REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Górny Śląsk centralnym hubem dystrybucyjnym dla Europy Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Górny Śląsk centralnym hubem dystrybucyjnym dla Europy Środkowo-Wschodniej
Górny Śląsk to drugi do co wielkości rynek magazynowy w Polsce, a także jeden z największych rynków...
Na Dolnym Śląsku powstanie nowa, wielka komunalna farma fotowoltaicznaartykuł
Pokaż artykuł
Na Dolnym Śląsku powstanie nowa, wielka komunalna farma fotowoltaiczna
W województwie dolnośląskim powstanie nowa, wielka komunalna farma fotowoltaiczna. Inwestycja zostanie zrealizowana w liczącym ponad 31 tysięcy mieszkańców Dzierżoniowie. Wyprodukowana przez nią energia pokryje 60% zapotrzebowania całego oświetlenia ulicznego w tym mieście.
Grupa Azoty S.A. zainwestuje 140 mln zł w Tarnowieartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Azoty S.A. zainwestuje 140 mln zł w Tarnowie
Krakowski Park Technologiczny wydał decyzję o wsparciu dla Grupy Azoty S.A. w ramach programu Polska Strefa Inwestycji. Łączna kwota, którą firma planuje przeznaczyć na zgłoszoną do programu inwestycję to przeszło 140 mln zł.
Galeria Kaskada w Szczecinie przyciąga nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Kaskada w Szczecinie przyciąga nowych najemców
Bieżący sezon to czas intensywnych zmian w szczecińskiej Galerii Kaskada. W obiekcie następują relokacje wybranych najemców oraz otwierają się nowe salony – w odświeżonych, bardziej nowoczesnych odsłonach. Wszystko to dzieje się z myślą o rosnących oczekiwaniach klientów, ale także jest efektem realizacji kolejnych kroków strategii rozwojowej tego szczecińskiego centrum handlowego.
W galerii handlowej Renova został otwarty pierwszy w Warszawie outlet marki Mother Earthartykuł
Pokaż artykuł
W galerii handlowej Renova został otwarty pierwszy w Warszawie outlet marki Mother Earth
W warszawskiej galerii handlowej Renova, należącej do firmy Napollo, położonej na Targówku, przy ul. Rembielińskiej 20, został otwarty pierwszy w Warszawie outlet marki Mother Earth. Lokal znajdzie się na parterze galerii, między salonami Coccodrillo a Esotique.
Włoskie brandy z grupy Calzedonia debiutują w centrum handlowym Wroclaviaartykuł
Pokaż artykuł
Włoskie brandy z grupy Calzedonia debiutują w centrum handlowym Wroclavia
Dwie nowe marki wśród najemców Wroclavii – pierwszy we Wrocławiu sklep Intimissimi Uomo i butik Tezenis otworzyły się dla klientów na początku października. To brandy należące do włoskiej grupy Calzedonia, która jest już obecna w centrum z innymi konceptami. Otwarcie nowych salonów poszerzy ofertę odzieżową Wroclavii skierowaną do mężczyzn i młodzieży.
Foodie City Warsaw wprowadza się do warszawskiego biurowca Ethosartykuł
Pokaż artykuł
Foodie City Warsaw wprowadza się do warszawskiego biurowca Ethos
Foodie City Warsaw, studio specjalizujące się w organizacji różnego rodzaju imprez o charakterze eventowo-kulinarnym, to nowy najemca w warszawskim biurowcu ETHOS. Firma zdecydowała się na podpisanie umowy najmu 600 mkw. przy placu Trzech Krzyży, doceniając prestiżową lokalizację nieruchomości. W transakcji wzięli udział eksperci z Działu Powierzchni Handlowych w Colliers. Firma odpowiada za komercjalizację budynku oraz zarządzanie nieruchomością.
Znana jest data otwarcia nowego parku handlowego w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Znana jest data otwarcia nowego parku handlowego w Łodzi
Znana jest data otwarcia parku handlowego przy ul. Kolumny 6/36 w Łodzi. Pierwsi klienci zrobią tu zakupy już w najbliższy czwartek, 11 kwietnia, zapowiada Greenman Poland. Tym samym zakończy się trwająca od lata 2023 roku rozbudowa centrum handlowego Nowa Górna.
2023 rok na rynku handlowym w Polsce – dobre wyniki podaży, wiele debiutów i coraz wyższe obrotyartykuł
Pokaż artykuł
2023 rok na rynku handlowym w Polsce – dobre wyniki podaży, wiele debiutów i coraz wyższe obroty
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację na rynku nieruchomości handlowych. 2023 rok stanął pod znakiem wzmożonej aktywności deweloperów, którzy oddali do użytku ok. 450 000 mkw. nowej powierzchni. Coraz lepszą kondycję polskiego sektora potwierdza szereg debiutów sieci handlowych – w ciągu ostatnich 12 miesięcy do Polski weszło aż 29 nowych brandów, czyli najwięcej od 2017 roku. Z kolei hamująca dynamika wzrostu cen przekłada się na lepsze nastroje konsumentów, co znajduje odzwierciedlenie w wyższych obrotach obiektów handlowych.
