REKLAMA
Znaleziono 30 wyników
HalfPrice otworzył nowy, dwupoziomowy sklep w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
HalfPrice otworzył nowy, dwupoziomowy sklep w Warszawie
HalfPrice otworzył kolejny sklep w Warszawie. Tym razem w należącej do EPP i Echo Investment Galerii Młociny na Bielanach. Tym samym multibrand dołączył do pozostałych marek z Grupy CCC dostępnych w najmłodszym centrum handlowym w Warszawie.
Łódzka Manufaktura szykuje spektakularne otwarciaartykuł
Pokaż artykuł
Łódzka Manufaktura szykuje spektakularne otwarcia
Pierwszych 6 miesięcy 2022 roku okazało się dla branży retail ponownie dużym wyzwaniem. Choć głównym z nich nie była już pandemia, na horyzoncie szybko pojawiły się nowe przeciwności – wybuch wojny w Ukrainie i stale rosnąca inflacja. Manufaktura, mimo trudnych warunków, poradziła sobie z panującą sytuacją gospodarczą i pierwszą połowę bieżącego roku zamyka znaczącym wzrostem zarówno obrotów, jak i frekwencji.
Warszawska Galeria Młociny pozyskała nowych najemców z sektora mody, sportu, kawiarni i spożywczegoartykuł
Pokaż artykuł
Warszawska Galeria Młociny pozyskała nowych najemców z sektora mody, sportu, kawiarni i spożywczego
Galeria Młociny to tętniące życiem warszawskie centrum handlowe, które stale odświeża i poszerza wachlarz sklepów i lokali usługowych, aby każdy znalazł w nich coś dla siebie. Zmienia też swoje wnętrza i zaskakuje niecodziennymi wydarzeniami.
[Polska] Ponad pół miliona metrów kwadratowych w centrach handlowych oddano do użytku w 2015 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Ponad pół miliona metrów kwadratowych w centrach handlowych oddano do użytku w 2015 r.
Międzynarodowa firma doradcza JLL podsumowała rok 2015 na polskim rynku nieruchomości handlowych.
Galeria Młociny w Warszawie z szesnastoma nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie z szesnastoma nowymi najemcami
Od początku roku należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny podpisała umowy z szesnastoma nowymi najemcami, rozbudowując swoją ofertę o marki takie jak m.in. Nike, Popeyes, Fielmann czy Lovisa, wzmacniając pozycję na rynku warszawskich obiektów handlowych. Nowi najemcy zajęli łączną przestrzeń o powierzchni ponad 3550 mkw.
[Polska] Rynek powierzchni handlowych w Polsce – podsumowanie roku 2015artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek powierzchni handlowych w Polsce – podsumowanie roku 2015
Międzynarodowa firma doradcza JLL podsumowała rok 2015 na rynku nieruchomości handlowych w Polsce.
[Polska] Rynek powierzchni handlowych w Polsce w III kwartale 2018 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek powierzchni handlowych w Polsce w III kwartale 2018 r.
Pomimo wprowadzenia częściowego zakazu handlu w niedzielę rozwój rynku powierzchni handlowych w Pols...
Znane marki debiutują w centrum handlowym Bonarka w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
Znane marki debiutują w centrum handlowym Bonarka w Krakowie
Centrum Handlowe Bonarka poszerzyło swoją ofertę w segmencie mody męskiej oraz biżuterii luksusowej. Do grona najemców dołączyły dwie marki odzieżowe z kolekcją męską: w stylu włoskim Borgio i rodzima marka Recman. Nowym najemcą jest też jubiler SAVICKI, oferujący bogaty wybór biżuterii luksusowej. Nowy salon w Krakowie otworzyła również​​ amerykańska marka Crocs.
Rynek handlowy w Polsce: powrót do normalności, ale z nowymi trendamiartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce: powrót do normalności, ale z nowymi trendami
Wzrost obrotów i liczby klientów pokazuje, że Polacy na stałe wrócili do centrów handlowych. Jednocześnie obserwujemy dalszy rozwój parków handlowych, centrów typu convenience oraz obiektów wielofunkcyjnych wpisujących się w koncepcję 15-minutowego miasta. Analizując trzeci kwartał, eksperci BNP Paribas Real Estate Poland zwracają także uwagę na spadek wskaźnika pustostanów w centrach handlowych oraz wzrost rozwiązań w handlu wykorzystujących sztuczną inteligencję.
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługową
Należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny znacząco rozszerzyła w minionych miesiącach swoją ofertę handlowo-usługową. W tym najmłodszym warszawskim centrum handlowym swoje lokale otworzyły 23 nowe marki, zajmując ponad 7880 mkw. Ponadto przedłużono umowy z 20 dotychczasowymi najemcami na łączną powierzchnię powyżej 8750 mkw.
REKLAMA