REKLAMA
Znaleziono 5974 wyników
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
[Katowice] Sala obsługi klientów ZUSinwestycja
Pokaż inwestycję
[Katowice] Sala obsługi klientów ZUS
Katowice, Paderewskiego
[Wrocław] Polski potentat IT systematycznie zwiększa zatrudnienie artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Polski potentat IT systematycznie zwiększa zatrudnienie
Spółka Sii, lider rynku usług IT i inżynierii w Polsce systematycznie powiększa swój oddział we Wroc...
[Bydgoszcz] Rozbudowana Galeria Pomorska atrakcyjna dla klientów i najemcówartykuł
Pokaż artykuł
[Bydgoszcz] Rozbudowana Galeria Pomorska atrakcyjna dla klientów i najemców
Dzięki rozbudowie odwiedzalność Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy wzrosła o blisko 20%, zmianom ulegaj...
[Szczawno-Zdrój] Remont zabytkowego hotelu "Biały Dom"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Szczawno-Zdrój] Remont zabytkowego hotelu "Biały Dom"
Szczawno-Zdrój, Walim
Zostały rozdzielone dotacje na remonty dolnośląskich zabytków na rok 2022artykuł
Pokaż artykuł
Zostały rozdzielone dotacje na remonty dolnośląskich zabytków na rok 2022
Dolnośląski Wojewódzki Konserwator Zabytków (DWKZ) rozdzielił dotacje na rok 2022. W tym roku Konserwator dysponował środkami o łącznej wysokości 9 mln 200 tys. zł. Łączna, wnioskowana kwota dotacji w 217 wnioskach wynosiła ponad 43 mln zł (43 142 492,26 zł).
[mazowieckie] Dolcan zbadał preferencje klientówartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Dolcan zbadał preferencje klientów
Zadowolenie oraz zaufanie klientów to najważniejsze wartości dla firm z sektora nieruchomości. Aby p...
[Polska] Mieszkanie pokazowe zachęca klientówartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Mieszkanie pokazowe zachęca klientów
Każdy poszukujący własnego mieszkania ma swoją wizję idealnego M. Jak jednak ujrzeć ziszczenie swoic...
[Polska] Stoją i czekają na klientówartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Stoją i czekają na klientów
Wiele mówi się ostatnio o bardzo bogatej ofercie mieszkań deweloperskich. Warto zauważyć, iż część z...
[zachodniopomorskie] Nadmorskie apartamenty rozchwytywane przez klientówartykuł
Pokaż artykuł
[zachodniopomorskie] Nadmorskie apartamenty rozchwytywane przez klientów
Firmus Group, norweski deweloper inwestujący w Mielnie i okolicy, sprzedał wszystkie mieszkania w ra...
W Polsce najwięcej klientów tracą hipermarketyartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce najwięcej klientów tracą hipermarkety
Analiza zachowań konsumentów w ponad 37 tys. sklepów spożywczo-przemysłowych wykazała, że w 2023 roku nastąpił prawie niezauważalny spadek ruchu rdr. A w jeszcze mniejszym stopniu ubyło klientów. Niemniej liczba wizyt zmniejszyła się rdr. niemal w każdym obserwowanym formacie, a najbardziej w hipermarketach – o 8,1 proc. rdr. Tylko dyskonty odnotowały wzrost i to niewielki, bo o 1,2 proc. rdr.
LivePerson otworzy centrum rozwoju oprogramowania w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
LivePerson otworzy centrum rozwoju oprogramowania w Polsce
LivePerson, globalny lider w kategorii rozwiązań zwiększających zaangażowanie klientów (Customer Engagement), planuje stworzenie nowego hubu technologicznego w Europie. Jego centralną częścią ma być centrum badawczo-rozwojowe w Polsce, które oficjalnie zostanie otwarte w pierwszej połowie bieżącego roku. LivePerson już ruszył z rekrutacją do swojego nowego centrum i chce zatrudnić w Polsce ok. 50 inżynierów oprogramowania w najbliższych miesiącach.
Wrocław: AMW przebuduje budynki dawnej, zabytkowej jednostki wojskowej na Szczepinie. Przeniesie tam siedzibę artykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: AMW przebuduje budynki dawnej, zabytkowej jednostki wojskowej na Szczepinie. Przeniesie tam siedzibę
Wrocławski oddział Agencji Mienia Wojskowego mieści się w dwóch lokalizacjach, przy ulicach Sztabowe...
[Lublin] Port lotniczy w Lublinie w środę wznawia działalnośćartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Port lotniczy w Lublinie w środę wznawia działalność
Port Lotniczy Lublin wdrożył procedury bezpieczeństwa dotyczące ponownej organizacji pracy lotniska....
inwestycja
Pokaż inwestycję
Miarki 1
Wrocław, Śródmieście, Miarki 1
[Warszawa] 280 tysięcy klientów FACTORY Warszawa Annopolartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] 280 tysięcy klientów FACTORY Warszawa Annopol
Działające od miesiąca FACTORY Warszawa Annopol odwiedziło już ponad 280 tysięcy klientów. Na 19&nbs...
[Wrocław] Wyjątkowa karta dla klientów Nowej Papierniartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Wyjątkowa karta dla klientów Nowej Papierni
Nowa Papiernia to projekt stworzony z myślą o osobach, które cenią sobie nieszablonowe rozwiązania w...
[Warszawa] Więcej usług dla klientów Royal Wilanówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Więcej usług dla klientów Royal Wilanów
Royal Wilanów zaoferuje jeszcze więcej usług dla pracowników budynku oraz okolicznych mieszkańców. W...
Centrum Wroclavia z nową atrakcją dla klientówartykuł
Pokaż artykuł
Centrum Wroclavia z nową atrakcją dla klientów
Jedno z największych i najpopularniejszych centrów handlowo-rozrywkowych w Polsce, Wroclavia rozszerza współpracę z obecnym najemcą, torem kartingowym Pitlane. Na ponad 1000 metrów kwadratowych dotychczasowego parkingu powstał wyjątkowy, letni bar oparty na motywie Formuły 1. Jedyna w swoim rodzaju przestrzeń będzie zapraszać wrocławian do spędzania wolnego czasu na wspólnym oglądaniu wyścigów i klasyki kina samochodowego, słuchaniu muzyki na żywo i plażowaniu z dobrą pizzą w dłoni.
Polki i Polacy najczęściej odwiedzają małe galerie handloweartykuł
Pokaż artykuł
Polki i Polacy najczęściej odwiedzają małe galerie handlowe
Według Retail Institute w 2023 roku centra handlowe odnotowały 2,5 proc. więcej odwiedzin niż w roku poprzednim. Polacy najczęściej odwiedzali małe galerie handlowe, mające od 5000 do 19 999 metrów kwadratowych powierzchni najmu.
REKLAMA