Do grona najemców Galerii Wileńskiej z końcem minionego roku dołączyła Homla, która jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się polskich marek. Lokal ma powierzchnię 266 mkw. i jest zlokalizowany na poziomie drugim.
W ofercie marki znajdują się produkty wyposażenia wnętrz, które cechują się nowoczesnym stylem, uniwersalnym wzornictwem i minimalistycznymi skandynawskimi akcentami. Twórcy marki wierzą w ideę slow home, w której celebruje się spędzanie wspólnych momentów w ładnym otoczeniu. Firma Homla ma obecnie dwanaście sklepów stacjonarnych w Polsce znajdujących się m.in. w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, a ostatnio także w Warszawie. Do 2020 roku właściciele planują otworzyć 100 lokali w obiektach handlowych.
Druga połowa 2017 roku to także szereg innych nowych otwarć w Galerii Wileńskiej. Do grona najemców dołączyły: rodzinna sieć piekarnio-kawiarni "Gorąco Polecam Nowakowski", a także Cukiernia Sowa, która posiada szeroki asortyment deserów. Ofertę galerii uzupełniły też: W.Kruk – jedna z najstarszych marek jubilerskich w Polsce, lokal Vistula oferujący wysokiej jakości modę męską czy księgarnia Świat Książki, której oferta obejmuje nowości, hity wydawnicze i klasykę – od ambitnych tytułów dla wymagających, przez literaturę popularną, po książki dla dzieci i podręczniki. Ponadto wśród nowych lokali znalazły się Carpisa – oferująca damskie torebki, walizki i akcesoria, Ziaja dla Ciebie oraz biuro podróży Rainbow. Otwarcia są rezultatem aktywnej oraz konsekwentnej polityki rekomercjalizacji obiektu, stawiającej Galerię Wileńską jako centrum "pierwszego wyboru" na Pradze Północ.
***Galeria Wileńska składa się z dwóch części: pierwsza to trzy poziomy galerii handlowej oraz znajdujące się nad nią dwa piętra nowoczesnej powierzchni biurowej. W drugiej części mieści się hipermarket oraz trzypoziomowy parking dla Klientów. Wielkomiejskiego charakteru nadaje hol, z którego roztacza się widok na wnętrza, oświetlone naturalnym światłem przenikającym przez przezroczystą kopułę i świetliki. Sercem Galerii jest część gastronomiczna, bowiem właśnie z niej można oglądać wszystkie kondygnacje. Wśród sklepów i lokali obecnych na terenie Galerii Wileńskiej znajdują się takie, jak: Sephora, Reserved, Bershka, Stradivarius, Flying Tiger, Starbucks, Kiko czy Empik.Galeria Wileńska aktywnie uczestniczy w życiu Pragi i angażuje się w szereg zintegrowanych działań, od lat prowadzonych na prawym brzegu Wisły. Dyrekcja obiektu organizuje wystawy fotograficzne i warsztaty edukacyjne przy współpracy z partnerami: fundacją Serduszko dla Dzieci, Szkołą Podstawową nr 73, a także z Teatrem Powszechnym, Warszawskim Ogrodem Zoologicznym i wieloma innymi instytucjami. Galeria Wileńska wspiera również inicjatywy kulturalne – co roku włącza się w niezwykłe imprezy, organizowane przez Urząd Dzielnicy Praga-Północ. Cyklicznie wydaje również Magazyn Wileńska, stanowiący unikalne połączenie tematyki o modzie i stylach z treścią dotyczącą życia warszawskiej Pragi. Ideą periodyku jest zbudowanie trwałej więzi z mieszkańcami i miłośnikami prawego brzegu Wisły.
Źródło: materiały prasowe