REKLAMA
Znaleziono 1208 wyników
Powstaje nowy most na Narwi pod Łomżąartykuł
Pokaż artykuł
Powstaje nowy most na Narwi pod Łomżą
Obwodnica Łomży jest ostatnim fragmentem drogi ekspresowej S61 pozostającym w budowie i zarazem kluczowym dla przejezdności całego korytarza transportowego Via Baltica. Budowany odcinek od węzła Łomża Zachód do istniejącego już węzła Kolno ma 12,92 km długości. Niemal jedna dziesiąta przypada na most przez dolinę Narwi (1205 m).
Coraz bliżej do podpisania umowy na projekt i budowę obwodnicy Głogowaartykuł
Pokaż artykuł
Coraz bliżej do podpisania umowy na projekt i budowę obwodnicy Głogowa
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) wybrała najkorzystniejszą ofertę w przetargu na projekt i budowę obwodnicy Głogowa w ciągu drogi krajowej nr 12. Przy braku odwołań od rozstrzygnięcia, GDDKiA planuje podpisać umowę z wykonawcą na przełomie marca i kwietnia br.
Coraz bliżej zakończenia budowy obwodnicy Łomżyartykuł
Pokaż artykuł
Coraz bliżej zakończenia budowy obwodnicy Łomży
Ruszyło betonowanie połączenia segmentów nawisowych mostu nad nurtem Narwi na budowanej obwodnicy Łomży. Tym samym oba brzegi rzeki zostały połączone obiektem o długości 1205 m, na razie w ciągu zachodniej jezdni drogi ekspresowej S61, która ma być udostępniona kierowcom do końca września bieżącego roku.
Etisoft Packaging System zostanie dłużej w Diamond Business Park Gliwiceartykuł
Pokaż artykuł
Etisoft Packaging System zostanie dłużej w Diamond Business Park Gliwice
Lider branży opakowań kartonowych do transportu – Etisoft Packaging System, przedłużył umowę najmu powierzchni magazynowej w Diamond Business Park Gliwice. Nowa umowa dotyczy powierzchni magazynowej klasy A, zlokalizowanej w największej hali kompleksu przy ulicy Leonarda da Vinci w Gliwicach.
Rusza przetarg na zaprojektowanie i budowę drogi ekspresowej S8 od Wrocławia do Łagiewnikartykuł
Pokaż artykuł
Rusza przetarg na zaprojektowanie i budowę drogi ekspresowej S8 od Wrocławia do Łagiewnik
Minister Infrastruktury zatwierdził Program inwestycji dla budowy drogi ekspresowej S8 o długości 32,5 km pomiędzy Kobierzycami a Łagiewnikami. Umożliwiło to Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad ogłoszenie postępowania przetargowego na zaprojektowanie i budowę tego odcinka. To pierwszy fragment trasy szybkiego ruchu o długości 87 km, którą kierowcy będą mogli pojechać aż do Kłodzka.
Tak będzie przebiegać nowa droga szybkiego ruchu S8 na odcinku od Kobierzyc do Łagiewnik [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Tak będzie przebiegać nowa droga szybkiego ruchu S8 na odcinku od Kobierzyc do Łagiewnik [FILM]
W maju Minister Infrastruktury zatwierdził Program inwestycji dla budowy drogi ekspresowej S8 o długości 32,5 km pomiędzy Kobierzycami a Łagiewnikami. Umożliwiło to Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad ogłoszenie postępowania przetargowego na zaprojektowanie i budowę tego odcinka. To pierwszy fragment trasy szybkiego ruchu o długości 87 km, którą kierowcy będą mogli pojechać aż do Kłodzka. Zapraszamy do obejrzenia FILMU – wizualizacji odcinka S8, od nowego węzła Kobierzyce Północ (początek/koniec Obwodnicy Autostradowej Wrocławia) do Łagiewnik.
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierzartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz
Hillwood Polska rozpoczął budowę nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz. To kolejny projekt dewelopera w tym regionie (poprzednie inwestycje zrealizowane zostały w Kutnie i Strykowie). Pierwszą umowę na wynajem 17 000 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej podpisano z 3LP SA, jednym z czołowych operatorów logistycznych w kraju.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Polska] Wiosna w mieszkaniówceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Wiosna w mieszkaniówce
W najbliższym czasie wejdzie na rynek sporo nowych projektów. Portal nieruchomości Dompress.pl spraw...
[Warszawa] Przyszłość warszawskiego rynku biurowegoartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Przyszłość warszawskiego rynku biurowego
W 2016 roku warszawski rynek powierzchni biurowej przekroczył 5 mln m kw. Wysoka dynamika wzrostu i...
Gebrüder Weiss otwiera nowy terminal logistyczny pod Krakowemartykuł
Pokaż artykuł
Gebrüder Weiss otwiera nowy terminal logistyczny pod Krakowem
Międzynarodowa firma transportowo-logistyczna Gebrüder Weiss rozszerzyła swoje możliwości magazynowe na południu Polski. Firma otworzyła niedawno nowy magazyn logistyczny pod Krakowem. Operator chce korzystać z bliskości lotniska Kraków – Balice.
Świeradów-Zdrój po 27 latach znów na kolejowej mapie Polski artykuł
Pokaż artykuł
Świeradów-Zdrój po 27 latach znów na kolejowej mapie Polski 
Setki tysięcy turystów jeżdżą pociągiem w Góry Izerskie. Teraz składy Kolei Dolnośląskich dowiozą podróżnych nie tylko do Szklarskiej Poręby, ale również do Świeradowa-Zdroju. Malownicza miejscowość wraca na kolejową mapę Polski po 27 latach. To najważniejsza zmiana w rozkładzie jazdy zaplanowanym na 2024 rok.
REKLAMA