lukas
60komentarzy
0zdjęć
obserwuj
Komentarz do inwestycji [Oława] ul.Żeromskiego
lukas
f9173ab3a848db5b.jpg

9d716155e3e28160.jpg

e2f7b5f105248350.jpg

76395a9d022bc3f7.jpg

http://www.bis.olawa.pl/
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Komentarz do inwestycji [Oława] Apartamenty nad rzeką
lukas
Deweloper/Oferent
ST Projekt Sp. z o.o.
ul.Św. Mikołaja 81, Wrocław 50-126

Adres: Lipowa
Powierzchnia min: 8,97 m2
Powierzchnia max: 77,38 m2
Cena od: 244 026 zł
do: 466 664 zł
Data ukończenia: 3-2009

01-detail~20.jpg

thumb190.php?id=3429

thumb190.php?id=3430

[quote:33qj6z8o]Kompleks apartamentów mieszkalnych zostanie usytuowany w centrum miasta, w lokalizacji dogodnej pod względem komunikacyjnym (niedaleko przystanek PKS, przedszkole, szkoła). Będzie się on składał z trzech budynków czterokondygnacyjnych. Szczególną jego zaletą jest zaciszne położenie nad rzeką. Jeden z budynków przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych.
Cena mieszkania obejmuje: lokal mieszkalny, miejsce postojowe w garażu podziemnym, balkon bądź taras oraz komórkę lokatorską. W cenie mieszkań na parterze mieści się również ogródek.[/quote:33qj6z8o]

Jak na razie równają teren więc nic ciekawego
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Komentarz do inwestycji Stadion Miejski we Wrocławiu
lukas
A czego się spodziewałeś - jeżeli ma się ok. 460 mln zł?
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Komentarz do inwestycji Stadion Miejski we Wrocławiu
lukas
Dobrze że złotówka się umacnia :rotfl:
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Komentarz do inwestycji Stadion Miejski we Wrocławiu
lukas
Wygrał ekonomiczny projekt i tyle - taki normalny stadion - anie nie jest ładny ani nie jest brzydki
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Komentarz do inwestycji [Oława] Market ALDI
lukas
A jednak w Głogowie - nie wiedziałem (dlatego użyłem słowa "chyba" w mojej pierwszej wypowiedzi) - no ale nie mamy chyba fotorelacji jej budowy więc może zostanie ten temat? :roll:
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Komentarz do inwestycji [Oława] Market ALDI
lukas
Jest to chyba pierwszy market tej firmy w Polsce więc zakładam ten temat. Zobaczymy jak będą wyglądały te markety w Polsce.

79435654np1.jpg

17733349al5.jpg

63988166gi6.jpg

38395578sx3.jpg

35057299kv2.jpg

90894382sr8.jpg

39225789ja3.jpg

62875830cs5.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
lukas
Stacja PKP Oława

Dworzec od strony północnej
53420337pr9.jpg

Widok od strony północnej w stronę Wrocławia
88062952kq0.jpg

27985192ec2.jpg

64083790nz7.jpg

Widok od strony północnej w stronę Opola
51958977ux6.jpg

Widok od strony południowej w stronę Wrocławia
78748576zy8.jpg

63760002zq0.jpg

93063981su5.jpg

10jn1.jpg

Widok od strony południowej w stronę Opola
60200338lz3.jpg

11hh9.jpg

12ja2.jpg

Widać wiadukt na DK 94
13ls4.jpg

14rp4.jpg

15bz3.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
lukas
Nie wiem po co ta przepychanka - nie ma kasy na obwodnice wschodnia - gdyby nie Euro to kasa byłaby a tak trzeba zmienić priorytety
0
Zaloguj aby dodać komentarz
lukas
Przypadkiem nie podlega to ochronie danych osobowych - czy może już proces sądowy o wywłaszczenie się rozpoczął???
0
Zaloguj aby dodać komentarz
lukas
[quote:1rwm1o9o]Jeśli chodzi o przekrój drogowy to na większości trasy (ale nie całości) będą 3pasy ruchu+pas awaryjny w każdej jezdni. [/quote:1rwm1o9o]

A miały być na całej długości - coś się zmieniło??
0
Zaloguj aby dodać komentarz
lukas
Debi........ jedne - wykupione ziemie, wszystko gotowe - a oni, że chcą zmienić trasę - tak może być tylko u nas w Polsce
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Komentarz do inwestycji Stadion Miejski we Wrocławiu
lukas
"matternhorn" napisał:
Według wpi na budowę stadionu wydamy 520 mln zł! (z czego tylko 156 mln będzie z kasy miasta).
Jednocześnie na remont Olimpijskiego przeznaczono 160 mln zł

Jak dla mnie to te sumy robią wrażenie ;)


Czyli nie będzie rozsuwanego dachu
0
Zaloguj aby dodać komentarz
lukas
A nie mówiłem :)
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Komentarz do inwestycji Stadion Miejski we Wrocławiu
lukas
Jaki stadion powstanie we Wrocławiu?

