DODAJ

[Warszawa] Galeria Północna wita milionowego klienta

Handel / Warszawa
Zaledwie cztery tygodnie od otwarcia Galeria Północna świętuje frekwencyjny sukces. Pierwszy od 10 lat nowoczesny obiekt handlowy w Warszawie i jednocześnie pierwszą galerię handlową na Białołęce odwiedził już ponad milion klientów!

Już etapie budowy wiedzieliśmy, że Białołęka nie mogą się doczekać ukończenia Galerii Północnej. Potwierdziła to zarówno huczna inauguracja 14 września, w której uczestniczyło prawie 65 000 osób, jak i pierwszy weekend działalności obiektu. Ale milion klientów w niespełna cztery tygodnie to dla każdej galerii handlowej prawdziwy powód do dumy – podsumowuje najnowsze dane Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej. – Myślę, że kluczem do sukcesu Galerii Północnej jest połączenie atrakcyjnej lokalizacji, kompleksowej oferty handlowej i rozrywkowej z otwartością na dialog i potrzeby klientów. Mieszkańcy Białołęki i północno-wschodniej części Warszawy oraz okolic długo czekali na miejsce, w którym będą mogli wygodnie robić zakupy w sklepach znanych marek i miło spędzić wolny czas. Nie zwalniamy tempa i od dnia otwarcia zachęcamy gości do korzystania z licznych atrakcji i wydarzeń, organizowanych w obiekcie. Z Galerią Północną nie sposób się nudzić i mam nadzieję, że okoliczni mieszkańcy już to wiedzą.

Długo wyczekiwany obiekt wniósł na Białołękę zupełnie nową ofertę handlowo-usługową, niedostępną do tej pory w północno-wschodnich rejonach Warszawy. Ponad 200 sklepów i punktów usługowych uzupełniają atrakcyjne przestrzenie do wypoczynku, takie jak ogród na dachu z placem zabaw dla dzieci, skate park i plenerowa siłownia czy place z fontannami. Od pierwszego dnia swojej działalności Galeria Północna zaprosiła też klientów do uczestnictwa w licznych akcjach rabatowych i animacjach. Zwieńczeniem otwarcia była wielka impreza powitalna w dniach 29 września-1 października.  Przez cały weekend do wspólnej zabawy zachęcały m.in. gwiazdy serialu M jak Miłość, znani kucharze Magda Gessler i Mateusz Gessler czy młodzi artyści – Margaret, Cleo i Dawid Kwiatkowski. Całe wydarzenie na YouTubie relacjonowali znani blogerzy – Littlemooonster96, Stuu, Blowek oraz Marcin Dubiel. 

Wraz z pojawieniem się Galerii Północnej młodzi, aktywni mieszkańcy północy Warszawy zyskali własne centrum handlowe oraz ciekawe miejsce spotkań z rodziną oraz przyjaciółmi. Wśród najemców obiektu znajdują się zarówno dobrze znane i lubiane sieci m.in. marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, EURO RTV/AGD i CCC, jak i marki debiutujące w Polsce lub w Warszawie – Hamleys, 4faces, Homla, Newbie czy salony odzieżowe Zarina i Love Republic. Do Galerii Północnej przyciągnęła je lokalizacja w dynamicznie rozwijającej się dzielnicy oraz nowoczesna koncepcja centrum, łącząca funkcje handlowe i rozrywkowe z troską i dbałością o środowisko. 

Na premierę naszego sklepu Newbie wybraliśmy Galerię Północną ze względu na jej lokalizację w bliskości osiedli mieszkaniowych przyjaznych rodzinom z dziećmi oraz na podobną filozofię działania w kwestiach środowiskowych. Zależało nam na poszerzeniu grupy odbiorców naszej ekologicznej kolekcji dla najmłodszych, o młodych rodziców, dla których kwestie bezpieczeństwa dzieci i tematy środowiskowe są niezwykle ważne – komentuje debiut marki Newbie Anita Komar, Marketing & PR Manager KappAhl. – Pierwsze tygodnie funkcjonowania sklepu Newbie w Galerii Północnej spełniły nasze oczekiwania. Galeria zdecydowanie jest miejscem odwiedzanym przez rodziny z dziećmi. Odwiedzają nas nie tylko ci, którzy znają markę Newbie ze sklepów KappAhl, ale również nowi klienci, których przekonała nasza kampania reklamowa lub też których zaciekawiła nasza witryna.

