REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek artykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek
Jak podaje międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, marki modowe wynajmują najwięcej powierzchni sklepowej w porównaniu z sieciami handlowymi z innych branż – w pierwszej połowie 2023 roku podpisały umowy najmu, które odpowiadały za ponad 40% całkowitego wolumenu wynajętej powierzchni handlowej w Europie.
[Polska] Dobre prognozy dla polskiego rynku nieruchomości komercyjnychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Dobre prognozy dla polskiego rynku nieruchomości komercyjnych
W pierwszej połowie tego roku polscy inwestorzy byli najaktywniejsi od początku istnienia rynku inwe...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Włocławek] Stary Rynek (przebudowa)
Włocławek, Śródmieście
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?
Po erze supermarketów i hipermarketów sklepami pierwszego wyboru Polaków stały się dyskonty i mniejsze formaty. Pomogły w tym strategiczny rozwój sieci i dążenie do bliskości fizycznej placówek handlowych zgodnie z trendem "proximity retail", który umocnił się w pandemii. W najnowszym raporcie pt. “Nie tylko rywalizacja Biedronki z Lidlem” eksperci Colliers przeanalizowali strategie rozwoju największych graczy branży spożywczej na polskim rynku.
W Krakowie najtrudniej o lokal handlowy, Poznań i Trójmiasto mają ich najwięcejartykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie najtrudniej o lokal handlowy, Poznań i Trójmiasto mają ich najwięcej
Średni wskaźnik powierzchni niewynajętej dla ośmiu największych aglomeracji w sierpniu br. wyniósł 4,7 proc. To o 0,6 pp. mniej w porównaniu rok do roku – wynika z raportu CBRE. I choć nadal jesteśmy na poziomie wyższym niż przed pandemią (4,1 proc. w grudniu 2019 r.) to są miasta, w których o lokale handlowe jest naprawdę ciężko. Przykładem jest Kraków, gdzie tylko 1,8 proc. powierzchni handlowej jest dostępnej. Największy wybór oferuje Poznań (9 proc.) i Trójmiasto (6,3 proc.).
Stopniowe odmrażanie rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Stopniowe odmrażanie rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Jak wynika z nowego raportu JLL, całkowita powierzchnia handlowa w budowie w Polsce wynosiła na koniec czerwca 410 tys. mkw. Rynek sprzedaży detalicznej w Polsce nadal się rozwija i ewoluuje, czego potwierdzeniem jest rosnąca aktywność najemców i właścicieli.
[Polska] W przyszłym roku otwarcie trzech wielkich galerii handlowych. Wśród nich Wroclaviaartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] W przyszłym roku otwarcie trzech wielkich galerii handlowych. Wśród nich Wroclavia
– Rok 2016 upłynął pod znakiem oczekiwania na otwarcie centrum handlowego Posnania o powierzchn...
Targi Nieruchomości Expo Real w Monachium pokażą zmiany na rynku Europy Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Targi Nieruchomości Expo Real w Monachium pokażą zmiany na rynku Europy Środkowo-Wschodniej
Według danych CBRE, opublikowanych przed rozpoczęciem 17. Międzynarodowych Targów Nieruchomości EXPO...
[Katowice] Rozwój rynku nieruchomości to „niekończąca się historia" – pierwszy dzień Property Forum 2013 za namiartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Rozwój rynku nieruchomości to „niekończąca się historia" – pierwszy dzień Property Forum 2013 za nami
Polska na długo pozostanie liderem rynku nieruchomości komercyjnych w regionie Europy Centralnej, a...
[Polska] Dobre wyniki polskiego rynku nieruchomości komercyjnychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Dobre wyniki polskiego rynku nieruchomości komercyjnych
Jaki był 2014 rok w branży nieruchomości komercyjnych? Jakie trendy wyłoniły się na poszczególnych r...
Napollo kupiło od Genesis Property projekt parku handlowego w Gostyniuartykuł
Pokaż artykuł
Napollo kupiło od Genesis Property projekt parku handlowego w Gostyniu
Projekt parku handlowego o powierzchni najmu ok. 9 000 mkw. zmienił w ubiegłym tygodniu właściciela. Gostyński obiekt zasilił portfolio firmy Napollo, która sukcesywnie powiększa skalę swojego działania rozwijając koncepty handlowe pod marką N-PARK w całym kraju.
BNP Paribas Real Estate Poland podsumowuje rynek handlowy w IV kwartale 2023 rokuartykuł
Pokaż artykuł
BNP Paribas Real Estate Poland podsumowuje rynek handlowy w IV kwartale 2023 roku
Według BNP Paribas Real Estate Poland, końcówka roku dla nieruchomości handlowych w Polsce stała pod znakiem wzmożonej aktywności deweloperów oraz dużej ilości debiutów sieci handlowych. 80% nowej podaży to otwarcia parków handlowych.
[Europa] Dobre perspektywy rozwoju rynku centrów handlowych w Europie Środkowejartykuł
Pokaż artykuł
[Europa] Dobre perspektywy rozwoju rynku centrów handlowych w Europie Środkowej
Z najnowszego raportu międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield dotyczącego rozwoju centró...
[Europa] Znaczny wzrost inwestycji w powierzchnie handlowe na rynkach europejskich spoza głównego nurtuartykuł
Pokaż artykuł
[Europa] Znaczny wzrost inwestycji w powierzchnie handlowe na rynkach europejskich spoza głównego nurtu
Według raportu Savills, globalnego doradcy na rynku nieruchomości, inwestorzy z europejskiego sektor...
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniej
Centra handlowe w Polsce kuszą nie tylko globalne marki i znane brandy. Na nasz rynek coraz chętniej spoglądają także firmy z krajów bałtyckich oraz z Ukrainy. W II kw. roku eksperci Colliers wspierali debiuty litewskiej marki Candy POP, która otworzy pierwsze lokale w Złotych Tarasach oraz Westfield Mokotów w Warszawie, a także marki modowej Solmar, której produkty będzie można kupić w poznańskim centrum handlowym Posnania.
Perspektywy rozwoju rynku handlowego w Polsce od strony inwestycyjnej [RAPORT] artykuł
Pokaż artykuł
Perspektywy rozwoju rynku handlowego w Polsce od strony inwestycyjnej [RAPORT]
Parki handlowe przeżywają wyraźną fazę rozwoju, ustanawiając kolejne rekordy pod względem nowej podaży. Inwestorzy i deweloperzy aktywnie reagują na rosnący popyt, stale dostarczając na rynek nowe projekty. Ten rosnący poziom nowej podaży jest dowodem na atrakcyjność parków handlowych dla sektora detalicznego.
Dolny Śląsk: W podwrocławskich Łanach powstanie park handlowy N-Parkartykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: W podwrocławskich Łanach powstanie park handlowy N-Park
Kolejny N-Park na Dolnym Śląsku zaplanowany jest w Łanach położonych przy granicy Wrocławia. W bezpo...
[Kraków] Ulica Rynek Kleparskiinwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Ulica Rynek Kleparski
Kraków, Śródmieście, Rynek Kleparski
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy z potencjałem rozwoju dla nowych projektówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy z potencjałem rozwoju dla nowych projektów
Utrzymujące się zainteresowanie najemców i deweloperów, niski wskaźnik powierzchni niewynajętej oraz...
Osiedle nad Odrąinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle nad Odrą
Wrocław, Śródmieście, Rychtalska 20a
REKLAMA