Michał Janicki, zastępca szefa miejskiego Komitetu Organizacyjnego Euro 2012 we Wrocławiu, był w Anglii na najważniejszej w Europie konferencji branży marketingu i architektury sportowej. Obejrzał nowe Wembley i Emirates Stadium, czyli arenę, na której grają piłkarze Arsenalu


Artur Brzozowski: Jakie są najnowsze trendy w europejskiej architekturze stadionowej?

Michał Janicki: W samej architekturze niewiele się zmienia. Nowością jest wprowadzanie na stadiony multimediów. W środku obiektów instalowane są ogromne ekrany diodowe, a w restauracjach czy przy kasach plazmy. Przed spotkaniem na ekranach pokazuje się skróty z poprzedniej kolejki, dokonuje analiz i statystyk. Przeprowadzane są konkursy SMS-owe i internetowe. A w przerwie prezentowane są bramki z trwającej kolejki spotkań, po meczu zaś skróty z innych pojedynków. Wszystko po to, aby jak najwcześniej przyciągnąć kibica na stadion i jak najpóźniej go stamtąd wypuścić. Widz-kibic powinien na stadionie zostawić jak najwięcej pieniędzy, kupić obiad, kawę czy piwo. Przyciąga się też sklepikami z klubowymi pamiątkami. Stadion nie służy już tylko do oglądania meczu - ma to być miejsce, w którym mile spędza się wolny czas. Najlepiej z tym radzą sobie Anglicy.

Znając realia polskiego futbolu ligowego, brzmi to abstrakcyjnie.

Anglicy też nie zrobili tego w rok. Najpierw rozpoczęli walkę z kibicami-bandytami i w zasadzie pozbyli się ich ze stadionów, a później stopniowo przyciągali na mecze całe rodziny. W Polsce tego rodzaju marketing dopiero raczkuje. Myślę, że za 15 lat będziemy mieli pierwsze efekty.

Ale w Anglii kibice chodzą na mecze, bo ich rozgrywki są pasjonujące i spotkania stoją na bardzo wysokim poziomie.

To prawda. Jednak Anglicy są dla nas wzorem sportowego marketingu. Gdy byłem na nowym stadionie Arsenalu i rozmawiałem z jednym z działaczy, przyznał, że mają sprzedane wszystkie karnety na 60 tysięcy miejsc, a w kolejce czeka kolejnych 40 tysięcy kibiców. Mecz Arsenalu na żywo będą mogli zobaczyć dopiero, gdy któryś z posiadaczy zrezygnuje z karnetu albo umrze. Na pytanie, dlaczego wybudowali stadion tylko na 60 tysięcy widzów, odpowiedział: Obiekt musiałby być znacznie wyższy, a to fatalnie wpłynęłoby na wentylację trawy na murawie boiska.

W Londynie oglądał Pan nowe Wembley i stadion Arsenalu - Emirates Stadium. Coś Pana zaskoczyło?

Zdziwiło mnie, że Wembley znajduje się dość daleko od miasta i w dość nieciekawej okolicy. Poza tym na obydwu stadionach zdziwiło mnie wyjątkowo mało miejsc parkingowych. Szczególnie na Wembley, gdzie zaparkuje może ze 200 samochodów. Wiem, że Anglicy jeżdżą na stadiony metrem, ale mimo wszystko byłem zaszokowany.

W czym jeszcze powinniśmy naśladować najlepszych, budując nowy stadion piłkarski we Wrocławiu?

Druga ważna tendencja to wielofunkcyjność stadionów. Obiekt musi na siebie zarabiać, a więc w jego koronie sytuuje się sale konferencyjne, restauracje, loże biznesowe. Stadion staje się miejscem, w którym wypada bywać biznesmenom czy politykom. Organizuje się tam koncerty muzyczne, ale i spotkania futbolu amerykańskiego, krykieta czy baseballu.

