REKLAMA
Znaleziono 6160 wyników
Apartamenty Formainwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Forma
Rumia, Krakowska 16
Pinea Apartamentyinwestycja
Pokaż inwestycję
Pinea Apartamenty
Gdańsk, Hiacyntowa
Aura Novainwestycja
Pokaż inwestycję
Aura Nova
Ożarów Mazowiecki, Widok
Fabryka Wood-Mizer Industriesinwestycja
Pokaż inwestycję
Fabryka Wood-Mizer Industries
Koło, Nagórna 114
Rewitalizacja Parku Świętokrzyskiego inwestycja
Pokaż inwestycję
Rewitalizacja Parku Świętokrzyskiego
Warszawa, Park Świętokrzyski
Pomorze Zachodnie: koleją szybko i wygodnieartykuł
Pokaż artykuł
Pomorze Zachodnie: koleją szybko i wygodnie
Rok 2024 przyniósł pozytywne zmiany na kolei w woj. zachodniopomorskim. Podróżni wygodniej wsiadają do pociągów na 13 nowych przystankach, m.in. w Szczecinie, Koszalinie i Kołobrzegu. Lepszy dostęp do kolei zapewniają również zmodernizowane perony na linii Poznań – Szczecin, a najszybsze pociągi trasę między tymi miastami pokonują w mniej niż 2 godziny. Dzięki środkom budżetowym i współfinasowanym z funduszy unijnych konsekwentnie PKP PLK S.A. poprawiły bezpieczeństwo i komfort obsługi osób podróżujących koleją w regionie.
Dolny Śląsk – rekordowy budżet województwa na 2023 rok. Będzie dużo inwestycjiartykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk – rekordowy budżet województwa na 2023 rok. Będzie dużo inwestycji
Jaki będzie rok 2023 dla Dolnego Śląska? Z pewnością rekordowy – budżet województwa w wysokości 2 miliardów 274 milionów złotych oraz brak deficytu oznacza dla mieszkańców regionu wiele nowych inwestycji i dalszy dynamiczny rozwój gospodarczy całego regionu. Najwięcej pieniędzy samorząd województwa przeznaczy na transport, ochronę zdrowia i rozwój regionalny.
inwestycja
Pokaż inwestycję
Aldi, ul. Francuska 101
Katowice, Paderewskiego, Francuska 101
Ostatnie prace w tunelu kolejowym na trasie Wrocław – Jelenia Góra [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Ostatnie prace w tunelu kolejowym na trasie Wrocław – Jelenia Góra [ZDJĘCIA]
Za półmetkiem jest zabezpieczanie ścian poszerzonego już tunelu kolejowego koło Trzcińska na linii Wrocław – Jelenia Góra. Zastosowana w tunelu technologia pozwala na wykonywanie prac i przejazd pociągów. Zakończenie inwestycji wartej ok 130 mln zł przewidywane jest w połowie 2024 r.
UMWD przejął w zarządzanie linie kolejowe Kłodzko - Lądek Zdrój - Stronie Śląskie i Jelenia Góra - Lwówek Śląskiartykuł
Pokaż artykuł
UMWD przejął w zarządzanie linie kolejowe Kłodzko - Lądek Zdrój - Stronie Śląskie i Jelenia Góra - Lwówek Śląski
Samorząd Województwa Dolnośląskiego przejął w zarząd linie kolejowe: Kłodzko - Lądek Zdrój - Stronie Śląskie oraz Jelenia Góra - Lwówek Śląski. To ostatnie dwa odcinki z pakietu ponad 20 linii, które samorząd województwa zaplanował przejąć podczas tej kadencji.
Kończy się główny etap modernizacji stacji Kraków Bieżanów [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kończy się główny etap modernizacji stacji Kraków Bieżanów [ZDJĘCIA]
Kończy się główny etap modernizacji stacji Kraków Bieżanów. 12 marca podróżni skorzystają z kolejnych pozytywnych efektów inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. na krakowskiej linii średnicowej. Czekają na nich wygodniejsze i łatwiej dostępne perony, wyposażone w nowoczesny system informacji. Dzięki dodatkowym torom zwiększą się możliwości organizacji ruchu pociągów. Projekt za przeszło 1,2 mld zł jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu CEF "Łącząc Europę".
Pociągiem z Wielunia do Łodzi. PKP PLK ogłosiły pierwszy przetarg z programu Kolej Plusartykuł
Pokaż artykuł
Pociągiem z Wielunia do Łodzi. PKP PLK ogłosiły pierwszy przetarg z programu Kolej Plus
Kolej przybliży Wieluń do Łodzi. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach projektu "Budowa linii łączącej linię kolejową nr 131 (Chorzew Siemkowice) z linią kolejową nr 181 (Wieluń)". Szacowana wartość inwestycji z Rządowego Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus do 2028 r. to 580 mln zł.
