Zapraszamy Państwa do Klubu Klienta Zadomowieni!Program to bogata oferta rabatów do 30% na produkty i usługi związane z urządzaniem i aranżacją mieszkania oraz zniżki na kulturę, rekreację, rozrywkę w mieście. Pozyskaliśmy ponad 60 partnerów, a niemal 500 mieszkańców już aktywnie korzysta z dedykowanej oferty naszych Partnerów. Więcej na zadomowieni.pl
Widzę, że dobre windy zamontowali. Coś takiego jak tu: http://blog.dzwignice.info/2017/04/12/windy-szpitalne/Jest szansa, że nie będzie z nimi problemów tak jak z innymi.
Czy komuś z Państwa wykonawca usunął już usterki zgłoszone przy odbiorze mieszkania? Mi niebawem mija termin 30 dni, a w temacie usunięcia usterek nic się nie zadziało.
@7000@op.pl dziękujemy za miłe słowa @anzua Oczywiście. Możliwość dokupienia dodatkowych pilotów koordynuje Zarządca Nieruchomości. W sprawie szczegółów prosimy o kontakt pod adresem mailowym: nakrzyckiej@amd.wroc.pl.
Witam, Czy moge prosić o kontakt osób które mają prąd w kladce 107, I pietro lub inne. krzycka107@wp.pl Umowę mam podpisaną z Tauronem ale czas oczekiwania jest 2 tyg.
W tym momencie musze wziac w obrone dewelopera.W zeszlym roku kupilem mieszkanie w Selenzie, mam wiec porownanie. Oczywiscie jak ZAWSZE bywa w takich sytuacji, byly poprawki, jednakze w ciagu miesiaca wszystko zostalo poprawione, wczesniej mieszkanie odebralem warunkowo, gdynie byly w gruncie rzeczy istotne wady. Jaka wina dewelopera ze na szybie byla rysa? Przyszli, wymienili szybe I tyle. Czytajac to forum mam wrazenie, ze ludzie ktorzy to pisza, mieliby problem nawet gdyby wszystko bylo zgodnie z planem. Zawsze mozna sie przyczepic, ze ulica krzywa lub blok pomalowany na szaro a mysleli ze bedzie jasna kawa z mlekiem, dokladnie taka jak pija na sniadanie. Dla mnie grunt, ze wady zostana poprawione, budowa jest praktycznie w terminie ( opoznienie do 3 miesiecy traktuje jako swojego rodzaju "w normie" ) I dodatkowo wiem, ze dostane akt notarialny w przyzwoitym terminie, a nie jak u konkurencji z rafi*a po 3 latach.Mam nadzieje, ze nie przyjdzie mi zmienic zdania, jako ze wczoraj odebralem mieszkanie I czekam na wykonanie poprawek. Reausumujac, na tle pozostalych deweloperow jakosc wykonania jest w miare ok, obsluga sprzedazowa I - co najwazniejsze - posprzedazowa bardzo dobra, a poprawki wykonywane bez ociagania.
Witam, Czy moge prosić o kontakt osób które mają prąd w kladce 107, I pietro lub inne. krzycka107@wp.pl Umowę mam podpisaną z Tauronem ale czas oczekiwania jest 2 tyg.
@olciaolcia– tak jak napisał @waldek112233 windy są zabezpieczone. Jest to standard na wszystkich naszych inwestycjach.
@tomtom85 – Dbamy o to, aby byli Państwo zadowoleni z mieszkania, natomiast warto zaznaczyć, że umowy, które zawieramy obejmuje określony standard i tego zobowiązania się trzymamy.
@bridgebulider74 Jesteśmy jednym z nielicznych deweloperów, który transparentnie podchodzi do swojej pracy. Jesteśmy obecni m.in. na forum, gdzie odpowiadamy na Państwa pytania. Regularnie zamieszczaliśmy również materiały zdjęciowe i filmowe, chcąc ułatwić Państwu śledzenie postępów prac. Przed podpisaniem umowy macie Państwo możliwość wglądu do projektów, których znajomość deklarujecie Państwo w podpisanych dokumentach. Dostępne są one w siedzibie firmy przy Liskego 7 ze względu na możliwość rozmowy z architektem, który w razie potrzeby służy wyjaśnieniami dotyczącymi swojej pracy.
