Inwestorzy koszalińskiego power center – Falcon Investment Management i Acteeum Group – nadali projektowi markę – OTO Park Koszalin. Koszaliński OTO Park będzie trzecim już parkiem handlowym działających pod tą marką, po Bolesławcu oraz Golub-Dobrzyniu. Symbolicznym wyrazem nadania marki OTO Park stało się umieszczenie logotypu na obiekcie, którego otwarcie zbliża się wielkimi krokami.
OTO Park Koszalin to największy i najnowocześniejszy kompleks handlowy w regionie Koszalina realizowany we współpracy z Leroy Merlin i Agata, w którym na łącznej powierzchni 38 tys. mkw. powstanie 30 sklepów. Otwarcie całego kompleksu zaplanowano na marzec 2024 r.
Symboliczny moment
11 stycznia 2024 roku inwestorzy koszalińskiego power center dokonali symbolicznego nadania marki powstającemu centrum handlowego. Odtąd, koszaliński kompleks handlowy będzie nosił nazwę OTO Park Koszalin i stanie się trzecim w serii obiektów handlowych działających pod tą marką. Koszaliński OTO Park realizowany wspólnie przez Falcon Investment Management oraz Acteeum Group będzie największym i najnowocześniejszym kompleksem handlowym w regionie Koszalina. Otworzą w nim swoje sklepy zarówno marki o ugruntowanej już sympatii klientów, umacniając tym samym swoją obecność w regionie jak i takie, które dzięki dołączeniu do projektu zaoferują nabywcom swój asortyment, niedostępny dotąd na lokalnym rynku zakupowym.
– Nasz udział w projekcie koszalińskiego retail parku stanowi kamień milowy w realizacji strategii budowy portfela nowoczesnych obiektów handlowych, które zajmować będą dominujące pozycje w swych regionach. Dlatego też nadanie marki OTO Park koszalińskiemu centrum handlowemu jest dla nas tak doniosłe. Poszerza bowiem obecność marki OTO Park na rynku detalicznym i kontynuuje rozwój naszej sieci parków handlowych w całej Polsce – mówi Piotr Piechocki, założyciel i prezes zarządu, Falcon Investment Management.
Start w marcu 2024
Finalizowane już prace wykończeniowe koszalińskiego obiektu, który jest w pełni skomercjalizowany, zmierzają do jego uroczystego otwarcia już w marcu 2024 r. Koszaliński OTO Park na łącznej powierzchni 38 tys. mkw. zaoferuje ponad 30 sklepów, w tym wielkopowierzchniowy market budowalny Leroy Merlin, pierwszy i jedyny w regionie salon meblowy Agata, supermarket Lidl oraz całą gamę sklepów popularnych i cenionych przez klientów marek.
Ponadto, ten niezwykle dogodnie skomunikowany obiekt zaoferuje przestronny parking na ok. 1100 pojazdów, restaurację drive-thru, stację paliw, a także możliwość ładowania samochodów elektrycznych.
– Cieszymy się bardzo że jesteśmy już tak blisko finalizacji prac wykończeniowych oraz uroczystego otwarcia naszego koszalińskiego projektu. Nadanie mu marki OTO Park jest dla nas wyjątkowo radosne z wielu powodów. Po pierwsze stanowi namacalne potwierdzenie sprawnego, zbliżającego się wielki krokami do końca, procesu deweloperskiego. Nadanie marki i umieszczenie logotypu jest także swego rodzaju preludium do zaplanowanego już na marzec wielkiego otwarcia obiektu. Dodatkowo jest nam szczególnie miło, że realizując wraz z Falcon Inwestment Management koszaliński park handlowy pod marką OTO Park, przyczyniamy się do rozwoju rozpoznawalnej i bardzo perspektywicznej sieci najnowocześniejszych centrów handlowych w skali całego kraju – mówi Tomasz Szewczyk, Managing Partner, Acteeum Central Europe.