[Warszawa] 280 tysięcy klientów FACTORY Warszawa Annopol

Kajtman

Działające od miesiąca FACTORY Warszawa Annopol odwiedziło już ponad 280 tysięcy klientów. Na 19 700 m2 powierzchni handlowej kupujący mają do dyspozycji ponad sto sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. Od najbliższy weekendu oferta największego outletu na Mazowszu, a jednocześnie drugiego centrum wyprzedażowego FACTORY w Warszawie, będzie bogatsza o dwie nowe marki – Puccini i Scott Free.

Od otwarcia centrum 13 marca, największą popularnością cieszą się sklepy odzieżowe i obuwnicze, tłumnie odwiedzane przez tysiące klientów nowego FACTORY. W pierwszych tygodniach działania centrum wyprzedażowego, które powstało na Białołęce obok Trasy Toruńskiej, trudno było znaleźć wolne miejsce na parkingu.

 

„W ostatnich tygodniach w FACTORY Warszawa Annopol rozpoczęły działanie kolejne sklepy i stoiska, w tym Ziaja z kosmetykami oraz Coffee Can z kawą, herbatą i akcesoriami. Mieszkaniowy charakter dzielnicy i najbliższych okolic spowodował, że ofertę outletu skonstruowaliśmy tak, aby w szczególny sposób odpowiadała rodzinom z dziećmi, które chętnie wybierają się do nas na zakupy” – mówi Anna Zawadzka, dyrektor centrum wyprzedażowego FACTORY Warszawa Annopol.

 

Wyjątkowo dużo kupujących odwiedzało FACTORY w weekendy, często byli to młodzi ludzie z dziećmi, chętnie korzystający ze stref przygotowanych właśnie z myślą o najmłodszych. FACTORY Warszawa Annopol jest pierwszym w stolicy centrum handlowym z zewnętrznym, ogólnodostępnym placem zabaw, wyposażonym w zjeżdżalnie i huśtawki. W budynku maluchy mają do zabawy specjalnie zaprojektowane ściany, umożliwiające zabawę magnesami i klockami. Razem z rodzicami mogą też spędzać czas słuchając śpiewu ptaków w zielonej strefie relaksu ForRest, w której urządzono przestronne pomieszczenie pełne wygodnych i ekologicznych rozwiązań, m.in. puf i kanap oraz tablic do rysowania. 

 

Wśród najemców FACTORY Warszawa Annopol znalazły się takie marki jak Tommy Hilfiger, Mustang, Adidas, Nike, Reserved, Mohito, Cropp, House, Kazar, Lee Cooper, Levi’s, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda, Wittchen i Digel. Klienci FACTORY mogą korzystać również z oferty popularnej drogerii Rossmann, restauracji Sphinx i Chłopskie Jadło oraz sklepu z czekoladą Lindt.

 

W najbliższy weekend, do pierwszego centrum wyprzedażowego położonego w prawobrzeżnej części Warszawy wprowadzą się kolejne marki – Puccini z eleganckimi torbami, walizkami i galanterią skórzaną oraz salon odzieżowy Scott Free. W kolejnych tygodniach oferta FACTORY Warszawa Annopol wzbogaci się o sklepy Adidas, Barakuda, Italian Fashion, Hi-tech i Brugi, a także pierwszą w Warszawie salę zabaw dla dzieci Jupi Park, w której organizowane będą warsztaty i przyjęcia dla najmłodszych.

 

Obok FACTORY Warszawa Annopol, zlokalizowanego przy charakterystycznych tunelach Trasy Toruńskiej (zjazd ul. Łabiszyńską), znajduje się parking dla klientów, mogący pomieścić 800 samochodów.