@waldek112233 Dzięki za informację co do wind. Ja odbieram lokal w przyszłym tygodniu z ekipą,która się na tym zna. Mam nadzieję, że uwag nie będzie za dużo :)))
@tomtom85, Masz wiele racji w powyższym poście. "Zbywanie" klienta dostaje się niejako w pakiecie z inwestycją. Widocznie zainteresowanie lokalami było na tyle duże, że firma nie musiała wysilać, żeby zdobyć klienta. Przy podpisywaniu umowy kupna nie odniosłem wrażenia, żeby firma starła się w jakiś sposób rozwiać moje wątpliwości czy przekonać mnie do kupna, wychodząc pewnie z założenia, że jeżeli nie ja to na pewno ktoś inny kupi lokal. Oczywiście, zawsze była możliwość wglądu do projektu architektoniczno-budowlanego czy projektu wnętrz, ale nie w biurze sprzedaży tylko w jakiejś innej siedzibie firmy. Problem jest taki, że nie każdy ma czas, żeby jeździć z miejsca w miejsca i przerzucać stosy papierów. Specyfikacją lokalu zawarta w umowie kupna jest w zasadzie szczątkowa. Coś takiego potrafi stworzyć przeciętny student 2-go roku architektury bądź budownictwa ( kto wie może tak było w tym przypadku). W efekcie ciężko było się do końca połapać jak budynek będzie wyglądał w środku. Do pewnego stopnia przypomina to kupowanie kot w worku.:) Kupno mieszkania to zawsze kompromis. Albo słaba lokalizacja, albo zły układ mieszkania, a to brak tramwaju w pobliżu, a to mało komunikatywny deweloper , albo znowu to albo znowu tamto. Każdy przy kupnie mieszkania sam musi sobie odpowiedzieć z czym może żyć, a co już mu będzie przeszkadzało. Na osłodę dodam, że pomagałem odbierać ostatnio znajomemu mieszkanie w nowej inwestycji niedaleko SkyTowera niby to o podwyższonym standardzie. Deweloper miał gębę pełną frazesów, a w rzeczywistości też nie wyglądało to jakoś super. Wyłapaliśmy wszystkie klasyczne usterki - spadki na sufitach, nierówne posadzki, krzywe ściany, kąty nie do końca proste, źle zamontowane głowice w kaloryferach i pare innych . Co to oznacza dla nabywcy? W dużym skrócie dodatkowy koszt przy wykańczaniu mieszkania. Mimo wszystko liczę mocno, że jakoś którą ostatecznie zaoferuje firma Archicom, będzie przynajmniej dobra.
@olciaolcia - windy są zabezpieczone Ogólnie odbiór przeszedł bez problemów. Mieliśmy ze sobą inspektora budowlanego, który posprawdzał wszystko. Najwięcej uwag było do okien. Z zewnątrz upaćkane jakimś klejem i w kilku miejscach porysowana rama. Na balkonie również zabrudzenia. Poza tym ściany, podłogi i sufity prawie proste. Tylko w jednym miejscu uciekł kont prosty i jakieś zgrubienie na podłodze między salonem i przedpokojem. Co do części wspólnych to nie zgłaszaliśmy uwag do protokołu. Różnych drobnych rzeczy jest tyle, że cały dzień musielibyśmy chodzić i je spisywać ;) Widać że ludzie od wykonawcy kręcą się po osiedlu. Chociaż można było pod słyszeć, że są niezadowoleni że jeszcze usterki są zgłaszane.
Mam trochę mieszane uczucia względem całej powyższej dyskusji - szczególnie, jeżeli chodzi o jakość albo standard wykończeń. @Archicom oczywiście ma rację pisząc, że każdy wiedział, co podpisuje i jakie są założenia wykończenia - zgadzam się z tym (chociaż pomijam, że umowa jest tak skonstruowana, że mogą pewne rzeczy i tak pozmieniać). Jednakże @Archicom jako deweloper powinien starać się w 100% zadowolić swoich klientów. Zatem jeżeli pojawiają się głosy, że np. klatka powinna być w wyższym standardzie, to coś na rzeczy jest. Zatem gdy @Archicom zrzuca odpowiedzialność za tę jakość bezpośrednio na umowę i tak to argumentuje, to trochę zbywa klientów - którzy oczekują czegoś więcej. Takie są moje odczucia - klienta, który już za kilka miesięcy odbierze mieszkanie w innej inwestycji.
