REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Kniaziewicza 36/38inwestycja
Pokaż inwestycję
Kniaziewicza 36/38
Wrocław, Krzyki, Kniaziewicza 36
W Krakowie najtrudniej o lokal handlowy, Poznań i Trójmiasto mają ich najwięcejartykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie najtrudniej o lokal handlowy, Poznań i Trójmiasto mają ich najwięcej
Średni wskaźnik powierzchni niewynajętej dla ośmiu największych aglomeracji w sierpniu br. wyniósł 4,7 proc. To o 0,6 pp. mniej w porównaniu rok do roku – wynika z raportu CBRE. I choć nadal jesteśmy na poziomie wyższym niż przed pandemią (4,1 proc. w grudniu 2019 r.) to są miasta, w których o lokale handlowe jest naprawdę ciężko. Przykładem jest Kraków, gdzie tylko 1,8 proc. powierzchni handlowej jest dostępnej. Największy wybór oferuje Poznań (9 proc.) i Trójmiasto (6,3 proc.).
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznychartykuł
Pokaż artykuł
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznych
Rynek handlowy wraca do formy po pandemicznych ograniczeniach. W 2021 roku przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej, czyli o 12 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z raportu CBRE. Odwiedzalność sklepów rosła, a na rynku pojawiło się 11 nowych międzynarodowych marek. Utrzymywała się popularność parków handlowych, które rosły szczególnie w małych ośrodkach miejskich.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Ul. Wrocławska (remont)
Poznań, Stare Miasto
Na warszawskiej Woli powstaje biurowiec The FORM [FILM+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Na warszawskiej Woli powstaje biurowiec The FORM [FILM+WIZUALIZACJE]
Lincoln Property Company Poland, uznany inwestor, deweloper i zarządca działający w sektorze nieruchomości komercyjnych w USA i w Europie, realizuje budowę swojego flagowego projektu deweloperskiego w Polsce: warszawskiego biurowca The FORM. Generalnym wykonawcą jest firma PORR S.A., wchodząca w skład austriackiej PORR Group. Za wyłączną komercjalizację projektu The FORM odpowiedzialny jest zespół ekspertów JLL.
Rumuńsko-belgijski inwestor kupił działkę w Warszawie. Co na niej wybuduje?artykuł
Pokaż artykuł
Rumuńsko-belgijski inwestor kupił działkę w Warszawie. Co na niej wybuduje?
Kolejny zagraniczny inwestor wchodzi do Warszawy. Tym razem jest to rumuńsko-belgijski deweloper, który na realizację swojej pierwszej inwestycji w Polsce wybrał warszawski Mokotów.
[Polska] Polski rynek handlowy bezapelacyjnym lideremartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polski rynek handlowy bezapelacyjnym liderem
Z najnowszej analizy przygotowanej przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield wynika, ż...
Rozpoczyna się budowa parku handlowego M Park w Redzieartykuł
Pokaż artykuł
Rozpoczyna się budowa parku handlowego M Park w Redzie
W województwie pomorskim powstanie kolejny nowy park handlowy. W ostatnich dniach nastąpiło przekazanie placu budowy jednopoziomowego parku handlowego M Park w Redzie.
Kończy się pierwszy etap przebudowy wrocławskiej Renomy [NOWE WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Kończy się pierwszy etap przebudowy wrocławskiej Renomy [NOWE WIZUALIZACJE]
Dobiega końca pierwszy etap przebudowy i modernizacji Renomy – największego domu handlowego we Wrocławiu. W tym zabytkowym, przedwojennym obiekcie po trwającej obecnie metamorfozie, pojawią się nowe koncepty gastronomiczne z ogródkami, a sam budynek otworzy się zarówno na plac Czysty, jak i plac Kościuszki. Inspiracją przy projektowaniu była słynna warszawska Hala Koszyki.
[Polska] TFI PZU SA wyznacza Savills do sprzedaży dwóch portfeli nieruchomości komercyjnych o łącznej powierzchni 68 600 m kw.artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] TFI PZU SA wyznacza Savills do sprzedaży dwóch portfeli nieruchomości komercyjnych o łącznej powierzchni 68 600 m kw.
Savills, międzynarodowy doradca na rynku nieruchomości, w imieniu Towarzystwa Funduszy Inwestycyjn...
[śląskie] W Galerii Karuzela zawisła wiechaartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] W Galerii Karuzela zawisła wiecha
Na szczycie Galerii Karuzela w Wodzisławiu Śląskim zawisła symboliczna wiecha. Wraz z przedstawiciel...
Pasaż Grunwaldzki wzmacnia ofertę fashionartykuł
Pokaż artykuł
Pasaż Grunwaldzki wzmacnia ofertę fashion
Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu wzbogacił się o kolejnego najemcę. We wtorek 29 października swój salon otworzy C&A. Klienci znajdą go na parterze centrum handlowego.
