Archicom, lider wrocławskiego rynku sprzedaży mieszkań, rozpoczyna kolejną inwestycję. Wprowadzony właśnie do sprzedaży budynek Siena w prestiżowej lokalizacji i nowoczesnym projekcie architektonicznym oferuje klientom 124 komfortowe mieszkania. Tym samym oferta dewelopera rośnie do ponad 1000 mieszkań.
Inwestycja Siena znajduje się przy ulicy Zakładowej, 3 km od centrum Wrocławia. W nowocześnie zaprojektowanym budynku znajdą się 124 mieszkania o łącznej powierzchni użytkowej około 6 200 mkw. Lokale właśnie trafiły do sprzedaży. Zakończenie inwestycji planowane jest w 2017 r.
– Siena będzie kolejnym prestiżowym adresem we Wrocławiu ze względu na niezwykle atrakcyjną lokalizację i wyróżniające się rozwiązania architektoniczne – mówi architekt Dorota Jarodzka Śródka, prezes Archicom, w skład którego wchodzi studio architektoniczne odpowiedzialne za projekt.
Nowoczesny sześciopiętrowy budynek wyróżnia się oryginalną ceglaną elewacją, nawiązującą do znajdującego się po zachodniej stronie historycznego zespołu obiektów.
– Dynamiczna forma dominanty, skontrastowana z poziomą linią długich balkonów, nadaje architekturze wyrazistego charakteru. Sama nazwa Siena, zaczerpnięta od koloru sjena, zbliżonego odcieniem do barwy cegły – dodatkowo podkreśla wyjątkowy charakter obiektu i pokazuje, jak ważna dla nas jest architektura kontekstu – przekonuje Dorota Jarodzka-Śródka.
REKLAMA
Starannie zaprojektowany teren wraz z elementami małej architektury i zieleni dopełnia kompozycyjnie całość zamysłu architektonicznego. W budynku znajdą się lokale o metrażach od 33 do 79 mkw. Ceny zaczynają się od 5,8 tys. zł za mkw. Obok mieszkań, projekt obejmuje podziemny garaż liczący 126 miejsc parkingowych, a na terenie inwestycji dostępne są także miejsca postojowe dla motocykli i rowerów. Monitoring i ogrodzony teren rekreacyjny wraz z placem zabaw dla najmłodszych dodatkowo zapewniają bezpieczeństwo mieszkańcom.
Mieszkańcy projektu Siena mogą korzystać z licznych terenów rekreacyjnych wzdłuż Odry (ścieżki rowerowe, otwarte tereny zielone i trasy biegowe). Miłośnicy sportów wodnych do dyspozycji mają wypożyczalnię sprzętu przy zrewitalizowanych nadrzecznych promenadach.
– Wraz z wprowadzeniem projektu do sprzedaży oferta Archicom zwiększa się do ponad 1 000 mieszkań, co dla klientów oznacza jeszcze większy komfort wyboru mieszkania – mówi Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom. – Aby sprostać oczekiwaniom jak najszerszej grupy klientów oferujemy mieszkania zróżnicowane pod względem standardu oraz cen, co daje dużą elastyczność wyboru i znajduje potwierdzenie w wynikach sprzedażowych. Choć rok jeszcze się nie skończył, osiągnięty wynik sprzedaży już jest dużo lepszy niż rekordowy 2014 r., gdy sprzedaliśmy 520 lokali. Obecna oferta i dobra sytuacja na rynku nieruchomości pozwalają oczekiwać, że przed nami kolejny dobry rok – dodaje.
W okresie styczeń-listopad 2015 r. Grupa Archicom sprzedała 571 mieszkań i utrzymała pozycję lidera sprzedaży na wrocławskim rynku deweloperskim a obecnie posiadany bank ziemi pozwala na rozpoczęcie budowy kolejnych 2 700 mieszkań, które będą wprowadzane do sprzedaży w kolejnych latach.