pewne. 180 mln euro – tyle wynosi kwota dofinansowania na transport intermodalny w Polsce. Komisja Europejska zatwierdziła projekt, a inwestycje będą finansowane z unijnego Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności. Program potrwa do czerwca 2026 roku i w założeniu ma zwiększyć konkurencyjność towarowych przewozów intermodalnych względem drogowych. To też następny krok w kierunku rozwoju transportu kolejowego. Dlaczego Europa stawia kolej na właściwie tory?
Budowa nowego dworca Olsztyn Główny powoli zbliża się do końca [FILMY+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Budowa nowego dworca Olsztyn Główny powoli zbliża się do końca [FILMY+WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Na Dolnym Śląsku zostanie zrewitalizowana kolejna nieczynna linia kolejowa [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Na Dolnym Śląsku zostanie zrewitalizowana kolejna nieczynna linia kolejowa [FILM]
Na Dolnym Śląsku zostanie zrewitalizowana kolejna nieczynna linia kolejowa. Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK) wyremontuje i przywróci do ruchu pasażerskiego kolejny fragment linii kolejowej nr 308, z Mysłakowic do Kowar. To pierwszy krok na drodze do przywrócenia połączenia kolejowego z Jeleniej Góry do Kamiennej Góry przez Ogorzelec.
REKLAMA