W Sulęcinie powstanie nowy park handlowy, w miejscu historycznych zakładów UrsusMateriały inwestora

W Sulęcinie powstanie nowy park handlowy, w miejscu historycznych zakładów Ursus

Orzech
Orzech
REKLAMA

Nuvalu Retail Polska prowadzi komercjalizację projektu nowoczesnego parku handlowego, który powstanie na zrewitalizowanym obszarze dawnych zakładów Ursus w Sulęcinie. Nowoczesne centrum handlowe będzie stanowić nie tylko hołd dla przemysłowej historii miasta, ale również stworzy nowe miejsce zakupów i rozrywki dla lokalnej społeczności.

Retail Park Sulęcin – najważniejsze informacje

Cały projekt będzie się składał z trzech budynków. W pierwszym z nich znajdzie się sklep sieci "dom i ogród". Drugi budynek będzie przeznaczony pod nowoczesny supermarket, a w trzecim – w formacie retail parku, znajdzie się przestrzeń handlowa o powierzchni około 4500 mkw. z przeznaczeniem na sklepy popularnych marek.

Lokalizacja silną stroną nowego projektu

Nowa inwestycja ma szansę stworzyć ważny punkt na mapie handlowej Sulęcina i okolic. Z pewnością jednym z atutów jest jego położenie przy drodze wojewódzkiej nr 138. Ta strategiczna lokalizacja zapewnia łatwy dostęp dla klientów z Sulęcina jak również sąsiednich miejscowości. Dla najemców ważne są również silne związki Sulęcina z rynkiem niemieckim, szczególnie poprzez rynek pracy.

REKLAMA
Materiały inwestora
Materiały inwestora

Rola Nuvalu w procesie powstawania parku handlowego

Zespół prowadzony przez Piotra Wasilewskiego współpracuje z inwestorem od samego początku tej inwestycji. Doradcy Nuvalu są odpowiedzialni za koncepcję komercyjną, ustalenie i pozyskiwanie najemców oraz negocjacje umów najmu.

– Budowa tego nowoczesnego retail parku w miejscu starych zakładów Ursus to symboliczny krok w kierunku ożywienia przemysłowego dziedzictwa miasta. Przekształcając dawne przemysłowe tereny w dynamiczne centrum handlowe, projekt nawiązuje do bogatej historii miasta, jednocześnie kierując je w przyszłość – podsumowuje Robert Świergiel, przedstawiciel inwestora tego projektu.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA