Przy ulicach Składowej i Surowieckiego w Gnieźnie powstaje nowy park handlowy N-Park. Właśnie dobiega końca proces komercjalizacji obiektu – podpisane zostały umowy z większością najemców. Otwarcie obiektu planowane jest na 23 listopada 2022 roku.
To druga inwestycja Napollo w Gnieźnie – tym razem firma postawiła na format typu convenience. Park handlowy uzupełni ofertę położonej tuż obok Galerii Piastova. Łączna powierzchnia obiektów wynosi ponad 16 tys. metrów kwadratowych GLA.
N-Park Gniezno oferuje 8 804 metrów kwadratowych powierzchni najmu. Zmotoryzowani klienci kompleksu handlowego będą mieli do dyspozycji parking samochodowy na 219 stanowisk.
– W N-Parku stawiamy na mix brandów z rożnych kategorii i branż. Klienci będą mogli zrobić zakupy m.in. w sklepach Half Price, Tedi, Neonet, Rossmann, Dealz, Cropp, Maxi Zoo – informuje Dorota Beltrani, dyrektorka ds. komercjalizacji i zarządzania w grupie Napollo.
Gnieźnieński N-Park zlokalizowany jest w pobliżu skrzyżowania dróg prowadzących do Wrześni, Witkowa oraz centrum Gniezna. Realizacją tego projektu zajęła się firma PKB Inwest Budowa, we współpracy z którą Napollo otworzyło niedawno N-Park w Pszczynie.


O inwestorze:
NAPOLLO od lat inwestuje w projekty handlowe i mieszkaniowe. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju oraz samodzielnie zarządza portfelem swoich realizacji. Jest nie tylko właścicielem innowacyjnych Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie, ale rozwija również koncept obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, znanych jako N-Park. Realizowane są one w atrakcyjnych lokalizacjach w aglomeracji warszawskiej, Wrocławiu, Poznaniu i innych miastach na terenie całego kraju. NAPOLLO zamierza podwoić swoje portfolio parków handlowych w najbliższych 5 latach, a strategię mieszkaniową realizować zarówno w Warszawie jak i poza nią.
NAPOLLO jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.