– Z nawiązania współpracy z Galeria Północną i frekwencji towarzyszącej pierwszym tygodniom działalności obiektu zadowolona jest także Homla. Marka oferująca produkty do aranżacji wnętrz inspirowane skandynawskim designem od pierwszego dnia cieszyła się dużym zainteresowaniem ze strony gości. Otwarcie pierwszego salonu Homla w Warszawie to ważny krok w historii rozwoju naszej marki. Jest to kolejny etap budowania rozpoznawalności na polskim rynku. Niezwykle cieszy nas fakt, że Homla spotkała się z ogromnym zainteresowaniem ze strony mieszkańców Warszawy. Przez pierwsze 6 dni otwarcia nasz salon odwiedziło 16 000 osób – podsumowuje Katarzyna Splitt, Brand Manager sieci Homla. – Osiągane wyniki zachęcają do dalszego inwestowania i wskazują na znaczny potencjał do dalszej ekspansji. Warszawianki czekały na nową ofertę na rynku Home Decor.

W sobotę, 16 września wielkie otwarcie nowego salonu zorganizowała marka Forever 21. Pierwsza umowa najmu podpisana przez Forever21 w Polsce dotyczyła właśnie sklepu w Galerii Północnej. Pierwszy sklep sieci na północy Warszawy witały tłumy gości. Galeria Północna to jedna z najlepszych lokalizacji Forever 21 w Warszawie – powiedział Alexandros Doukas, prezes firmy Forever 21. – Bardzo cieszy nas fakt, że nasza nowa lokalizacja spotkała się z tak ciepłym przyjęciem ze strony konsumentów, którzy byli bardzo entuzjastycznie nastawieni do otwarcia kolejnego sklepu Forever 21. Salon w Galerii Północnej to nasz największy sklep w Warszawie i jednocześnie jedyny 2-poziomowy sklep w Polsce. Nasza misja to oferowanie szerokiej kolekcji najmodniejszych artykułów, które stanowią prawdziwą wartość dla naszych klientów.

Znane sieciowe marki i rynkowi debiutanci to jednak nie koniec niespodzianek, które czekają na klientów w Galerii Północnej. W obiekcie dostępny jest najbardziej nowoczesny w Polsce hipermarket Carrefour wyposażony w system skan&go, który pozwala zeskanować kody wybranych produktów i zapłacić za nie przy kasie bez wykładania towarów na taśmę. Zarówno nowy sposób płacenia, jak elektroniczny barman czy sommerier dostępne w sklepie, cieszą się dużą popularnością. Otwarcie Galerii Północnej spotkało się z ogromnym zainteresowaniem klientów. – Dlatego niezwykle cieszy nas, że Carrefour jest częścią tej inwestycji. Dzięki otwarciu naszego hipermarketu w tym obiekcie wzmocnimy obecność sieci w północnej części Warszawy, a mieszkańcom wciąż rozwijającej się Białołęki dostarczymy bogatą i różnorodną ofertę produktów – komentuje otwarcie nowego sklepu Ronan Martin, wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych. 

W ofercie Galerii Północnej znajduje się także klub fitness Calypso, placówka Enel-Med oraz długo wyczekiwane, 11-salowe kino Cinema City z pierwszą w Polsce salą wyposażoną w system dźwięku Dolby Atmos®. Jesteśmy zadowoleni z frekwencji w Cinema City Galeria Północna. Zgodnie z naszymi oczekiwaniami i przewidywaniami kino cieszy się dużą popularnością, zarówno wśród młodych ludzi, jak i rodzin z dziećmi – podsumowuje pierwsze tygodnie działalności nowego kina Izabela Karolczyk-Szafrańska, dyrektor marketingu i PR w Cinema City Poland. – Szczególnym zainteresowaniem cieszą się seanse w sali z nagłośnieniem Dolby Atmos®, która jest nowością w warszawskich kinach. System dźwiękowy Dolby Atmos® ma to do siebie, że przemienia seans kinowy w niezwykłe przeżycie filmowe, gdyż każdy głośnik, a może być ich w sali kinowej nawet 64, jest niezależnym źródłem dźwięku. Dosłownie "wrzuca” widza w sam środek akcji i przez to dostarcza mu niesamowitych emocji.

