Włoskie brandy z grupy Calzedonia debiutują w centrum handlowym WroclaviaMateriały prasowe

Włoskie brandy z grupy Calzedonia debiutują w centrum handlowym Wroclavia

Orzech
Orzech
REKLAMA

Dwie nowe marki wśród najemców Wroclavii – pierwszy we Wrocławiu sklep Intimissimi Uomo i butik Tezenis otworzyły się dla klientów na początku października. To brandy należące do włoskiej grupy Calzedonia, która jest już obecna w centrum z innymi konceptami. Otwarcie nowych salonów poszerzy ofertę odzieżową Wroclavii skierowaną do mężczyzn i młodzieży.

Obydwa sklepy znajdują się na parterze centrum i łącznie zajmują ok. 400 mkw. powierzchni. Salon Intimissimi Uomo we Wroclavii został zaprojektowany w eleganckim klimacie, a jego estetyka ma podkreślać męski charakter. Sklep Tezenis wyróżnia się natomiast żywymi kolorami – wnętrza są jasne i pełne różnorodnych barw.

– Dokładamy starań, aby oferować klientom ciągle rozszerzającą się ofertę wysokojakościowych sklepów. Cieszymy się, że Wroclavia jest doceniana przez duże i silne marki, takie jak Calzedonia. Grupa zdecydowała się otworzyć u nas kolejne sklepy ze swojego portfolio – Tezenis i Intimissimi Uomo dołączyły do działających u nas już od 2017 roku, czyli od otwarcia naszego centrum, butików Calzedonia i Intimissimi – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektor Wroclavii.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Intimissimi Uomo to nowa męska marka odzieżowa poświęcona nowoczesnemu mężczyźnie, dbającemu o swój wygląd, ceniącemu sobie wysoką jakość oraz zwracającego uwagę na detale. Marka jest synonimem stylu, jakości oraz komfortu. Intimissimi Uomo zaspokaja potrzeby swoich klientów, oferując im szeroką gamę produktów, takich jak bielizna, piżamy, akcesoria, jak również odzież, tworząc kompleksowe propozycje, które mogą towarzyszyć mężczyźnie w wielu momentach jego życia. Dzięki swoim kolekcjom pozwala mężczyznom wyrażać siebie i czuć się komfortowo każdego dnia.

REKLAMA
Materiały prasowe
Materiały prasowe

Najmłodsza marka włoskiej grupy Calzedonia, która wyróżnia się młodzieńczym asortymentem i innowacyjnym podejściem. Śledzi trendy i podąża za duchem czasu. Tezenis to połączenie komfortu i stylu, a zmieniające się kolekcje tworzone są w nawiązaniu do szybkiego tempa obecnych czasów. Marka stale się rozwija, oferując szeroką gamę bielizny, piżam i odzieży homewear dla kobiet, mężczyzn i dzieci.

fot. Orzech
fot. Orzech

Aktualnie na 64 tys. mkw. powierzchni Wroclavii znajduje się ponad 180 sklepów, restauracji, a także popularne miejsca rozrywki, takie jak kino Cinema City z jedynym na Dolnym Śląsku ekranem IMAX.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Powierzchnie biurowe w Wroclavia

Wroclavia Offices

Dostępna powierzchnia: 1490 m2
  • status budynku: gotowy
  • dostępność: Od zaraz
  • klasa budynku: A
  • certyfikat: BREEAM - Outstanding
  • współczynnik powierzchni wspólnych: 5.00
  • czynsz wywoławczy: 14.00 EUR
  • minimalny okres najmu (w latach): 5
  • współczynnik miejsc parkingowych: 83
  • liczba podziemnych miejsc parkingowych: 89
  • kontrola dostępu
  • klimatyzacja
  • BMS
  • światłowód
  • otwierane okna
  • podłoga techniczna
  • recepcja
  • ochrona
  • czujniki dymu
  • zraszacze
  • podwieszany sufit
  • dwa źródła zasilania