REKLAMA
Znaleziono 5995 wyników
Będzie wielkie opóźnienie budowy podziemnego kolejowego tunelu pod Łodzią [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Będzie wielkie opóźnienie budowy podziemnego kolejowego tunelu pod Łodzią [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Metro czy premetro w Krakowie? [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Metro czy premetro w Krakowie? [FILM]
Tunel dla metra różni się od tunelu dla premetra średnicą około 1,5 metra, więc nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wybudować tunel o parametrach do poprowadzenia metra. – O tym, czy będzie ostatecznie w tym tunelu jeździł tramwaj czy metro, zdecydujemy wtedy, kiedy powstanie pełnowymiarowy tunel, który będzie w stanie pomieścić zarówno metro, jak i tramwaj – zapowiada Andrzej Kulig, zastępca prezydenta Krakowa.
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Jak idą prace? Co zostało już zrobione?
Spalarnia śmieciinwestycja
Pokaż inwestycję
Spalarnia śmieci
Kraków, Nowa Huta
Basen, Os. Handloweinwestycja
Pokaż inwestycję
Basen, Os. Handlowe
Kraków, Nowa Huta
Nowy dworzec Warszawa Zachodnia zwiększy rolę kolei nie tylko w stolicy [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec Warszawa Zachodnia zwiększy rolę kolei nie tylko w stolicy [FILM + ZDJĘCIA]
Ze stacji Warszawa Zachodni korzystają podróżni pociągów dalekobieżnych regionalnych i aglomeracyjny...
 Kraków: ZIM ogłosił kolejny przetarg na koncepcję linii Azory-Cichy Kącikartykuł
Pokaż artykuł
Kraków: ZIM ogłosił kolejny przetarg na koncepcję linii Azory-Cichy Kącik
Kraków nie chce rezygnować z budowy linii tramwajowej Azory-Cichy Kącik. Zarząd Inwestycji miejskich...
Powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Dolny Śląsk – rekordowy budżet województwa na 2023 rok. Będzie dużo inwestycjiartykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk – rekordowy budżet województwa na 2023 rok. Będzie dużo inwestycji
Jaki będzie rok 2023 dla Dolnego Śląska? Z pewnością rekordowy – budżet województwa w wysokości 2 miliardów 274 milionów złotych oraz brak deficytu oznacza dla mieszkańców regionu wiele nowych inwestycji i dalszy dynamiczny rozwój gospodarczy całego regionu. Najwięcej pieniędzy samorząd województwa przeznaczy na transport, ochronę zdrowia i rozwój regionalny.
[Kraków] ZZS nr 6, ul. Ptaszyckiego 9 (przebudowa)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] ZZS nr 6, ul. Ptaszyckiego 9 (przebudowa)
Kraków, Nowa Huta, Ptaszyckiego 9
Szkoła Podstawowa nr 33inwestycja
Pokaż inwestycję
Szkoła Podstawowa nr 33
Kraków, Krowodrza, Konarskiego 2
[Wrocław] Kamienica nr 36, ul. Świdnicka / pl. Teatralnyinwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Kamienica nr 36, ul. Świdnicka / pl. Teatralny
Wrocław, Stare Miasto
Szkoła Podstawowa nr 16 inwestycja
Pokaż inwestycję
Szkoła Podstawowa nr 16
Kraków, Śródmieście, Dietla 70
Szkoła Podstawowa nr 129inwestycja
Pokaż inwestycję
Szkoła Podstawowa nr 129
Kraków, Nowa Huta, Architektów 13a
Kamienica nr 16 - Dom Kolejowyinwestycja
Pokaż inwestycję
Kamienica nr 16 - Dom Kolejowy
Warszawa, Wola, Chmielna 73b
Szkoła Podstawowa nr 50inwestycja
Pokaż inwestycję
Szkoła Podstawowa nr 50
Kraków, Krowodrza, Katowicka 28
1 Maja nr 41inwestycja
Pokaż inwestycję
1 Maja nr 41
Łódź, Polesie, Aleja 1 Maja 41
Szkoła Podstawowa nr 37inwestycja
Pokaż inwestycję
Szkoła Podstawowa nr 37
Kraków, Nowa Huta, Os. Stalowe 18
Warszawa Zachodnia – intensywne prace, zmiany dojść na perony [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa Zachodnia – intensywne prace, zmiany dojść na perony [ZDJĘCIA]
Podróżni korzystają ze stacji Warszawa Zachodnia. Od 11 grudnia zmieni się organizacja dojść. Informacje o zmianach podawane są w komunikatach głosowych i wizualnych. Prace obejmą perony 4 i 3. Kontynuowana jest budowa wiaduktów kolejowych i przejścia podziemnego. Największa inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Warszawie to projekt za ok. 2 mld zł netto, który ubiega się o dofinansowanie ze środków unijnych POIiŚ.
REKLAMA