[Wrocław] Kolekcja jesień – zima 2014/2015 w Pasażu Grunwaldzkim

Kajtman

Choć udając się na zakupy do centrum handlowego, w witrynach widnieją jeszcze informacje o ostatnich dniach wyprzedaży, w większości sklepów powierzchnię zdominowały już nowe kolekcje. Żegnamy lato, witamy jesień, a wraz z nią nowe kolory, fasony i trendy.

 

W kolekcjach na sezon jesień – zima 2014/2015 widać ogromną różnorodność kolorystyczną – moda nie znosi nudy. Aby wyróżnić się z tłumu i wykazać znajomością modowych trendów, w drugiej połowie tego roku dobrze postawić na intensywny kobalt, zielenie oraz pomarańcz. Modne będą również szarości i – dla równowagi – delikatne pastele. Z charakterystycznych trendów na jesień i zimę można wskazać oversize`y, czyli ubrania w rozmiarze większym od tego, który nosimy na co dzień, męski sznyt (kobieca odzież i dodatki inspirowane modą męską), tkaniny o grubej fakturze, a we wzorach kwiaty i kratę.   


Nowości dostępne są już w sklepach wszystkich marek odzieżowych. W Pasażu Grunwaldzkim nowe kolekcje odnajdziemy zarówno w salonach popularnych sieciówek, jak również ekskluzywnych butikach, sklepach obuwniczych oraz tych z odzieżą dziecięcą – informuje Agnieszka Lis, Dyrektor Marketingu CHR Pasaż Grunwaldzki. W ofercie Pasażu są takie perełki, jak Penny Black, Maxima, New Balance oraz Piano, niedostępne w żadnym innym wrocławskim centrum handlowym.

Koniec sierpnia to również czas ostatnich obniżek cenowych. Produkty w dużo niższych cenach (tańsze nawet o 70%) oferują jeszcze m.in. takie sklepy, jak: Wólczanka, Vistula, Lasocki, Aldo oraz Ochnik.