@waldek112233, W jakiś sposób informacja od odbiorze lokalu jest przekazywana? W formie listu, czy może za pośrednictwem zwykłego maila? Pytam, bo nic do tej pory nie otrzymałem...
Chcemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby wywiązać się z warunków umowy i jak najszybciej przekazać Państwu klucze do mieszkań. Termin przekazywania mieszkań zostanie dotrzymany. Zmiany w harmonogramie nie mają wpływu na jakość wykonania nieruchomości Na Krzyckiej. Murki przy wjeździe do garażu zostały wykonane zgodnie z projektem (w technologii zwykłego betonu) i wymogi te spełniają. Usterki kosmetyczne zostaną przez Wykonawcę usunięte. O dokonaniach wandala na murku wiemy – grafitti będzie usunięte. Odbiór nieruchomości przez Zarządcę miał już miejsce. Firma AMD, która administruje budynkiem do momentu zawiązania się wspólnoty zgłosiła uwagi, które będą wdrażane w życie. Wszelkie uwagi dotyczące części wspólnych prosimy kierować do administratora inwestycji na adres nakrzyckiej@amd.wroc.pl. Przy okazji przekazania mieszkania otrzymają Państwo Instrukcję Użytkowania, w której zawarte będą niezbędne informacje w zakresie korzystania i zgłaszania ewentualnych usterek lub awarii. Uwagi Państwa dotyczące mieszkań będą uwzględnione w protokołach odbioru mieszkań.
Dostaliśmy już informację od dewelopera że budynek ma pozwolenie i mamy już ustalony odbiór. Powyżej też Archicom pisał o tym, że otrzymał pozwolenie 24.01. Natomiast na pewno wypadłoby żeby Archicom odniósł się do uwag, które przestawiliśmy w tym wątku. Takie to dziwne, zarzucamy deweloperowi że jest słaba komunikacja, po czym się nie odzywa :)
Czy ktoś otrzymał już od firmy Archicom oficjalną wiadomość o uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie budynku wraz z zaproszeniem do odbioru? Bo jak zwykle nic oficjalnie dalej nie wiadomo :(
Oczywiście, że tak, ponieważ każdy z nas ma udział w części wspólnej. To do czego mamy zastrzeżenia, zawsze można wpisać do protokołu, a zarządca odbiera swoją drogą. Chyba, że zarządca zgłosił daną uwagę już wcześniej, wtedy osoba przekazująca nam lokal powinna nas o tym powiadomić. Zachęcam Państwa do tego, bo to będzie służyć nam wszystkim. Jestem bardzo ciekawa, czy Archicom wykazał odrobinę dobrej woli i zabezpieczył windy na czas wykańczania mieszkań przez lokatorów? Inaczej przy takiej ilości mieszkańców, niestety przez materiały budowlane szybko zostaną one zniszczone. Może jednak nasz deweloper zrekompensował nam tak długi okres oczekiwania i brak rzetelnych informacji i zrobił chociaż taki gest w kierunku swoich klientów? To pytanie oczywiście to Archicomu. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
To na odbiorach mieszkań możemy zgłaszać uwagi do części wspólnych ? Nie są one odbierane osobno przez zarządcę ? @Archicom Jak się Państwo zapatrują na te uwagi odnośnie wykonania które zauważyliśmy na zdjęciach ? Czy są one zgłaszane wykonawcy do poprawy ?