Premetro w Krakowie: jaki etap prac?artykuł
Pokaż artykuł
Premetro w Krakowie: jaki etap prac?
Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie jest w trakcie realizacji umowy na uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla pierwszego etapu premetra. Jest to kolejny etap procesu inwestycyjnego, który został zapoczątkowany w czerwcu 2021 r., kiedy to zostało opracowane „Studium wykonalności budowy szybkiego, bezkolizyjnego transportu szynowego w Krakowie”. Jego koszt został dofinansowany w wysokości 50 proc. kosztów kwalifikowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu „Łącząc Europę”.
Warszawa Zachodnia – pociąg nad pociągiem, wiadukty zwiększą możliwości podróży [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa Zachodnia – pociąg nad pociągiem, wiadukty zwiększą możliwości podróży [ZDJĘCIA]
Kilkusetmetrowe wiadukty kolejowe usprawnią podróże koleją w aglomeracji warszawskiej. Będzie bezpośrednie połączenie pociągiem z Radomia m.in. w stronę przystanków Warszawa Koło i Młynów na linii obwodowej. Projekt realizowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w obszarze Warszawy Zachodniej, za ok. 2 mld zł netto, ubiega się o dofinansowanie ze środków unijnych POIiŚ.
Linie kolejowe CPK szansą dla Płockaartykuł
Pokaż artykuł
Linie kolejowe CPK szansą dla Płocka
Budowa linii kolejowych na odcinku Węzeł CPK – Płock – Włocławek (nr 5 i 50) przyniesie korzyści nie tylko mieszkańcom dużych miast, ale także miastom średniej wielkości. Inwestycje realizowane przez CPK włączą Płock do linii CMK Północ i transeuropejskiej sieci transportowej TEN-T, ale również wyraźnie skrócą czas przejazdu do stolicy i dadzą całemu regionowi mocny impuls do rozwoju gospodarczego.
CPK: Polsko-hiszpańska współpraca przy inwestycjach kolejowych KDPartykuł
Pokaż artykuł
CPK: Polsko-hiszpańska współpraca przy inwestycjach kolejowych KDP
Spółka CPK podpisała umowę z hiszpańską firmą inżynieryjną INECO na doradztwo techniczne przy projektowaniu i budowie Kolei Dużych Prędkości. Partner CPK ma bogate doświadczenie przy planowaniu, projektowaniu i budowie sieci KDP w Hiszpanii, która liczy prawie 4 000 km linii szybkich kolei i jest obecnie najdłuższa w Europie.
Nowe podejście do Programu CPK ​i rozbudowy sieci kolejowej. Odkłamanie mitów i wnioski na przyszłość artykuł
Pokaż artykuł
Nowe podejście do Programu CPK ​i rozbudowy sieci kolejowej. Odkłamanie mitów i wnioski na przyszłość
Czy poprzedni zarząd spółki Centralny Port Komunikacyjny „budował 2 000 km linii kolejowych” w modelu „piasty i szprych” w różnych częściach Polski, a teraz „zostało z tego tylko 480 km linii Y”? Czy poprzednio projektowane linie kolejowe „obsługiwały małe i średnie miasta”, podczas gdy obecnie dotyczą „głównie potrzeb aglomeracji”? Przedstawiciele Ministerstwa Infrastruktury, CPK i PKP Polskich Linii Kolejowych sprostowali dziś te i wiele innych mitów dotyczących rozwoju sieci kolejowej w Polsce. Spółka przedstawiła dokument opisujący podejście do realizacji Programu CPK.
[Poznań, Gdynia] Fatalny stan remontowanych peronówartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań, Gdynia] Fatalny stan remontowanych peronów
Forum Rozwoju Aglomeracji Gdańskiej (FRAG) oraz Stowarzyszenie Inwestycje dla Poznania wystosowało o...
[Wrocław] Dziś w nocy na 7 miesięcy zamykają całkowicie Pułaskiegoartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Dziś w nocy na 7 miesięcy zamykają całkowicie Pułaskiego
Linia oznaczona numerem 70 w obu kierunkach na trasie Zajezdnia Gaj - Dw. Główny - pl. Legionów - pl...
[Warszawa] Grupa ASBUD nabyła kolejny atrakcyjny grunt pod inwestycjęartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Grupa ASBUD nabyła kolejny atrakcyjny grunt pod inwestycję
Grupa ASBUD nabyła kolejny niezwykle atrakcyjny grunt, zlokalizowany pomiędzy dworcem Warszawa Gdańs...
REKLAMA