REKLAMA
Znaleziono 7354 wyników
Przesunięcie terminu otwarcia Tymczasowego Miasteczka Handlowego dla kupców ze spalonego CH Marywilska 44artykuł
Pokaż artykuł
Przesunięcie terminu otwarcia Tymczasowego Miasteczka Handlowego dla kupców ze spalonego CH Marywilska 44
Powstało Tymczasowe Miasteczko Handlowe dla kupców ze spalonego centrum handlowego Marywilska 44 w Warszawie. Pierwotnie datę jego otwarcia wyznaczono na sobotę 3 sierpnia 2024 r. Niestety nie uda się dotrzymać tego terminu. Spółka Marywilska 44 Sp. z o.o. zarządzająca Kompleksem Handlowym Marywilska opublikowała na swojej stronie następujący komunikat:
We Wrocławiu zostanie otwarty nowy park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu zostanie otwarty nowy park handlowy
W stolicy Dolnego Śląska zostanie otwarty nowy park handlowy. Tym razem w północno-wschodniej części miasta. Trei Real Estate Poland otworzy swój pierwszy obiekt handlowy we Wrocławiu, przy ul. Kiełczowskiej.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Biurowiec na terenie WPP, ul. Fabryczna 14d
Wrocław, Fabryczna
Bulwar Drobnerainwestycja
Pokaż inwestycję
Bulwar Drobnera
Wrocław, Śródmieście, Jedności Narodowej 43
Murowanainwestycja
Pokaż inwestycję
Murowana
Wrocław, Psie Pole, Byczyńska
W Katowicach powstaje najwyższy multifunkcyjny kompleks w aglomeracji śląskiej [FILM+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Katowicach powstaje najwyższy multifunkcyjny kompleks w aglomeracji śląskiej [FILM+WIZUALIZACJE]
ATAL, ogólnopolski deweloper, realizuje miastotwórczy i multifunkcyjny kompleks ATAL SKY+ w samym centrum Katowic, tuż przy pętli Słonecznej. Docelowo inwestycja składać się będzie z sześciu budynków i zaoferuje łącznie ponad 62 tys. mkw. wielofunkcyjnej powierzchni, w której zaaranżowane zostaną przestrzenie mieszkalne, apartamenty inwestycyjne, lokale o przeznaczeniu handlowo-usługowym oraz strefy rekreacyjne.
Szeregówka za miastem – nowy trend wśród Polakówartykuł
Pokaż artykuł
Szeregówka za miastem – nowy trend wśród Polaków
Choć w 2024 obserwowany od lat wzrost cen nieruchomości wreszcie wyhamował, koszty lokali nadal utrzymują się na wysokim poziomie. W efekcie konsumenci coraz częściej decydują się na lokalizację poza granicami miast, gdzie mogą sobie pozwolić na znacznie większe mieszkania, a nawet domy.
Jeszcze więcej gastronomii i udogodnień w Varso Placeartykuł
Pokaż artykuł
Jeszcze więcej gastronomii i udogodnień w Varso Place
HB Reavis, właściciel i zarządca nieruchomości komercyjnych, podpisał nowe umowy najmu ponad 1 000 mkw. powierzchni w Varso Place. Wkrótce ofertę handlową kompleksu w centrum Warszawy wzbogacą modne koncepty gastronomiczne Palms Burger, Tai Din, Yashi Sushi, restauracja Wybitnie Nieznani, cukiernia Semifreddo i sklep Vino&Vino oraz przydatne usługi.
Famuła przy ul. Ogrodowej w Łodzi stanie się jednym z najbardziej ekologicznych zabytków w Polsce [ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Famuła przy ul. Ogrodowej w Łodzi stanie się jednym z najbardziej ekologicznych zabytków w Polsce [ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]
Na pierwszy rzut oka całkiem ruda, a jednocześnie tak zielona jak tylko się da. Niezwykła famuła przy ulicy Ogrodowej w Łodzi stanie się jednym z najbardziej ekologicznych zabytków w kraju. Właśnie powstają tam konstrukcje pod zbiorniki retencyjne.