Przepraszam niechcący wcisnęłam "enter" - stąd dwukrotny wpis. Całkowicie się zgadzam z przedmówcą. Mam podobne odczucia odnośnie "szacunku dla klienta" a w przypadku Archicomu raczej jego brak. Nie odbierano ode mnie telefonów, albo jeżeli miałam już to szczęście się dodzwonić, to mój opiekun jakoś dziwnym trafem był nieobecny. Mimo pozostawionej informacji dla niego z prośbą o kontakt, telefonu zwrotnego nie było.Wracając do czekających nas odbiorów lokali dobrze byłoby, aby większość przyszłych mieszkańców nie skupiała się tylko na swoim lokum ale również zgłaszała usterki (złe wykonania) części wspólnych. Na pewno są to balkony- ślady zacieków i rdzy, niedociągnięcia elewacji (to widać na jednym ze zdjęć chyba od strony parkingu poniżej tarasu). Niestety od strony Przyjaźni ktoś pomalował sprejem ogrodzenie, więc warto domagać się od Archicomu, który na razie zarządza budynkiem, usunięcia napisu. Jeżeli "zawiąże się wspólnota" będziemy musieli usunąć to na własny koszt. Dla pocieszenie mojego przedmówcy dodam, że były ok. cztery osoby, które miały jeszcze inne terminy w akcie notarialnym niż te podane wyżej, gdyż podpisywały go jako pierwsze na początku 2015r. Z umów tych wynikało, że zakończenie budowy miało nastąpić do 30.09.2016r. a uzyskanie pozwolenia na budowę do 30.11.2016r. Ostatecznie lokale te powinny być oddane przyszłym właścicielom do końca stycznia 2017r. Archicom pewnie "stawał na głowie" żeby uzyskać pozwolenie na użytkownie, bo po tym terminie klienci mogliby już naliczać kary umowne. Praktycznie udało im się to w ostatniej chwili.
Wyciąg z mojej umowy podpisywanej w styczniu 2016 r. : §1. Terminy1. Sprzedający oświadcza, że:---------------------------------------------------------------------------a.rozpoczęcie robót budowlanych Budynku nastąpiło 25.05.2015 r.,-----------------------b.zakończenie robót budowlanych Budynkunastąpi do dnia 31.10.2016 r., -------------c.Decyzja o pozwoleniu na użytkowanie Budynku zostanie uzyskana przez Sprzedającego do dnia 31.12.2016 r.-------------------------------------------------------------------------------------------2.Sprzedający protokolarnie przekaże, a Kupujący przejmie Przedmiot Odbioru, w terminie do 60 dni od dnia uzyskania przez Sprzedającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Budynku, nie później jednak niż do dnia28.02.2017 r. Sprzedający pisemnie zawiadomi Kupującego o wyznaczeniu terminu odbioru Przedmiotu Umowy. ---------------------------------------------------------------------------------------Strony dokonają zawarcia Umowy Przyrzeczonej w terminie pisemnie wyznaczonym przez Sprzedającego, nie później jednak niż do dnia 30.04.2017 r. Faktyczna data ukończenia budowy zgodnie z postem Archicomu to 15.12.2016 - opóźnienie względem umowy podpisanej z klientami - 45 dni. Faktyczna data otrzymania pozwolenia na użytkowanie budynku zgodnie z postem Archicomu to 24.01.2017 (informacja nieoficjalna) - opóźnienie względem umowy podpisanej z klientami - 24 dni. Przekazanie lokali zgodnie z umową czyli najpóźniej do 28.02.2017, czyli około 4 tygodni od teraz. Czy ktoś uważa, że powyższe obliczenia nie są zgodne z rzeczywistością? Jeżeli tak to proszę w wskazanie w którym miejscu. A może ktoś ma w umowie inne terminy? Oczekiwałbym od firmy Archicom, prostego oświadczenia w stylu " ...firma dokłada wszelkich starań aby przekazać lokale klientom zgodnie z terminami zawartymi w umowach. Wszelkie zaistniałe dotychczas opóźnienia nie będą miały wpływu na jakość i ostateczny termin przekazania lokali" Wystarczył by prawdopodobnie ładnie zredagowany, krótki email skierowany do kupujących. Czegoś w tym stylu na pewno oczekiwałby szanujący się klient instytucjonalny, który z reguły jest bardziej wyczulony na kwestie związane z dotrzymywaniem terminów. Jak pisałem wcześniej, duży minus dla Archicomu za komunikację i podejście do klienta indywidualnego.