Emocje to z resztą słowo, które niezwykle trafnie opisuje odczucia towarzyszące otwarciu Galerii Północnej. Obiekt powitał gości rabatami na jesienne kolekcje, licznymi atrakcyjnymi promocjami i atrakcjami dla klientów w każdym wieku. Kiedy dorośli rzucili się w wir zakupów, ma dzieci czekały zabawy i animacje przygotowane m.in. przez pierwszy w Polsce sklep sieci Hamleys. Sklep Hamleys bardzo szybko odnalazł swoje miejsce w Galerii Północnej.  Jestem mile zaskoczony frekwencją i integracją klientów m.in. w paradzie zabawek, która przyciągała tłumy zainteresowanych. Nasze atrakcje takie jak labirynt luster, mówiące drzewo czy tor samochodów wyścigowych okazały się przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Staramy się oddać charakter brytyjskiego Hamleysa w Polsce i z opinii klientów wydaje mi się, że nam się to udaje – wylicza atrakcje Wojciech Sznurkowski, Business Development Manager firmy Inexad Poland, zarządcy sklepu. 

– Chętnie odwiedzanym miejscem galerii jest także food court z bezpośrednim wyjściem na zielony dach i specjalną strefą rodziną. Po zakupach i bogatym programie atrakcji klienci mogą skorzystać z menu ponad 20 lokali gastronomicznych, serwujących kuchnie z całego świata. Jesteśmy zadowoleni z obecności w Galerii Północnej. Jako najemca możemy stwierdzić, że obsługa centrum jest na wysokim poziomie. Po względem liczby gości mieliśmy świetny weekend otwarcia. Sprzedaż w pozostałe dni też daje powody do optymizmu. Uważamy, że McDonald’s w Galerii Północnej ma szansę stać się jednym z najczęściej odwiedzanych wśród lokali naszej sieci w galeriach handlowych stolicy – opisuje apetyty mieszkańców Białołęki Dominik Szulowski, Corporate Relations Senior Manager sieci McDonald’s. 

Pierwszy milion klientów w zaledwie cztery tygodnie to bardzo duży sukces, a Galeria Północna już szykuje kolejne atrakcje. Marketingowy kalendarz obfituje w ciekawe wydarzenia, a spragnieni rozrywki mieszkańcy okolicznych dzielnic już w najbliższych dniach mogą liczyć na wyjątkowe atrakcje związane z modą czy kulturą, a także inspirujące projekty o charakterze społecznym. Galeria Północna odpowiada na potrzeby związane z nowoczesnym stylem życia, dlatego podążamy za gustami naszych klientów i pracujemy nad kolejnymi atrakcjami dla dzieci i dorosłych. W dniach 13-22 października zapraszamy miłośników wirtualnego świata Simów na spotkanie z bohaterami czwartej części gry The Sims. Podczas pierwszego tego typu wydarzenia w Polsce czeka multimedialna strefa The Sims, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami i pokazy taneczne. W sobotę, 15 października odwiedzi nas znana youtuberka MaryKateAn, zaś tydzień później w Galerii Północnej pojawi się GramPaula. W weekend 14-15 wspólnie z fundacją DKMS będziemy także zachęcać mieszkańców okolicznych dzielnic do rejestracji w banku dawców szpiku – wymienia najbliższe wydarzenia Emilia Szkudlarek, dyrektor marketingu Galerii Północnej.

W najbliższym czasie na klientów Galerii Północnej czekają też otwarcia nowych sklepów i restauracji. Na początku października ofertę odzieżową obiektu uzupełnił sklep renomowanej marki Levis i pierwszy w Polsce stacjonarny sklep bieliźniarskiej firmy Sawren. W drugiej połowie października goście z Białołęki i okolic będą też mogli odwiedzić pierwszą na północy Warszawy restaurację Bierhalle i spróbować piwa Północny lager, stworzonego specjalnie dla Białołęki.

Źródło: materiały prasowe