Kiedy miasto ogłosi przetarg na projekt nowego stadionu, który ma powstać na ulicy Drzymały?

W poniedziałek lub we wtorek rozpoczynamy przetarg. Konkurs chcemy rozstrzygnąć we wrześniu lub październiku. Początek budowy zacznie się w połowie przyszłego roku, a inwestycję zakończymy w 2010 roku.

Czy władze miasta będę sugerować architektom pewne rozwiązania?

Chcemy wybudować stadion na 40 tysięcy widzów. Zależy nam, aby znalazły się w nim sale konferencyjne, kawiarnie, puby, miejsca hotelowe. Może jeszcze niewielka klinika lekarska. Na stadionie chcemy organizować wielkie koncerty muzyczne. Nasz teren świetnie się do tego nadaje. Na nowym Wembley można zorganizować 15 koncertów rocznie, a na stadionie Arsenalu tylko 3. Wszystko przez protesty ludzi mieszkających w pobliżu. Nam we Wrocławiu to nie grozi, bo stadion powstanie z dala od osiedli mieszkaniowych.

* Michał Janicki - dyrektor departamentu spraw społecznych wrocławskiego urzędu miejskiego, zastępca szefa miejskiego Komitetu Organizacyjnego Euro 2012 we Wrocławiu.

Źródło: Gazeta Wyborcza Wrocław

http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,4230990.html
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Komentarz do inwestycji Śródmiejska obwodnica Oławy
lukas
Za 10 lat :puker:

----------------------

Papierowe drogi

Przedstawiciele samorządów z powiatu oławskiego 31 maja podpisali w starostwie porozumienie, w którym zobowiązali się partycypować w kosztach przygotowania dokumentacji budowy tras dojazdowych do autostrady A-4 i drogi S-8...

Nowe drogi mają umożliwić lepszą obsługę komunikacyjną stref gospodarczych w Oławie, Jelczu-Laskowicach i Stanowicach. Projekt przewiduje także wykonanie obwodnic Oławy, Jelcza-Laskowic, Ścinawy Polskiej, Godzikowic i Chwalibożyc. Obejmuje różne kategorie dróg publicznych, wraz z obiektami inżynierskimi (mosty, wiadukty). Przedsięwzięcie podzielono na dwa obszary działania. Pierwszy to budowa południowej obwodnicy Oławy o długości ok. 10 km. Ta trasa ma przebiegać od skrzyżowania drogi krajowej nr 94 na granicy miasta do skrzyżowania z tą samą drogą za miejscowością Godzikowice. W ramach tego zadania ma być wybudowany wiadukt nad linią kolejową Wrocław - Katowice oraz nowy most na rzece Oławie. W ramach pierwszego obszaru przewiduje się także budowę obwodnicy Ścinawy Polskiej, o długości 5 km - od skrzyżowania z ul. Portową w Oławie do skrzyżowania z drogą krajową nr 94. Ma być także przebudowana droga powiatowa nr 1560, na odcinku od Godzikowic do Owczar, wraz z utworzeniem obwodnicy Chwalibożyc. Samorządowcy planują także budowę obwodnicy Jelcza-Laskowic. Będzie to odcinek o długości 6 km, łączący drogę powiatową nr 1538 na wysokości przysiółka Mościsko z drogą wojewódzką nr 455 na wysokości skrzyżowania z ul. Leśną w Jelczu-Laskowicach. W skład obwodnicy wejdzie ponadto wiadukt nad linią kolejową relacji Jelcz-Laskowice - Wrocław. W ramach obszaru drugiego zaplanowano budowę północnej obwodnicy Oławy, o długości ok. 5 km, od skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 396 z drogą wojewódzką nr 455 do skrzyżowania z drogą krajową nr 94, na granicy miasta, do południowej obwodnicy. W ramach planowanej obwodnicy północnej mają być wybudowane mosty na rzekach Odrze i Oławie. W zawartym 31 maja porozumieniu oławscy samorządowcy - starosta Marek Szponar i wicestarosta Ewa Leszczak, burmistrz Oławy Franciszek Październik, burmistrz Jelcza-Laskowic Kazimierz Putyra oraz wójt gminy Oława Ryszard Wojciechowski - zobowiązali się do współfinansowania kosztów opracowania koncepcji programowo-przestrzennej, studium wykonalności oraz oceny oddziaływania na środowisko. Za realizację porozumienia odpowiadać będzie starostwo. Projektowana koncepcja programowo-przestrzenna będzie poddana konsultacjom społecznym i zaopiniowana przez organy stanowiące jednostek samorządu terytorialnego, w celu wyboru wersji ostatecznej.

