Wrocław: Kolejna nowa inwestycja Panattoni Europe – S5 Wrocław North Gate

Wrocław: Kolejna nowa inwestycja Panattoni Europe – S5 Wrocław North Gate

Orzech
Orzech
REKLAMA
Jeden z liderów w zakresie budowy centrów dystrybucyjno-magazynowych w Europie – Panattoni Europe rusza z kolejną nową inwestycją na Dolnym Śląsku. Na granicy Wrocławia i Psar rozpoczęła się budowa S5 Wrocław North Gate o planowanej docelowej powierzchni najmu wynoszącej 62 tys. mkw. Pierwszym i zarazem strategicznym najemcą jest GEFCO Polska, który podjął decyzję o wynajmie ponad 32 500 mkw.
GEFCO Polska jest dostawcą zintegrowanych usług logistycznych, w tym logistyki kontraktowej. Firma wprowadzi się do parku już na początku września 2019 r. Inwestycja będzie spełniać kryteria certyfikacji metodą BREEAM In-Use.

Sam magazyn zajmie aż 32 140 mkw., zaś 400 mkw. będą stanowić biura. Powierzchnia dla GEFCO Polska zostanie w pełni dostosowana do obsługi i kompletacji zamówień na potrzeby sektora motoryzacyjnego.

REKLAMA
S5 Wrocław North Gate to dwunasta inwestycja Panattoni Europe w regionie Wrocławia. Dotychczas deweloper wybudował 520 000 mkw. w ramach własnych parków, City Logistics czy obiektów produkcyjnych i był to dopiero początek ofensywy firmy. Tym razem Panattoni Europe za cel swojej ekspansji wybrało północną część aglomeracji wrocławskiej. Kompleks powstaje w Psarach i składać się będzie z dwóch hal magazynowych o łącznej powierzchni ponad 62 tysięcy mkw.
Sąsiadująca z kompleksem droga krajowa S5 łączy inwestycję z Trójmiastem, Poznaniem czy Wałbrzychem, zaś znajdująca się zaledwie 2,5 kilometra od obiektu obwodnica Wrocławia A8 przechodzi w drogę ekspresową S8, dając możliwość szybkiego dotarcia do aglomeracji: łódzkiej, warszawskiej i białostockiej. Co ważne, Park zlokalizowany jest zaledwie 5 km od ścisłego centrum Wrocławia, a przy samym obiekcie znajduje się przystanek autobusowy, co zwiększa atrakcyjność S5 Wrocław North Gate w oczach przyszłych pracowników.

Komentarze (1)

Napisz komentarz
Człowiek(gość)
Szkoda, że rozbudowa hal nie idzie w parze ze wzmacnaniem lokalnej infrastruktury. Pędzące tiry i bieżąca proba zniszczenia jedynych terenów rekreacyjnych mieszkańców Psar, pokazują dobitnie poziom inwestycji. Ze wszystkich najemców najgorszy jest INPOST którego kurierzy pędzą z zawrotnymi prędkościami przez zabudowany teren.
REKLAMA