Wyciąg z mojej umowy podpisywanej w styczniu 2016 r. : §1. Terminy1. Sprzedający oświadcza, że:---------------------------------------------------------------------------a.rozpoczęcie robót budowlanych Budynku nastąpiło 25.05.2015 r.,-----------------------b.zakończenie robót budowlanych Budynkunastąpi do dnia 31.10.2016 r., -------------c.Decyzja o pozwoleniu na użytkowanie Budynku zostanie uzyskana przez Sprzedającego do dnia 31.12.2016 r.-------------------------------------------------------------------------------------------2.Sprzedający protokolarnie przekaże, a Kupujący przejmie Przedmiot Odbioru, w terminie do 60 dni od dnia uzyskania przez Sprzedającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Budynku, nie później jednak niż do dnia28.02.2017 r. Sprzedający pisemnie zawiadomi Kupującego o wyznaczeniu terminu odbioru Przedmiotu Umowy. ---------------------------------------------------------------------------------------Strony dokonają zawarcia Umowy Przyrzeczonej w terminie pisemnie wyznaczonym przez Sprzedającego, nie później jednak niż do dnia 30.04.2017 r. Faktyczna data ukończenia budowy zgodnie z postem Archicomu to 15.12.2016 - opóźnienie względem umowy podpisanej z klientami - 45 dni. Faktyczna data otrzymania pozwolenia na użytkowanie budynku zgodnie z postem Archicomu to 24.01.2017 (informacja nieoficjalna) - opóźnienie względem umowy podpisanej z klientami - 24 dni. Przekazanie lokali zgodnie z umową czyli najpóźniej do 28.02.2017, czyli około 4 tygodni od teraz. Czy ktoś uważa, że powyższe obliczenia nie są zgodne z rzeczywistością? Jeżeli tak to proszę w wskazanie w którym miejscu. A może ktoś ma w umowie inne terminy? Oczekiwałbym od firmy Archicom, prostego oświadczenia w stylu " ...firma dokłada wszelkich starań aby przekazać lokale klientom zgodnie z terminami zawartymi w umowach. Wszelkie zaistniałe dotychczas opóźnienia nie będą miały wpływu na jakość i ostateczny termin przekazania lokali" Wystarczył by prawdopodobnie ładnie zredagowany, krótki email skierowany do kupujących. Czegoś w tym stylu na pewno oczekiwałby szanujący się klient instytucjonalny, który z reguły jest bardziej wyczulony na kwestie związane z dotrzymywaniem terminów. Jak pisałem wcześniej, duży minus dla Archicomu za komunikację i podejście do klienta indywidualnego.
a. rozpoczęcie robót budowlanych Budynku nastąpiło 25.05.2015 r.,-----------------------
b. zakończenie robót budowlanych Budynkunastąpi do dnia 31.10.2016 r., -------------
c. Decyzja o pozwoleniu na użytkowanie Budynku zostanie uzyskana przez Sprzedającego do dnia 31.12.2016 r.-------------------------------------------------------------------------------------------
2.Sprzedający protokolarnie przekaże, a Kupujący przejmie Przedmiot Odbioru, w terminie do 60 dni od dnia uzyskania przez Sprzedającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Budynku, nie później jednak niż do dnia28.02.2017 r. Sprzedający pisemnie zawiadomi Kupującego o wyznaczeniu terminu odbioru Przedmiotu Umowy. ---------------------------------------------------------------------------------------
Strony dokonają zawarcia Umowy Przyrzeczonej w terminie pisemnie wyznaczonym przez Sprzedającego, nie później jednak niż do dnia 30.04.2017 r. Faktyczna data ukończenia budowy zgodnie z postem Archicomu to 15.12.2016 - opóźnienie względem umowy podpisanej z klientami - 45 dni. Faktyczna data otrzymania pozwolenia na użytkowanie budynku zgodnie z postem Archicomu to 24.01.2017 (informacja nieoficjalna) - opóźnienie względem umowy podpisanej z klientami - 24 dni. Przekazanie lokali zgodnie z umową czyli najpóźniej do 28.02.2017, czyli około 4 tygodni od teraz. Czy ktoś uważa, że powyższe obliczenia nie są zgodne z rzeczywistością? Jeżeli tak to proszę w wskazanie w którym miejscu. A może ktoś ma w umowie inne terminy? Oczekiwałbym od firmy Archicom, prostego oświadczenia w stylu " ...firma dokłada wszelkich starań aby przekazać lokale klientom zgodnie z terminami zawartymi w umowach. Wszelkie zaistniałe dotychczas opóźnienia nie będą miały wpływu na jakość i ostateczny termin przekazania lokali" Wystarczył by prawdopodobnie ładnie zredagowany, krótki email skierowany do kupujących. Czegoś w tym stylu na pewno oczekiwałby szanujący się klient instytucjonalny, który z reguły jest bardziej wyczulony na kwestie związane z dotrzymywaniem terminów. Jak pisałem wcześniej, duży minus dla Archicomu za komunikację i podejście do klienta indywidualnego.