REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Jedna z największych na świecie firm w zakresie transportu i logistyki dostaw inwestuje pod Wrocławiemartykuł
Pokaż artykuł
Jedna z największych na świecie firm w zakresie transportu i logistyki dostaw inwestuje pod Wrocławiem
Kolejny duża i znana zagraniczna firma zdecydowała się na inwestycję w aglomeracji wrocławskiej. W p...
Kolejna duża inwestycja mieszkaniowa we Wrocławiu. PKP i PFR Nieruchomości zbudują osiedle z 450 mieszkaniami artykuł
Pokaż artykuł
Kolejna duża inwestycja mieszkaniowa we Wrocławiu. PKP i PFR Nieruchomości zbudują osiedle z 450 mieszkaniami
Kolejna duża inwestycja mieszkaniowa we Wrocławiu. Na Popowicach Polskie Koleje Państwowe i PFR Nieruchomości wybudują nowe osiedle mieszkaniowe przy ul. Białowieskiej, nad rzeką Odrą. W ramach planowanej wspólnej inwestycji ma powstać 450 mieszkań i lokali usługowych.
Koleją na Warmię i Mazury. Jest wariant inwestorski dla linii Ostrołęka – Łomża – Pisz – Giżyckoartykuł
Pokaż artykuł
Koleją na Warmię i Mazury. Jest wariant inwestorski dla linii Ostrołęka – Łomża – Pisz – Giżycko
Pełnomocnik rządu ds. CPK Maciej Lasek zatwierdził wybór wariantu W14 jako wariantu inwestorskiego dla linii kolejowej nr 29 na odcinku Ostrołęka – Łomża – Pisz – Giżycko. Co ważne, przebieg ten na podstawie badań ankietowych uznawany był za najbardziej preferowany przez mieszkańców. Charakteryzuje go m.in. powstanie dwunastu nowych punktów obsługi podróżnych oraz wykorzystanie istniejącej linii kolejowej na odcinku Ostrołęka – Śniadowo – Łomża. 
[Wrocław] Dworzec Wrocław Główny 50 dni do Euro!artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Dworzec Wrocław Główny 50 dni do Euro!
Inwestycja na dworcu Wrocław Główny jest w końcowej fazie realizacji. Dworzec będzie gotowy do obsłu...
[Wrocław] Legendarna knysza wraca na dworzec Wrocław Głównyartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Legendarna knysza wraca na dworzec Wrocław Główny
Świeże soki, kanapki, zapiekanki to tylko część oferty nowego punktu gastronomicznego na dworcu Wroc...
[Wrocław] McDonald`s powraca na dworzec Wrocław Głównyartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] McDonald`s powraca na dworzec Wrocław Główny
Dziś na dworcu Wrocław Główny otwarto restaurację McDonald`s. Na gości i podróżnych czeka całkowicie...
W nowym rozkładzie jazdy na Dolnym Śląsku przybędzie pociągówartykuł
Pokaż artykuł
W nowym rozkładzie jazdy na Dolnym Śląsku przybędzie pociągów
Zarządca infrastruktury kolejowej w Polsce, spółka Polskie Linie Kolejowe, zmienia rozkład jazdy 10 grudnia 2023 roku. Od tego dnia na Dolnym Śląsku przybędzie pociągów.
[Dolny Śląsk] Pociągiem do Jelcza i Sobótki.  Trwają prace nad koleją aglomeracyjnąartykuł
Pokaż artykuł
[Dolny Śląsk] Pociągiem do Jelcza i Sobótki. Trwają prace nad koleją aglomeracyjną
W ramach rozwijania kolei aglomeracyjnej, w najbliższych latach mają zostać uruchomione dwa połączen...
[Wrocław] Wykonawcę trasy tramwajowej na Popowice poznamy jeszcze w tym rokuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Wykonawcę trasy tramwajowej na Popowice poznamy jeszcze w tym roku
Spółka Wrocławskie Inwestycje ogłosiła 17 listopada przetarg na budowę torowiska wzdłuż ulic Popowic...
Kolej Aglomeracyjna Zagłębia Miedziowego będzie przebiegać przez polkowicką strefę ekonomicznąartykuł
Pokaż artykuł
Kolej Aglomeracyjna Zagłębia Miedziowego będzie przebiegać przez polkowicką strefę ekonomiczną
Nie przez centrum miasta, a przez polkowicką strefę ekonomiczną będzie przebiegać Kolej Aglomeracyjna Zagłębia Miedziowego. Wariant rekomendowany do realizacji będzie tematem ostatniego spotkania z cyklu konsultacji kolejowych. Spotkanie zaplanowano na 13 września w siedzibie Uczelni Jana Wyżykowskiego w Polkowicach.
Jednolita sieć GSM-R dla bezpieczeństwa podróży koleją w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Jednolita sieć GSM-R dla bezpieczeństwa podróży koleją w Polsce
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały kluczową umowę z firmą Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o., jednym z dwóch głównych producentów i dostawców urządzeń systemu GSM-R. W zgodzie z zapisami kontraktu przeprowadzimy niezbędne aktualizacje oprogramowania oraz rekonfigurację podsieci radiowej, aby zintegrować ją z nową centralą, dostarczoną w ramach narodowego projektu wdrożenia sieci GSM-R.
Możliwości wdrożenia nowych kierunków rozwoju w gminie Malczyceartykuł
Pokaż artykuł
Możliwości wdrożenia nowych kierunków rozwoju w gminie Malczyce
Na potrzeby tworzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Malczyce...
Od 1 września pojedziemy szybciej! Korekta rozkładu jazdy pociągówartykuł
Pokaż artykuł
Od 1 września pojedziemy szybciej! Korekta rozkładu jazdy pociągów
Od 1 września 2024 r. wprowadzona zostanie korekta rozkładu jazdy. Szybciej pojedziemy m.in. z Warszawy do Poznania, Szczecina i Białegostoku. Pasażerowie wsiądą do pociągów z nowych przystanków w Łodzi, Grudziądzu, Koszalinie czy Głownie. Prowadzone miliardowe inwestycje kolejowe wymagają zmian w kursowaniu niektórych składów dalekobieżnych i regionalnych.
[dolnośląskie] Samorządy stworzą nam kolej aglomeracyjnąartykuł
Pokaż artykuł
[dolnośląskie] Samorządy stworzą nam kolej aglomeracyjną
Na Psim Polu, a potem w Leśnicy i na Praczach Odrzańskich powstaną węzły przesiadkowe, które mają za...
[Wrocław] Gmach główny Uniwersytetu Przyrodniczegoinwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Gmach główny Uniwersytetu Przyrodniczego
Wrocław, Śródmieście
Nowy most kolejowy nad Regalicą w Szczecinie coraz bliżejartykuł
Pokaż artykuł
Nowy most kolejowy nad Regalicą w Szczecinie coraz bliżej
Wykonawca nasunął lądową część konstrukcji nowego mostu nad Regalicą w Szczecinie. Wprowadzono też zmienioną organizację ruchu kolejowego na stacji Szczecin Podjuchy. Obecnie ruch odbywa się na nowo wykonanych torach nr 1 oraz 3, dla obsługi ruchu pasażerskiego oddano do użytkowania dwa perony. Celem inwestycji jest zwiększenie swobody żeglugi śródlądowej przy zapewnieniu ciągłości ruchu kolejowego na linii kolejowej nr 273.
REKLAMA