----------------------------------------

Pozoracja pola walki
Kto służył w polskiej armii, zwłaszcza w czasach peerelu, ten dobrze wie, co znaczy tytułowy slogan naszego redakcyjnego komentarza
A młodszym Czytelnikom, którzy ze zrozumiałych względów mogą tego nie znać, wyjaśniam, że najogólniej chodziło o stworzenie pewnej “wirtualnej sytuacji planistycznej”, która skłaniała do rozwiązywania taktycznych i strategicznych problemów w czasie potencjalnych działań wojennych. To skojarzenie sprzed lat przyszło mi na myśl, gdy opisywałem spotkanie kilku ważnych oławskich samorządowców (patrz wyżej: “Papierowe drogi”), na temat budowy obwodnic wokół Oławy i Jelcza-Laskowic. W starostwie spotkali się w tej sprawie wybitni specjaliści od spraw transportu i komunikacji zbiorowej - muzyk Ewa Leszczak, mechanizator rolnictwa i konstruktor namiotowy Kazimierz Putyra, ekonomista politolog Franciszek Październik oraz dwaj “koledzy wuefmeni” Ryszard Wojciechowski i Marek Szponar. W tym zacnym gronie najpierw podebatowali, potem ustalili, a na koniec podpisali. Że będą nam budować świetlaną przyszłość, czyli obwodnice, wiadukty i mosty. Nie poinformowali, kiedy i za co, no bo niby skąd mogą to wiedzieć? Zadanie ma prowadzić starostwo, a na spotkaniu zabrakło powiatowego specjalisty od dróg - Wojciecha Drożdżala, który akurat w tym czasie kierował syna na nową - nomen omen - drogę życia...

Czy jestem przeciw budowie obwodnic, wiaduktów i mostów? Nie, po prostu wątpię i chyba dobrze, bo jak nie wierzyłem w zakup nowego rentgena dla oławskiego szpitala i w budowę ronda w Jelczu-Laskowicach, to mój “zawodowy” antagonista polityczny tak się zawziął, że i rentgen kupił, i rondo zbudował. Więc może teraz będzie podobnie???

Krzysztof Andrzej Trybulski

http://www.gazeta.olawa.pl/aktualnosci,wiecej,868.htm

Źródło :Gazeta Powiatowa - Wiadomości Oławskie
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Komentarz do inwestycji Śródmiejska obwodnica Oławy
lukas
Tutaj dokładniejszy zarys

mapkaobwodnicaxf2.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
lukas
[quote:haps9khj]chyba jednak mądrzejsza, porzyznasz sam?[/quote:haps9khj]

A może kiedyś GDDKiA odwdzięczy się marszałkowi :)
0
Zaloguj aby dodać komentarz
lukas
[quote:3mkelzq3]nawet gdyby ta durna teoria zawierała ziarno prawda to co marszałka województrwa obchodza zyski Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, która zarzadzałaby AOW[/quote:3mkelzq3]

lubię teorie spisku :) - takie jak oszukiwanie przy zakładach Lotto :):thumright:

[quote:3mkelzq3] Poza tym AOW będzie bezpłątna co juz wiadomo oficjalnie.[/quote:3mkelzq3]

Masz jakiś link - bo coś ostatnio oglądałem jakieś mapki i były tam zjazdy z miejscami na bramki
0
Zaloguj aby dodać komentarz
lukas
Juz wiem dlaczego nie chcą budować tej obwodnicy - bo każdy by nią jeździł, bo komu by się opłacało jechać autostradową i za to zapłacić jak tu byłaby taka alternatywa niepłatna.

Jedynie autostradową pojechałyby tiry, które zwolnione byłyby z opłat
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Komentarz do inwestycji Śródmiejska obwodnica Oławy
lukas
Porozumienie w sprawie obwodnicy.

Przedstawiciele samorządów z powiatu oławskiego podpisali 31 maja br. w Starostwie Powiatowym w Oławie porozumienie, w którym zobowiązali się partycypować w kosztach przygotowania dokumentacji niezbędnej do rozpoczęcia przedsięwzięcia o nazwie: „Budowa dróg dojazdowych do autostrady A-4 i drogi S-8 obsługujących obszary gospodarcze w Oławie, Jelczu - Laskowicach i Stanowicach wraz z wykonaniem obwodnic miejscowości: Oława, Jelcz - Laskowice, Ścinawa Polska, Godzikowice, Chwalibożyce".

