W Dzierżoniowie zostanie otwarty pierwszy na Dolnym Śląsku sklep niemieckiej sieci WoolworthMateriały prasowe

W Dzierżoniowie zostanie otwarty pierwszy na Dolnym Śląsku sklep niemieckiej sieci Woolworth

REKLAMA

Niemiecka sieć dyskontowa Woolworth otworzy pierwszy sklep w województwie dolnośląskim. Partner Development z grupy Retail Partners podpisał z siecią Woolworth umowę na najem powierzchni w parku handlowym w Dzierżoniowie przy ul. Prochowej. Tym samym zamyka proces komercjalizacji otwartego z końcem kwietnia obiektu.

Grupa Retail Partners zakończyła proces komercjalizacji parku handlowego przy ul. Prochowej 8 w Dzierżoniowie. Spółka wynajęła lokal niemieckiej sieci dyskontów - Woolworth. Sklep w Dzierżoniowie będzie pierwszą w województwie dolnośląskim lokalizacją tej marki.

Cały kompleks, razem z funkcjonującym już Netto, ma powierzchnię około 10 tys. mkw. i dysponuje ponad 220 miejscami parkingowymi na dwóch poziomach.

Woolworth to niemiecka sieć dyskontów i domów towarowych, która od maja jest obecna w Polsce. Pierwszy sklep pod szyldem Woolworth został otwarty w Krakowie w parku handlowym Atut Galicyjska. Sieć planuje na koniec 2023 r. otworzyć łącznie ok. 10 sklepów w Polsce.

Pomimo globalnego wzrostu cen, Woolworth gwarantuje szeroki wybór ok. 6 tys. artykułów w atrakcyjnym stosunku ceny do jakości. Asortyment obejmuje artykuły dekoracyjne, elektronikę, artykuły piśmiennicze, artykuły gospodarstwa domowego i zabawki, artykuły kosmetyczne i drogeryjne, akcesoria, artykuły upominkowe, pasmanterię i wełnę, walizki, tekstylia domowe, akcesoria dla zwierząt oraz odzież dla całej rodziny. Często pochodzą one od mniejszych producentów, choć da się też natrafić na towary markowe. Jest jednak kategoria produktowa, która wyróżnia tę sieć na tle konkurencji (czyli np. Action, Pepco czy Tedi). W asortymencie Woolworth znajdują się m.in. produkty AGD i gospodarstwa domowego.

REKLAMA

Sieć ta zdobyła uznanie wśród kupujących w Niemczech. Silna pozycja na wymagającym rynku niemieckim wynika też z tego, że Woolworth ma dobrze dopasowaną ofertę pod względem jakości i potrzeb klientów.

Woolworth posiada w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Zarządzający marką Woolworth w perspektywie średnioterminowej chcą w Europie stworzyć sieć 5 tys. domów i punktów handlowych. Na polski rynek ma przypaść znaczna część z tego ambitnego planu, czyli 1000 sklepów.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA