REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Poznań] III etap osiedla Wilczak 20 gotowyartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] III etap osiedla Wilczak 20 gotowy
Zakończyła się budowa III etapu projektu mieszkaniowego Wilczak 20. Na początku 2017 roku nastąpił o...
[Poznań] Rośnie osiedle Wilczak 20 w Poznaniuartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Rośnie osiedle Wilczak 20 w Poznaniu
Trwa budowa kolejnego, IV już etapu projektu mieszkaniowego Wilczak 20. Spółka Agrobex proponuje prz...
[Warszawa] Sklep mody dla pań w Sadyba Best Mall w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Sklep mody dla pań w Sadyba Best Mall w Warszawie
Mohito otwiera swój butik w Sadyba Best Mall. Salon mieści się na parterze między lokalami Rossmann...
Trwa rozbudowa centrum handlowego ATUT Ruczaj w Krakowie [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa rozbudowa centrum handlowego ATUT Ruczaj w Krakowie [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
Inwestor, KG Group powiększa centrum handlowe Atut Ruczaj w Krakowie o 25 tys. mkw. W ramach rozbudowy powstanie 20 nowych lokali handlowo-usługowych. Powstanie też nowy market francuskiej firmy Leroy Merlin.
Powstaną dodatkowe przystanki kolejowe w Nowym Sączuartykuł
Pokaż artykuł
Powstaną dodatkowe przystanki kolejowe w Nowym Sączu
Przystanki Nowy Sącz Dąbrówka i Nowy Sącz Gorzków zwiększą dostęp do kolei. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę za blisko 12 mln zł netto na inwestycje w ramach Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025. Wcześniej zawarto już kontrakty na przystanki w Zatorze, Wolbromiu i Dąbrówce.
W Skawinie pod Krakowem trwa budowa wielkiego kompleksu magazynowego MDC2 Park Kraków South [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Skawinie pod Krakowem trwa budowa wielkiego kompleksu magazynowego MDC2 Park Kraków South [ZDJĘCIA]
MDC2 wspólnie z inwestorem, Generali Real Estate, realizuje projekt magazynowy w podkrakowskiej Skawinie o nazwie MDC2 Park Kraków South. Prace budowlane są zaawansowane: pierwszy budynek zostanie ukończony w III kw. 2023 r., a planowane zakończenie drugiego budynku (37 000 mkw.) to I kw. 2024 r.
Nowe Szczytnikiinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowe Szczytniki
Szczytniki, Drużyna, Choinkowa
Nowy Redeninwestycja
Pokaż inwestycję
Nowy Reden
Dąbrowa Górnicza, Przemysłowa 1
Nowy Sosnowiecinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowy Sosnowiec
Sosnowiec, Braci Mieroszewskich
Warszawskie Mazuryinwestycja
Pokaż inwestycję
Warszawskie Mazury
Serock, Franciszka Marii Lanciego
Ponad milion mkw. powierzchni w budowie – eksperci Jones Lang LaSalle podsumowują sytuację na rynku nieruchomości biurowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Ponad milion mkw. powierzchni w budowie – eksperci Jones Lang LaSalle podsumowują sytuację na rynku nieruchomości biurowych w Polsce
Eksperci Jones Lang LaSalle podsumowali dane i trendy na rynku nieruchomości biurowych w Warszawie i...
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Kolejna polska firma zainwestuje w woj. warmińsko-mazurskimartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna polska firma zainwestuje w woj. warmińsko-mazurskim
13 marca 2024 roku Zarząd Warmińsko-Mazurskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. wydał 150. decyzję o wsparciu w ramach Polskiej Strefy Inwestycji. Otrzymało ją Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „STALZŁOM”.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA