REKLAMA
Znaleziono 2400 wyników
Lepsze podróże z przystanków Zaosie i Żakowice Płd. na trasie Łódź – Tomaszów Mazowieckiartykuł
Pokaż artykuł
Lepsze podróże z przystanków Zaosie i Żakowice Płd. na trasie Łódź – Tomaszów Mazowiecki
Poprawi się dostęp do kolei dla mieszkańców Zaosia i Żakowic. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowy na modernizację przystanków w ramach "Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025". Efektem inwestycji za ok. 7,1 mln zł będą wygodniejsze podróże pociągiem w kierunku Łodzi, Tomaszowa Mazowieckiego i Opoczna.
Od września podróżni skorzystają z nowego przystanku Łódź Zarzew [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Od września podróżni skorzystają z nowego przystanku Łódź Zarzew [ZDJĘCIA]
Od 1 września podróżni i mieszkańcy skorzystają z nowego przystanku Łódź Zarzew. Na gotowych peronach przy wiaduktach drogowych na ul. Przybyszewskiego są już wiaty, ławki i gabloty informacyjne. Do wykonania pozostały prace wykończeniowe. Będą wygodne przesiadki z kolei do komunikacji miejskiej. Inwestycja PLK SA jest realizowana w ramach „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”. Wartość prac to prawie 4,1 mln zł.
Innowacyjny system rozwiąże problem oblodzonej kolejowej sieci trakcyjnej w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Innowacyjny system rozwiąże problem oblodzonej kolejowej sieci trakcyjnej w Polsce?
Nie ma idealnego systemu zabezpieczenia sieci trakcyjnej przed oblodzeniem. Czy na pewno? PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i PGE Energetyka Kolejowa S.A. pracują nad innowacyjnym systemem ogrzewania układów elektrycznych. Projekt wchodzi w fazę testów na poligonie badawczym – to kolejny krok do zrewolucjonizowania energetyki kolejowej i utrzymania przejazdów pociągów w najbardziej ekstremalnych warunkach.
Nowe przystanki w Nowej Hucie usprawnią podróże w aglomeracji [ZDJĘCIA+FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Nowe przystanki w Nowej Hucie usprawnią podróże w aglomeracji [ZDJĘCIA+FILM]
Kraków Piastów, Kraków Kościelniki i Kraków Przylasek – to nowe przystanki, z których pierwsi podróżni skorzystają już 15 grudnia. Dzięki nim mieszkańcy Nowej Huty zyskają najszybszy środek transportu do centrum miasta. Nowe perony w stolicy Małopolski powstały w ramach „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”.
W Krakowie trwa remont zabytkowego Hotelu Royal [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie trwa remont zabytkowego Hotelu Royal [FILM + ZDJĘCIA]
Przy ulicy Gertrudy 26 na Starym Mieście w Krakowie trwa remont zabytkowego, przedwojennego Hotelu Royal. Właściciel, wojskowa spółka zarządzająca obiektem AMW Hotele prowadzi przebudowę zabytku, by podnieść jego standard i podnieść ceny za nocleg i wynajem.
Na Starym Mieście w Krakowie trwa remont zabytkowego Hotelu Royal [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Na Starym Mieście w Krakowie trwa remont zabytkowego Hotelu Royal [ZDJĘCIA]
Przy ulicy Gertrudy 26 na Starym Mieście w Krakowie trwa remont zabytkowego, przedwojennego Hotelu Royal. Właściciel, wojskowa spółka zarządzająca obiektem AMW Hotele prowadzi przebudowę zabytku, by podnieść jego standard i podnieść ceny za nocleg i wynajem.
Zabytkowy Hotel Royal w Krakowie przechodzi remont [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy Hotel Royal w Krakowie przechodzi remont [ZDJĘCIA]
Przy ulicy Gertrudy 26 na Starym Mieście w Krakowie trwa remont zabytkowego, przedwojennego Hotelu Royal. Właściciel, wojskowa spółka zarządzająca obiektem AMW Hotele prowadzi przebudowę zabytku, by podnieść jego standard i podnieść ceny za nocleg i wynajem.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Woonerf, ul. Mielczarskiego inwestycja
Pokaż inwestycję
Woonerf, ul. Mielczarskiego
Łódź, Polesie, Romualda Mielczarskiego
BemoSphere Naturalinwestycja
Pokaż inwestycję
BemoSphere Natural
Warszawa, Bemowo, Szeligowska 24
KDP: Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/hartykuł
Pokaż artykuł
KDP: Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/h
Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/h. Wybrane składy pojadą obwodnicą Kalisza, zapewniając najszybsze połączenie, a inne zjadą do miasta, włączając je w sieć połączeń Kolei Dużych Prędkości (KDP). Takie rozwiązania stosuje się od lat na kolei w krajach Europy Zachodniej.
Gigantyczna inwestycja Intela pod Wrocławiem będzie jeszcze większa? Trwają uzgodnienia kolejnej fazyartykuł
Pokaż artykuł
Gigantyczna inwestycja Intela pod Wrocławiem będzie jeszcze większa? Trwają uzgodnienia kolejnej fazy
Największa inwestycja zagraniczna typu greenfield w historii Polski, budowa Zakładu Integracji i Testowania Półprzewodników Intela w miejscowości Kadłub, w gminie Miękinia pod Wrocławiem prawdopodobnie będzie...znacznie większa, niż to oficjalnie deklarowano jeszcze kilka dni temu.
REKLAMA