Przystanek Karkonosze, park handlowy realizowany przez Redkom Development w Miłkowie na przedmieściach Karpacza (woj. dolnośląskie) przyciąga najemców zainteresowanych ekspansją w regionie, w którym latami przeważał drobny handel. Obiekt jest w trakcie budowy, a jego otwarcie spółka zaplanowała na sierpień 2025 r.
Procent komercjalizacji liczony na bazie podpisanych umów przekroczył 80%. Pozostała powierzchnia handlu pozostaje w zaawansowanej fazie negocjacji z przyszłymi najemcami.
Przystanek Karkonosze z powierzchnią handlu ok. 16 000 mkw., 30 sklepami i punktami usługowymi oraz dyskontem spożywczym sieci Lidl Polska będzie największym parkiem handlowym w regionie.
Doskonała lokalizacja nowego obiektu handlowego u zbiegu dróg do kluczowych miast regionu zapewni dogodny dojazd mieszkańcom oraz licznym turystom odwiedzającym Karkonosze przez cały rok.
Zróżnicowany tenant-mix i dostęp do marek dotychczas nieobecnych ze sprzedażą stacjonarną na terenie Karpacza i najbliższych okolic jak np. HalfPrice czy nowy brand Worldbox sprawią, że powstający park stanie się dominującą destynacją handlową.
Pośród przyszłych najemców wyróżnić można silną reprezentację sklepów z branży odzieżowej i obuwniczej, m.in.: wspomniane HalfPrice i Worldbox, Ochnik, Wojas, Sinsay, Diverse, CCC czy New Yorker kojarzony dotychczas z obecnością głównie w centrach handlowych.
Nie zabraknie również oferty sportowej sklepów 4F i Martes Sport, drogeryjnej m.in. Rossmann, biżuteryjnej APART. Elektronikę użytkową klienci kupią w Media Expert, a szeroki asortyment produktów do domu w sklepie TEDi.
– Przystanek Karkonosze otwieramy w sierpniu tego roku. Pół roku przed otwarciem procent komercjalizacji przekroczył 80%, co najlepiej świadczy o zainteresowaniu najemców naszą inwestycją i ekspansją na tym terenie. Mamy pełną świadomość, że zarówno Miłków, jak i Karpacz oraz pobliskie okolice czekają już na otwarcie. Mieszkańcy spragnieni są nowoczesnego parku handlowego, z różnorodnymi sklepami, mnogością produktów i lubianym operatorem spożywczym. Jesteśmy przekonani, że Przystanek Karkonosze szybko zyska sympatię klientów, stanie się pierwszym wyborem na codzienne zakupy, a szeroki asortyment atrakcyjnych produktów będzie skłaniał do częstych i spontanicznych wizyt. To właśnie tutaj będzie biło serce handlu w regionie – podkreśla Elżbieta Kutrasińska, Head od Leasing Redkom Development.
Przy komercjalizacji obiektu Redkom Development współpracuje z firmą Mallson Polska.
LOKALIZACJA:
REDKOM Development to deweloper specjalizujący się w realizacji dużych parków handlowych, zarówno inwestycji typu greenfield, jak i brownfield, zgodnie z wymogami nowoczesnego handlu, przy współpracy ze znanymi i sprawdzonymi partnerami. Realizuje także projekty logistyczne i mieszkaniowe. Firma działa na rynku polskim, rumuńskim i hiszpańskim.
W 2023 i 2024 roku Redkom Development oddał do użytku 46 tys. mkw. parków handlowych w Polsce. W bieżącym roku spółka rozpoczyna realizację kolejnych inwestycji komercyjnych, których powierzchnia handlowa przekroczy 100 000 tys. mkw.