REKLAMA
Znaleziono 4838 wyników
Galeria Echo w Kielcach uzupełniła swoją ofertę o kolejnych najemców z sektora rozrywkowegoartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Echo w Kielcach uzupełniła swoją ofertę o kolejnych najemców z sektora rozrywkowego
Należąca do EPP Galeria Echo uzupełniła swoją ofertę o kolejnych najemców z sektora rozrywkowego – Drift&Fun Akademia Driftu oraz Happy Jumper®. Mieszkańcy Kielc i okolic już teraz mogą korzystać z mini toru gokartowego oraz parku trampolin.
Przebudowa placu Trzech Krzyży wkracza w kolejny etap [MAPA]artykuł
Pokaż artykuł
Przebudowa placu Trzech Krzyży wkracza w kolejny etap [MAPA]
Przebudowa placu Trzech Krzyży wkracza w kolejny etap. Do poniedziałku, 24 kwietnia, drogowcy zapowiadają, że przeniosą się z pracami na jego zachodnią stronę. Kierowcy będą mieli do dyspozycji jedną jezdnię w obu kierunkach – tym razem po stronie Instytutu Głuchoniemych. Autobusy Warszawskiego Transportu Publicznego pojadą trasami objazdowymi.
Od niedzieli podróże koleją z nowych przystanków w Szczecinieartykuł
Pokaż artykuł
Od niedzieli podróże koleją z nowych przystanków w Szczecinie
Od 9 czerwca mieszkańcy Szczecina zyskają lepszy dostęp do kolei z nowych przystanków. W ramach budowy Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej PKP PLK S.A. wybudowały przystanki Szczecin Żydowce oraz Szczecin Trzebusz. Efektem inwestycji będzie wygodniejsza podróż pociągiem w kierunku centrum Gryfia, Goleniowa i centrum Szczecina.
Panattoni z kolejnym projektem BTS dla K-FLEX w woj. łódzkimartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni z kolejnym projektem BTS dla K-FLEX w woj. łódzkim
Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, z kolejnym projektem BTS dla K-FLEX – globalnego producenta elastycznych materiałów izolacyjnych i akustycznych. Siódmy budynek w ramach kompleksu produkcyjno-magazynowego w Uniejowie będzie miał powierzchnię 20 000 mkw. i zostanie ukończony w czerwcu tego roku.
Pociągi pasażerskie wrócą na trasę Kępno – Oleśnicaartykuł
Pokaż artykuł
Pociągi pasażerskie wrócą na trasę Kępno – Oleśnica
Na trasę Kępno – Oleśnica w 2026 r., po ponad 20 latach, powrócą pociągi pasażerskie. Podróżni zyskają lepsze połączenia regionalne i międzywojewódzkie. Zaplanowano przebudowę 8 stacji i przystanków. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę za blisko 600 mln zł netto na modernizację i elektryfikację linii. Projekt finansowany jest ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności.
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny czeka na otwarcie [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny czeka na otwarcie [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny, to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstał w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny gotowy na otwarcie [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny gotowy na otwarcie [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny, to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstał w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Dworzec kolejowy w podwarszawskich Ząbkach jak nowy [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Dworzec kolejowy w podwarszawskich Ząbkach jak nowy [ZDJĘCIA]
Jest symbolem modernistycznej architektury, kształtem przypomina wagon z lat 30. XX w. i towarzyszą mu dwie skrzydlate wiaty. Niewielki dworzec w Ząbkach przeszedł prawdziwą metamorfozę, dzięki której nie tylko odzyskał historyczny wygląd, ale stał się również komfortowym miejscem obsługi pasażerów.
Otwarcie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny znów przesunięte [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Otwarcie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny znów przesunięte [FILM]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny, to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstał w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny niemal gotowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny niemal gotowy [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Nowy dworzec Olsztyn Główny na finiszu budowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec Olsztyn Główny na finiszu budowy [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Dobiega końca budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Dobiega końca budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Końcowe prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Końcowe prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Kolejarze dotrzymają terminu – krótsze przejazdy na linii Wrocław – Międzylesieartykuł
Pokaż artykuł
Kolejarze dotrzymają terminu – krótsze przejazdy na linii Wrocław – Międzylesie
Kolejarze kończą prace na odcinku Strzelin – Kamieniec Ząbkowicki i kontynuują roboty na trasie od Kłodzka do Międzylesia. Już w grudniu najszybsze pociągi na linii Wrocław – Międzylesie będą pokonywać trasę w czasie poniżej 100 minut. Mimo trudnych warunków związanych z powodzią, inwestycja o wartości ponad 150 milionów złotych nie zwalnia tempa.
Dobiegają końca prace na budowie nowego dworca Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Dobiegają końca prace na budowie nowego dworca Olsztyn Główny [FILMY]
Dobiegają końca prace na budowie na budowie nowego dworca Olsztyn Główny. To jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny prawie gotowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny prawie gotowy [FILMY]
Dobiegają końca prace na budowie na budowie nowego dworca Olsztyn Główny. To jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Kolejny krok ku modernizacji trasy kolejowej Bydgoszcz – Trójmiastoartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny krok ku modernizacji trasy kolejowej Bydgoszcz – Trójmiasto
Modernizacja linii kolejowej nr 201 nie zwalnia tempa. PKP PLK S.A. ogłosiły przetarg na prace na odcinku między Maksymilianowem a Wierzchucinem. Efektem będzie nowa jakość podróżowania koleją w tej części woj. kujawsko – pomorskiego. Pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h po dwóch zelektryfikowanych torach, a podróżni skorzystają z wygodniejszych i dostępniejszych stacji oraz przystanków. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. ubiega się o dofinansowanie unijne ze środków Funduszy Europejskich na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko 2021-2027. Zakończenie prac planowane jest w 2029 r.
Dwie nowe, wspólne inwestycje Panattoni i International Industrial Propertiesartykuł
Pokaż artykuł
Dwie nowe, wspólne inwestycje Panattoni i International Industrial Properties
Kolejna firma stawia na Polskę i inwestuje w budowę nowych powierzchni logostyczno-przemysłowych. International Industrial Properties – platforma logistyczna skoncentrowana na inwestycjach w powierzchnie przemysłowe i logistyczne – zrealizuje dwa obiekty typu built-to-suit (BTS) dla jednej z platform e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Panattoni jest deweloperem obu projektów. Każdy budynek zaoferuje około 8 000 metrów kwadratowych powierzchni GLA i zostanie w pełni przystosowany do indywidualnych potrzeb operacyjnych i przeładunkowych najemcy.
REKLAMA