Łopuszańska 47. Przestrzeń, która harmonijnie wpisuje się w styl życia mieszkańcówartykuł
Pokaż artykuł
Łopuszańska 47. Przestrzeń, która harmonijnie wpisuje się w styl życia mieszkańców
SGI wprowadziło do sprzedaży ostatni etap inwestycji Łopuszańska 47. Projekt oparty na nowoczesnej architekturze i czytelnym układzie przestrzennym tworzy atrakcyjną ofertę mieszkaniową w rozwijającej się części Warszawy. Nowy budynek to kontynuacja założeń przyjętych dla całej inwestycji: starannie zaprojektowane mieszkania, dopracowane części wspólne i wysoki standard wykończenia. Planowane zakończenie prac: I kwartał 2027 r.
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – I kw. 2022 rokuartykuł
Pokaż artykuł
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – I kw. 2022 roku
W pierwszym kwartale 2022 roku do użytkowania oddane zostało zaledwie 30 tys. mkw. powierzchni handlowej. Liczba ta obejmuje trzy nowe obiekty i jedną rozbudowę centrum handlowego. Ponad 65% obiektów będących w budowie to parki handlowe. Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w lutym i w marcu 2022 roku wzrosła odpowiednio o 8,1% i 9,6% w porównaniu do lutego i marca 2021 roku – wynika z najnowszego raportu "Marketbeat. Rynek powierzchni handlowych – I kw. 2022 r." – przygotowanego przez Cushman & Wakefield.
Wysoka aktywność deweloperów na rynku powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Wysoka aktywność deweloperów na rynku powierzchni handlowych w Polsce
Trzeci kwartał 2024 roku przyniósł kontynuację wysokiej aktywności deweloperskiej, a nowe otwarcia zostały kompletnie zdominowane przez parki handlowe. To pierwszy taki kwartał w rozwoju polskiego rynku powierzchni handlowych, kiedy jeden format całkowicie zdominował nową podaż – tak wynika z analizy Cushman & Wakefield.
Prywatny akademik przy ul. Mielczarskiego 20inwestycja
Pokaż inwestycję
Prywatny akademik przy ul. Mielczarskiego 20
Łódź, Mielczarskiego 20
Rodzinne Maśliceinwestycja
Pokaż inwestycję
Rodzinne Maślice
Wrocław, Fabryczna, Maślicka 65
Pine.apartmentsinwestycja
Pokaż inwestycję
Pine.apartments
Szklarska Poręba, 11 Listopada
Mosina Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Mosina Park
Mosina, Krotowskiego
[Polska] Mieszkania z wisienką na torcieartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Mieszkania z wisienką na torcie
Deweloperzy kuszą dziś przyszłych lokatorów osiedlowymi strefami rekreacyjnymi, przedszkolami, basen...
[Polska] Będą mieszkania z wyższej półkiartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Będą mieszkania z wyższej półki
Czy deweloperzy będą wprowadzać inwestycje z mieszkaniami z wyższej półki? Czy zamierzają budować se...
Zabłocie Concept Houseinwestycja
Pokaż inwestycję
Zabłocie Concept House
Kraków, Podgórze, Ślusarska
Galeria Kazimierz poszerza swoją ofertę nie tylko handlową, ale także rozrywkowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Kazimierz poszerza swoją ofertę nie tylko handlową, ale także rozrywkową
Galeria Kazimierz sukcesywnie poszerza swoją ofertę nie tylko handlową, ale także rozrywkową. Jest to odpowiedź centrum handlowego na zmieniające się oczekiwania i potrzeby klientów, którzy nie tylko poszukują oferty swoich ulubionych marek, ale także liczą na wyjątkowy customer experience.
REKLAMA