Nhood Services Poland rozszerza ofertę o wynajem krótkoterminowy powierzchni handlowychartykuł
Pokaż artykuł
Nhood Services Poland rozszerza ofertę o wynajem krótkoterminowy powierzchni handlowych
Nhood Services Poland rozszerza ofertę wynajmu powierzchni handlowych o speciality leasing. Skierowana jest ona do właścicieli marek, którzy chcą wzmocnić swoją pozycję na rynku retail, dzięki wynajmowi krótkoterminowemu w 24 obiektach Ceetrus Polska.
W Gorzowie Wielkopolskim został otwarty pierwszy park handlowy sieci Vendo Park [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Gorzowie Wielkopolskim został otwarty pierwszy park handlowy sieci Vendo Park [ZDJĘCIA]
W Gorzowie Wielkopolskim został otwarty pierwszy park handlowy sieci Vendo Park rozwijanej w Polsce przez Trei Real Estate Poland. Tym samym mapa handlowa największego miasta w województwie lubuskim wzbogaciła się o popularne miejsce zakupów typu convenience. Małe formaty dedykowane wygodnym, codziennym zakupom to najszybciej rozwijający się segment w kraju. Parki handlowe stanowiły w pierwszym kwartale br. aż 69 procent budowanej powierzchni w sektorze retail.
Kolejna transakcja na rynku nieruchomości magazynowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna transakcja na rynku nieruchomości magazynowych w Polsce
Kolejna transakcja na rynku magazynowym w Polsce. Tym razem w aglomeracji warszawskiej. Greenberg Traurig doradzał Merity Funds, czeskiej spółce siostrzanej Trigea Real Estate Fund specjalizującej się w projektach deweloperskich, przy transakcji nabycia nieruchomości położonej niedaleko drogi S8 pod Warszawą.
Rogowska Sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
Rogowska Sp. z o.o.
Wrocław, Krzywoustego 105/20
Rynek mieszkaniowy w Polsce: szanse i zagrożenia [ANALIZA]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek mieszkaniowy w Polsce: szanse i zagrożenia [ANALIZA]
Po kilku latach boomu na rynku mieszkaniowym i wywołanych nim napięć po stronie podaży (wysokie koszty materiałów pracy i ziemi), od połowy 2022 branża deweloperska mierzy się z szokowym załamaniem popytu mieszkaniowego w konsekwencji drastycznego spadku zdolności kredytowej gospodarstw domowych, ograniczonej wysokimi stopami procentowymi i zaostrzonymi regulacjami ostrożnościowymi w warunkach wysokiej inflacji oraz odejściem inwestorów na inne rynki. Głównym wyzwaniem dla deweloperów stało się dostosowanie rozmiarów nowej produkcji deweloperskiej do spadku popytu oraz sprzedaż rozpoczętych mieszkań lub rozszerzenie działalności na rynek wynajmu (wynajmowanie własnych mieszkań i zarządzanie nimi).
Warszawa: Miszmasz najemców i niespójna architektura psują wizerunek ulic handlowych [KOMENTARZ]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Miszmasz najemców i niespójna architektura psują wizerunek ulic handlowych [KOMENTARZ]
Reprezentacyjne ulice miast są coraz chętniej odwiedzane przez mieszkańców i turystów. Obserwujemy także większe zainteresowanie lokalami w takich miejscach wśród potencjalnych najemców, którymi są często duże i luksusowe marki. Na drodze do szybszego rozwoju ulic handlowych stoi jednak kilka przeszkód. Wśród nich najważniejsze to mieszanka struktury właścicielskiej, brak funkcji zarządcy ulicy, brak spójnej architektury, a także niedobór odpowiednio dużych lokali – pisze w komentarzu Karolina Kunciak, dyrektor w dziale High Street Retail w CBRE.
Napollo podsumowuje 2022 rokartykuł
Pokaż artykuł
Napollo podsumowuje 2022 rok
Głównym filarem rozwoju Napollo w 2022 była kontynuacja strategii otwarć nowych inwestycji – parków handlowych typu convenience, czyli N-Parków. Firma otworzyła w ostatnich miesiącach obiekty w Łanach pod Wrocławiem, Pszczynie oraz Gnieźnie.
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsce
Po oddaniu ponad 319 tys. mkw. GLA powierzchni, całkowita podaż w sektorze centrów handlowych na koniec 2022 roku wyniosła ponad 12,7 mln mkw. GLA, a nasycenie powierzchnią osiągnęło 327 mkw. na 1 000 mieszkańców. Rok 2022 zapamiętany zostanie jako rok licznych wyzwań dla branży handlowej. Wojna w Ukrainie, wzrost cen surowców oraz wysoka inflacja miały znaczący wpływ na zmniejszenie wydatków Polaków na zakupy oraz usługi, a co za tym idzie, również na kondycję firm handlowych. Z drugiej jednak strony wielu deweloperów oraz sieci handlowe sprostało tym wyzwaniom i z sukcesem dostosowało się do nowych warunków.
REKLAMA