Porozumienie obejmuje współfinansowanie kosztów opracowania dokumentów: Koncepcji programowo - przestrzennej, Studium Wykonalności oraz Oceny oddziaływania na środowisko.

Dokument podpisali: starosta oławski Marek Szponar, wicestarosta Ewa Leszczak, burmistrz Oławy Franciszek Październik, burmistrz Jelcza - Laskowic Kazimierz Putyra oraz wójt Gminy Oława Ryszard Wojciechowski.

Przedsięwzięcie z uwagi na planowany zakres i położenie poszczególnych miejscowości względem siebie obejmuje różne kategorie dróg publicznych wraz z obiektami inżynierskimi (mosty, wiadukty), które przedstawiono w formie obszarów działania:

Obszar I - budowa południowej obwodnicy miasta Oława, składająca się z działań obejmujących:

budowę południowej obwodnicy miasta Oława o długości ~10 km - odcinek od skrzyżowania drogi krajowej nr 94 na granicy miasta Oława do skrzyżowania z drogą krajową nr 94 za miejscowością Godzikowice. W skład planowanej obwodnicy wejdzie ponadto wiadukt kolejowy nad linią kolejową Wrocław - Katowice oraz most przez rzekę Oława;

budowę obwodnicy miejscowości Ścinawa Polska o długości ~ 5 km - odcinek od skrzyżowania z ul. Portową w Oławie do skrzyżowania z drogą krajową nr 94 (planowaną obwodnicą). W skład obwodnicy wejdzie ponadto wiadukt kolejowy nad linią kolejową Wrocław - Katowice;

przebudowę drogi powiatowej nr 1560 D relacji Godzikowice - Owczary - odcinek od skrzyżowania z obwodnicą miejscowości Godzikowice do skrzyżowania z drogą krajową nr 39 wraz z budową obwodnicy miejscowości Chwalibożyce (długość planowanej przebudowy drogi i budowy obwodnicy ~ 8,5km).

budowę obwodnicy miasta Jelcz - Laskowice - odcinek łączący drogę powiatową nr 1538 D na wysokości miejscowości Mościsko z drogą wojewódzką nr 455 na wysokości skrzyżowania z ul. Leśną w Jelczu - Laskowicach. W skład obwodnicy wejdzie ponadto wiadukt kolejowy nad linią kolejową relacji Jelcz - Laskowice - Wrocław (długość obwodnicy ~ 6 km).

przebudowę drogi wojewódzkiej nr 455 - odcinek drogi od skrzyżowania z ulicą Leśną w Jelczu - Laskowicach do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 396 (przebudowa drogi o dł. ~ 7 km).

Obszar II - budowa północnej obwodnicy miasta Oława składający się z następujących działań obejmujących:

budowę północnej obwodnicy miasta Oława o długości ~ 5 km, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 396 - odcinek od skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 396 z drogą wojewódzką nr 455 do skrzyżowania z drogą krajową nr 94 na granicy miasta Oława, do południowej obwodnicy. W skład planowanej obwodnicy wejdzie ponadto most na rzece Odra i most na rzece Oława.

Do reprezentowania stron upoważniono Powiat Oławski, który będzie odpowiadał za realizacje przedmiotu porozumienia.

Projektowana koncepcja programowo - przestrzenna zostanie poddana konsultacjom społecznym i zaopiniowana przez organy stanowiące jednostek samorządu terytorialnego w celu wyboru koncepcji ostatecznej.

źródło: Starostwo Powiatowe
0
Zaloguj aby dodać komentarz
lukas
No nieźle to wygląda - tylko jak to będzie kontrastowało z komunalną zniszczoną zabudową
0
Zaloguj aby dodać komentarz
lukas
Euro 2012 zagraża budowie wschodniej obwodnicy

Planowana od lat trasa Bielany - Łany - Długołęka, która miała umożliwić ominięcie miasta od wschodu, może nie powstać. Zarząd województwa oznajmił wczoraj Komisji Europejskiej, że nie zamierza jej współfinansować


- Osiem lat starań, miliony wydane na przygotowania, a zarząd się wycofuje. Nie rozumiem tej decyzji. Przecież ta droga przez ostatnie pół roku była priorytetem urzędu marszałkowskiego - mówi Grzegorz Roman, jeden z pomysłodawców wschodniej obwodnicy Wrocławia, która od jego nazwiska określana jest też "Via Romana".