Poznań najdynamiczniej rozwijającym się miastem w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Poznań najdynamiczniej rozwijającym się miastem w Polsce
Międzynarodowi eksperci z branży nowoczesnych usług dla biznesu docenili stolicę Wielkopolski. Poznań zdobył tytuł "najdynamiczniej rozwijającego się miasta w Polsce". Nagrody przyznano podczas konferencji CEE Business Services Summit&Awards 2024.
[Polska] Rekordowa aktywność deweloperów – w Polsce powstaje prawie 1 200 000 mkw. biurartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rekordowa aktywność deweloperów – w Polsce powstaje prawie 1 200 000 mkw. biur
W Warszawie najwyższy popyt na biura w I kw. zarejestrowano na Mokotowie. Zasoby biurowe Polski w 20...
[Gądów] Osiedle "Zielony Gądów"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Gądów] Osiedle "Zielony Gądów"
Gądów, Mnichowice
Kluczowi najemcy rozbudowują sklepy we Wrocław Fashion Outletartykuł
Pokaż artykuł
Kluczowi najemcy rozbudowują sklepy we Wrocław Fashion Outlet
Wrocław Fashion Outlet, jedyny outlet w południowo-zachodniej Polsce nieustannie się rozwija, dostosowując swoje przestrzenie do zmieniających się potrzeb odwiedzających oraz trendów na rynku retail. Zakończona rozbudowa salonów marek Calvin Klein, Tommy Hilfiger i Marc O’Polo pozwoliła oddać do dyspozycji klientów przestronniejsze lokalizacje w nowych konceptach, zapewniając im tym samym większy komfort zakupów.
Centrum logistyczne Media Expert w Łodzi oficjalnie otwarte – 160 000 mkw. w Central European Logistics Hubartykuł
Pokaż artykuł
Centrum logistyczne Media Expert w Łodzi oficjalnie otwarte – 160 000 mkw. w Central European Logistics Hub
Przedstawiciele Panattoni, lidera rynku nieruchomości przemysłowych w Europie i Media Expert – właściciela kilkuset elektromarketów w Polsce – oraz Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska, 2 września uroczyście otworzyli najnowszą część centrum logistycznego Media Expert w Central European Logistics Hub. Dwie hale – jedna właśnie oddana do użytku a druga ukończona przed rokiem – o powierzchni 160 000 mkw. – zostały połączone z istniejącym budynkiem Media Expert, tworząc centralny kompleks dla dystrybucji krajowej. Trzy budynki zajmują łącznie 232 000 mkw., a pracować będzie tu ok. tysiąc osób. Całkowita powierzchnia wynajęta Media Expert przez Panattoni w regionie łódzkim to już ponad 270 000 mkw., kolejne 35 000 mkw. jest w budowie.
Co siódmy metr kwadratowy powierzchni handlowej powstanie w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Co siódmy metr kwadratowy powierzchni handlowej powstanie w Polsce [RAPORT]
Jak wynika z raportu międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield „Trends Radar. Rynek nieruchomości od stabilizacji do optymizmu”, polski rynek zajął w 2024 roku drugie miejsce w Europie pod względem wielkości oddanej do użytku powierzchni handlowej i ustąpił miejsca jedynie Francji. Według prognoz, w 2025 roku Polska utrzyma drugie miejsce na podium, a spowolnienie w zakresie liczby finalizowanych obiektów handlowych nastąpi dopiero w latach 2026-2027.
[Warszawa] Osiedle Światowidainwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Osiedle Światowida
Warszawa, Białołęka
[Wrocław] Kurkowa 14, zachodnia brama Nadodrzaartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Kurkowa 14, zachodnia brama Nadodrza
Boom na Nadodrze trwa w najlepsze i z całą pewnością zasłużenie. Żaden inny zakątek Wrocławia nie ma...
[Polska] Walka z wiatrakami?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Walka z wiatrakami?
Trendy światowe w zakresie energii odnawialnej mogłyby wskazywać, że energetykę wiatrową czekają zło...
[Łódź] Nowi najemcy w Manufakturze – Albione rodem z Włoch, praliny z Belgii i polskie lodyartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Nowi najemcy w Manufakturze – Albione rodem z Włoch, praliny z Belgii i polskie lody
Manufaktura poszerza grono najemców o kolejne marki luksusowe. Tym razem ofertę fashion wzbogacił wł...
[Gdańsk] Inpro sprzedało blisko 40% apartamentów  w inwestycji Kwartał Kamienicartykuł
Pokaż artykuł
[Gdańsk] Inpro sprzedało blisko 40% apartamentów w inwestycji Kwartał Kamienic
Inpro S.A., jeden z czołowych trójmiejskich deweloperów, notowany na GPW, realizuje zgodnie z planem...
REKLAMA