Wprowadzenie nowych brandów oraz nowa odsłona dla już istniejących salonów – to główne cele lubińskiej galerii. Do grona dotychczasowych brandów dołącza Gino Rossi, największy w Polsce operator turystyczny – Itaka, odzieżowy dyskont Szachownica oraz Zabawki Modele. Zamiany powierzchniowe dotyczą salonów Play i Leopardi. Na chwilę obecną 100% powierzchni dostępnej w Cuprum Arena jest wynajęte.
Kreatywne spojrzenia na klasykę – to motto odzwierciedla ofertę produktową marki Gino Rossi, będącej kooperacją polskich i włoskich partnerów. Brand zajmuje pozycję lidera w segmencie obuwia średniej i wyższej półki. Sieć obejmuje ponad 100 punktów firmowych w Polsce i za granicą. Kolejny salon otwarty zostanie w Cuprum Arena na poziomie 1 i zajmie powierzchnię 88 m2. Pierwszych klientów Gino Rossi zaprosi w pierwszej połowie grudnia. Swój jedyny salon firmowy w Lubinie otworzy Itaka, która od 2009 roku zajmuje pozycję lidera w branży turystycznej. Marka została nagrodzona tytułem Jakość Roku 2012. Itaka na początku grudnia zajmie powierzchnię 28 m2 na poziomie 0. Trzeci z brandów istnieje na polskim rynku odzieżowym od 11 lat. Głównym założeniem Szachownicy jest zbudowanie silnej marki przy najlepszym stosunku do ceny. Bogata oferta produktowa jest odzwierciedleniem myśli, że „styl to nie marka, to sztuka kompozycji”. Szachownica posiada ponad 40 punktów w całym kraju. Salon w Galerii Cuprum Arena będzie jedynym w Lubinie. Zajmie powierzchnię 305 m2. Kolejny z nowych najemców to Zabawki Modele. Salon o metrażu 70 m2 znajdzie się na poziomie 0. – Wpływ na wybór lokalizacji miał nie tylko fakt, że Cuprum Arena jest bez wątpienia najatrakcyjniejszym obiektem w regionie, biorąc pod uwagę jego nowoczesność oraz misterną architekturę. To także miejsce atrakcyjnych wydarzeń rozrywkowych dla dzieci i ich rodziców, czyli grupy docelowej naszych produktów – komentuje podpisanie umowy najmu Dariusz Łagodzki, właściciel salonu.
Oprócz nowych punktów, szykują się również zmiany powierzchniowe. Salon Play, który w Cuprum Arena funkcjonuje od momentu otwarcia galerii na powierzchni 35 m2, obecnie zmieniając lokal, powiększa swój metraż do 75 m2. Nową odsłonę zyskał również salon Leopardi na poziomie 0., dostępny od soboty, 23 listopada.
- Planujemy zarówno otwarcie salonów nowych brandów, jak i zmianę powierzchni już istniejących Ponad cztery lata funkcjonowania na regionalnym rynku dało nam obraz potrzeb i oczekiwań konsumentów. Proces rekomercjalizacji jest wynikiem tych obserwacji. Stworzyliśmy najnowocześniejszy obiekt Zagłębia Miedziowego nie tylko na płaszczyźnie handlowej, ale również społeczno-rozrywkowej. Wierzymy, że wprowadzanie właśnie zmiany ugruntują tę pozycję – mówi Ewa Sieńko, menager ds. marketingu Galerii Cuprum Arena.
Otwarta 9 maja 2009 roku Cuprum Arena posiada ponad 34 000 m2 powierzchni handlowej, na której znajduje się 130 punktów handlowych i usługowych. Salon Play, który już wkrótce zajmie nową lokalizację, jest jednym z czterech operatorów telefonicznych, obok Orange, T-Mobile i Plus. Itaka będzie drugim biurem turystycznym dostępnym dla Klientów i znajdzie się na tym samym poziomie, co funkcjonujący od 2009 roku Axel Travel. Trzeci z najemców – Zabawki Modele, dołączy do dwóch punktów oferujących zabawki dla najmłodszych – autoryzowanego salonu Lego oraz Smyka. Gino Rossi natomiast znajdzie się w gronie marek oferujących obuwie oraz galanterię, takich jak Badura, CCC, Centro, Deichmann, Lasocki, Leopardi, Ochnik, Ryłko, Wittchen i Wojas.
Cuprum Arena to inwestycja warta 70 mln euro. Jest pierwszą w Polsce galerią, zbudowaną na planie koła. Oferuje klientom bogatą ofertę produktową najbardziej liczących się marek na arenie krajowej i międzynarodowej. Na poziomie 2. Znajduje się 5-salowe kino Helios. Część restauracyjna zajmuje powierzchnię 1300 m2. Operatorem spożywczym obiektu są Delikatesy Alma o metrażu 2270 m2.