REKLAMA
Znaleziono 8443 wyników
[Warszawa] Salon marki Fraternity w Royal Wilanówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Salon marki Fraternity w Royal Wilanów
Oferta Royal Wilanów należącego do portfolio Grupy Capital Park uzupełniła w ostatnim czasie marka...
Centrum handlowe Atrium Kasztanowa w Pile z nowymi sklepamiartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowe Atrium Kasztanowa w Pile z nowymi sklepami
Centrum handlowe Atrium Kasztanowa, znajdujące się przy al. Powstańców Wielkopolskich 99 w Pile, rozszerza portfolio marek. W sierpniu do grona najemców dołączyły dwa nowe brandy odzieżowe – Vila Object oraz sklep partnerski marki Regatta great outdoors, a we wrześniu otworzył się salon z naturalnymi kosmetykami – Mydlarnia u Franciszka. Natomiast w najbliższym czasie pojawi się sklep z ubraniami premium Oggy Shop.
Nabiera tempa komercjalizacja Designer Outlet Kraków [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Nabiera tempa komercjalizacja Designer Outlet Kraków [WIZUALIZACJE]
Wśród najemców, którzy podjęli decyzję o wynajmie powierzchni, przeważają sklepy z najbardziej popularnej kategorii casual, w ślad za nimi podąża sport i outdoor. W centrum znajdzie się także spora grupa marek premium.
[Łódź] Hotel Ambasador Premiuminwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Hotel Ambasador Premium
Łódź, Widzew, Kilińskiego 145
Apartamenty Wrzos Premium - Seasideinwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Wrzos Premium - Seaside
Sianożęty, Sztormowa 2
Focus Hotel Premium Krakówinwestycja
Pokaż inwestycję
Focus Hotel Premium Kraków
Kraków, Sucha 1d
W Warszawie otwarto pierwszy w Polsce monobrandowy butik brytyjskiego domu zapachowego Jo Malone Londonartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie otwarto pierwszy w Polsce monobrandowy butik brytyjskiego domu zapachowego Jo Malone London
Brytyjski dom zapachowy Jo Malone London, słynący z tworzenia ponadczasowych, eleganckich zapachów, otworzył swój flagowy, monobrandowy butik w Westfield Mokotów w Warszawie.
Trwa duża modernizacja Hotelu Katowice. Będzie po niej funkcjonował pod marką voco [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa duża modernizacja Hotelu Katowice. Będzie po niej funkcjonował pod marką voco [WIZUALIZACJE]
Hotel Katowice, wchodzący w skład Grupy PHH, może pochwalić się nowo przygotowanym pokojem wzorcowym. Całkowitej modernizacji zostanie poddanych 167 pokoi. Docelowo hotel jako pierwszy w Polsce będzie funkcjonował pod marką voco, należącą do sieci InterContinental Hotels Group (IHG).
[Warszawa] FACTORY Warszawa Annopol z pierwszym wyprzedażowym sklepem SMYK w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] FACTORY Warszawa Annopol z pierwszym wyprzedażowym sklepem SMYK w Warszawie
Pierwszy w stolicy wyprzedażowy SMYK zostanie otwarty w FACTORY Warszawa Annopol, które powstaje na...
Magnolia Park z coraz dłuższą listą najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Magnolia Park z coraz dłuższą listą najemców
Największe centrum handlowe na Dolnym Śląsku systematycznie powiększa listę najemców. Klienci odwiedzający centrum handlowe Magnolia Park we Wrocławiu mają od kilku tygodni możliwość skorzystania z nowej kawiarni Green Caffè Nero oraz z nowego formatu salonu jubilerskiego, rodzinnej polskiej marki Łyko Diamonds. Na remodeling i powiększenie powierzchni zdecydowała się również marka odzieżowa Guess.
[Lublin] Nowe salony marek modowych kuszą w Lublin Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Nowe salony marek modowych kuszą w Lublin Plaza
Już od 6 czerwca fani marek Cropp i House mogą cieszyć się nową aranżacją oraz lokalizacją salonów....
W Poznaniu powstanie nowy hotel premium [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Poznaniu powstanie nowy hotel premium [WIZUALIZACJE]
W stolicy Wielkopolski powstanie kolejny nowy hotel. Inwestor, spółka ARTBUD Group poinformowała o realizacji nowego obiektu hotelowego w Poznaniu, który będzie działać pod szyldem voco – marką należącą do globalnej firmy hotelarskiej IHG Hotels & Resorts. Trzykondygnacyjny obiekt powstanie przy ul. Termalnej, w bezpośrednim sąsiedztwie Term Maltańskich.
[Warszawa] Totalbud buduje na Ursynowie dla klienta premiumartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Totalbud buduje na Ursynowie dla klienta premium
Stołeczna firma Totalbud jest generalnym wykonawcą osiedla czterech dwupiętrowych budynków mieszkaln...
W Warszawie pojawiła się nowa marka klubów fitness premiumartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie pojawiła się nowa marka klubów fitness premium
W Warszawie pojawiła się nowa marka STELLAR, która obiecuje wznieść sport i wellbeing na zupełnie nowy poziom. STELLAR premium fitness club to nowa marka premium siłowni i klubów fitness w portfolio Medicover. Koncepcja marki narodziła się z połączenia jakości, nowoczesności i nieograniczonych możliwości zgodnie z hasłem „sky is the limit”.
[Polska] Rynek hotelarski z mniejszą ilością otwarć niż planowanoartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek hotelarski z mniejszą ilością otwarć niż planowano
Od kilku lat rynkowi hotelarskiemu w Polsce sprzyja dobra koniunktura, dzięki czemu jego potencjał s...
Home Concept Design Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Home Concept Design Park
Katowice, Aleja Walentego Roździeńskiego 191
Osiedle "Premium"inwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle "Premium"
Warszawa, Bemowo, Pełczyńskiego
[Poznań] Salon biżuterii zaprasza do Poznań Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Salon biżuterii zaprasza do Poznań Plaza
W miniony wtorek otwarto nowy salon Tous. Sklep, zlokalizowany na parterze Poznań Plaza, to nowoczes...
[Lublin] Znany salon mody w nowej lokalizacji i aranżacji w galerii Lublin Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Znany salon mody w nowej lokalizacji i aranżacji w galerii Lublin Plaza
W galerii Lublin Plaza na nowo otwarto salon Reserved w zmienionej lokalizacji i odświeżonej aranżac...
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
REKLAMA