W Ozimska Park Opole zadebiutują znane marki

Orzech

Kompleks handlowy Ozimska Park na powierzchni blisko 18 000 mkw. GLA zapewni klientom możliwość zakupów w ponad 30 sklepach lubianych i popularnych marek z zakresu wielu branż. Nowy park handlowy zaoferuje opolanom także dostęp do produktów firm, których salony nie były dotychczas obecne na terenie miasta. Wśród nich znajdzie się m.in. multimarket Jula, salon debiutującej w tym roku w naszym kraju sieci Woolworth czy sklep marki NKD. A to tylko część nowości, które zapewnia retail park realizowany przez firmę Redkom Development.

Ozimska Park, czyli kompleks powstający w ramach przebudowy wcześniej istniejącej w tej samej lokalizacji dawnej galerii handlowej, zapewni nową jakość zakupów nie tylko opolanom, ale także mieszkańcom pobliskich miejscowości.

Hipermarket sieci Kaufland czy salony Sinsay, Rossmann, Pepco, Dealz, Tedi, Media Expert, Vive Profit, Kodano czy InMedio – to tylko część uwielbianych przez klientów sklepów, które znajdą się w jednej z największych inwestycji handlowych w całym regionie. Ponadto obiekt dzięki lokalom gastronomicznym oraz obecności klubu firness sieci Xtreme, stanie się miłym miejscem spędzana wolnego czasu w gronie najbliższych i znajomych.

Projekt będzie się wyróżniać także markami, które poszukiwały nowoczesnego obiektu handlowego i zdecydowały się zadebiutować w Opolu właśnie w Ozimska Park. Do tego grona należy sieć Jula, która od lat cieszy się dużą popularnością wśród profesjonalistów oraz wielbicieli amatorskiego majsterkowania. Multimarekt Jula będzie jednym z największych sklepów na terenie kompleksu mierzącym blisko 2 500 mkw. Koncept marki, którego otwarcie planowane jest w Ozimska Park oferować będzie kilka odrębnych działów (narzędzia i maszyny, artykuły budowlane i farby, elektryka i oświetlenie, odzież i artykuły BHP, ogród, wypoczynek, motoryzacja oraz gospodarstwo domowe). Sklep Jula zapewni swoim klientom unikalny zestaw 15 000 wyselekcjonowanych artykułów do aktywnego spędzania czasu w domu w różnej formie.

– Od maja, kiedy to wraz z Ozimska Park zapowiedzieliśmy otwarcie naszego 20 multimarketu Jula, otrzymujemy od mieszkańców Opola wiele pozytywnych sygnałów. Wiemy już, że opolanie czekają na nasze produkty, w tym przede wszystkim na nasze marki własne, których jakość nie ustępuje tym najbardziej znanym, a ich ceny są nieporównywalnie atrakcyjne. Te informacje są dla nas ważne, tym bardziej, że dzięki tej lokalizacji nasza sieć obejmuje kolejną ważną część południowo-zachodnich regionów kraju – mówi Arnold Brzeziński, Country Operations Manager Jula Poland. – Oczywiście nie zawiedziemy i na otwarcie przygotowujemy super ofertę dla naszych przyszłych klientów – dodaje.

W Ozimska Park zostanie otwarty także pierwszy sklep w Opolu, cieszącej się coraz większą popularnością sieci Woolworth, która rozpoczęła ekspansję w naszym kraju w tym roku. Wizytówką marki jest szeroki asortyment produktów codziennego użytku zawsze w promocyjnych cenach. Oferta Woolworth obejmuje m.in. tekstylia i odzież dla wszystkich członków rodziny, sprzęt AGD, produkty drogeryjne czy dekoracyjne. Standardowo każdy sklep marki zapewnia średnio od 8 do 12 tys. pozycji. Sklep mierzyć będzie blisko 1 500 mkw.

Dzięki Ozimska Park w Opolu będzie można zrobić także zakupy w sklepie NKD – koncepcie z odzieżą dla całej rodziny, funkcjonalną odzieżą sportową, tekstyliami domowymi i sezonowymi artykułami dekoracyjnymi.

Ponadto w parku handlowym pojawią się marki gastronomiczne, które na chwilę obecną nie posiadają swoich lokali w Opolu. Jednią z nich będzie cieszącą się dużą popularnością restauracja Sphinx. To właśnie ta sieć słynie z kultowej już shoarmy w różnych odsłonach. W karcie dań nie zabraknie jednak kilku rodzajów steków i propozycji rybnych, a także sałatek oraz dań wegetariańskich czy deserów.

Ofertę gastronomiczną uzupełni debiutująca w mieście restauracja Popolo, czyli polska marka o włoskim temperamencie oferująca dania o wysokiej jakości, bazujące na świeżych i nieprzetworzonych produktach. W menu znajdą się m.in. różnego typu pizze czy pasty.

– Celem Ozimska Park jest stworzenie nie tylko tradycyjnej destynacji zakupowej, ale także miejsca, w którym przyjemnie jest się spotkać i spędzić czas. Bardzo zależało nam, by opolanie mieli w swoim mieście cieszące się uznaniem marki gastronomiczne, których lokale wyróżniają się miłą atmosferą. Cieszymy się, że zaufały nam również brandy, których sklepy nie były dotychczas obecne w regionie, dzięki temu nasi klienci będą mieli pełen wybór obecnie najpopularniejszych marek w zasięgu ręki – twierdzi Łukasz Komierowski, prezes Redkom Development.

Ozimska Park powita pierwszych klientów już 16 listopada Park handlowy będzie zapewniał dwa niezależne, bezpłatne parkingi dla zmotoryzowanych klientów, w ramach których znajdą się 453 miejsca postojowe.

Za wynajem powierzchni handlowej Ozimska Park odpowiada firma Mallson Polska. Nadzór nad komercjalizacją prowadzi firma Scallier.