Trasa była na liście priorytetowych projektów zgłoszonych do Komisji Europejskiej. Władze województwa zabiegały, by w połowie sfinansowana została ze środków unijnych. Same deklarowały, że dołożą resztę. Inwestycja miała być gotowa do końca przyszłego roku. - Plan okazał się nierealny, bo nikt nie zajął się wykupem gruntów. Ale trzy najważniejsze osoby w regionie - marszałek, wojewoda i prezydent miasta - złożyły gwarancje, że droga powstanie najpóźniej do 2010 r. To niepoważne, że teraz jedna z nich się wycofuje. Zawracaliśmy głowę urzędnikom w Brukseli i rezygnujemy, kiedy wszystko jest już gotowe, by rozpocząć budowę pierwszego odcinka Siechnice - Łany - oburza się Roman.

Andrzej Łoś, marszałek województwa: - To bardzo ważna trasa, ale przyznanie Wrocławiowi organizacji mistrzostw Euro 2012 spowodowało, że musieliśmy zmienić nasze priorytety. Teraz ważniejsza jest budowa dróg, które połączą port lotniczy z Autostradową Obwodnicą Wrocławia oraz ze stadionem na Maślicach. Zależy nam też na połączeniu węzła autostrady A4 Wrocław-Wschód z okolicami Dworca Głównego.

Teraz zarząd będzie zabiegał, by inwestycja finansowana była z budżetu państwa. - To przeciągnie budowę drogi o kolejne lata. Nie wierzę, że w Warszawie wyłożą pieniądze na drogę we Wrocławiu - twierdzi Roman.

Marszałek nie widzi problemu: - Będziemy nadal przygotowywać tę inwestycję. Wykupimy grunty, przygotujemy projekt budowlany i liczymy, że rząd da wtedy pieniądze.

Droga Bielany - Łany - Długołęka o długości 30 km miała odkorkować centrum Wrocławia. Łączyłaby wylot na Warszawę z centrami handlowymi na Bielanach. Ułatwiłaby też komunikację mieszkańcom podwrocławskich gmin.

Źródło: Gazeta Wyborcza Wrocław

http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,4205493.html

I mamy już pierwsze przetasowania projektów dzięki EURO 2012
0
Zaloguj aby dodać komentarz
lukas
To była 3 albo 4 warstwa - a więc końcowa - widać to po studzienkach, których nie widać - ogólnie ktoś chciał przyoszczędzić (czytaj wykonawca) i widać skutki takiego postępowanie
0
Zaloguj aby dodać komentarz
lukas
Powiedźcie mi - czy tak powinien wyglądać nowo-położony asfalt?????

img9506rz5.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
lukas
Specjalnie ich śledziłem, bo byli dużą grupką i chciałem ukazać dzięki nim jak jest wąsko :thumbdown:
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Komentarz do inwestycji [Oława] Pasaż Ergo
lukas
21ds3.jpg

22pg1.jpg

23rk4.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
lukas
Położyli już asfalt na jednej połowie.

Chodniki też prawie na jednej połowie zrobione.
Ogólnie jestem niezadowolony z tego generalnego remontu. Czekać 30 lat na remont i taka fuszerka. CHodnik i ścieżka rowerowa nawet nie spełnia odpowiednich norm ( w jakimś rozporządzeniu chyba są dane jakie muszą mieć min. szerokość chodniki czy ścieżki rowerowe ). Sami zobaczcie jak to kiepsko wygląda. Ludzie zabiją się z rowerzystami.

24412415nx1.jpg

70787571bd5.jpg

59478931fy4.jpg

87213563vs8.jpg

73438616qn6.jpg

Mam pytanie do osób w temacie - czy nadzór może nie przyjąć taki chodnik i ścieżkę rowerową - czy nawet nie patrzą jaka szerokość i przyklepują odbiór????
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Komentarz do inwestycji Stadion Miejski we Wrocławiu
lukas
[quote:17wtk05p]komisarz Huebner pytała sie o tą sprawę i zapewniono ją że będzie można użyć kasy UE na stadiony.[/quote:17wtk05p]

Jak to mówią - nie uwierzę jak nie będzie papierów zatwierdzonych :)
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Komentarz do inwestycji Stadion Miejski we Wrocławiu
lukas
"Rafis" napisał:
UE juz dawno zgodziła sie na finansowanie stadionów z jej programów.


Podaj źródło - bo o tym nie słyszałem
0
Zaloguj aby dodać komentarz