DODAJ

[Warszawa] Pierwszy salon polskiej marki bieliźnianej w Galerii Północnej

Handel / Warszawa
Efektowna, komfortowa bielizna dzienna i nocna w szerokiej gamie rozmiarów oraz modne dodatki i akcesoria. Od piątku, 6 października mieszkanki Białołęki i okolic mogą korzystać z oferty pierwszego salonu polskiej marki bieliźnianej Sawren, zlokalizowanego w Galerii Północnej.

Zgodnie z filozofią firmy Sawren każda kobieta jest indywidualnością ceniącą, komfort i piękno. Mając to na uwadze od lat 90. firma tworzy unikalną bieliznę, będącą połączeniem wygodnych krojów i wysokiej jakości wykonania z efektownym wzornictwem. Piękno nie zna etykiet i ograniczeń, dlatego oferta marki wyróżnia się bogatym wyborem modeli zaprojektowanych pod kątem różnych typów figury i niestandardowymi rozmiarami – biustonosze dostępne są do rozmiaru 115G, majtki do 8XL. Wszystkie stworzone z dbałością o detale, wyróżniające się stylistyką zgodną z aktualnymi światowymi trendami mody oraz doskonałym wykończeniem, tworzonym na indywidualne potrzeby firmy przez najlepszych europejskich producentów.

Sawren to przede wszystkim dbałość o szczegóły, która objawia się już na początku tworzenia bielizny. Codziennie zespół młodych, zdolnych, wykwalifikowanych projektantów, grafików i technologów szuka oryginalnych rozwiązań, które sprostają nawet najbardziej wybrednym gustom. Staranna selekcja ma za cel wybrać te propozycje, które będą nie tylko piękne, ale i komfortowe w noszeniu – podsumowuje ofertę firmy Kamil Sawicki, dyrektor ds. rozwoju marki Sawren. – Każda konstrukcja jest następnie testowana na grupie modelek o różnych typach figury, dzięki temu nasza bielizna zaspokaja potrzeby nawet najbardziej wymagających klientek.

Oferta marki Sawren obejmuje bogaty wybór bielizny dziennej i nocnej – biustonoszy, majtek, gorsetów i body, koszulek, pidżam, szlafroków czy peniuarów. Każda linia bielizny posiada do wyboru kilka modeli o różnym kroju czy wypełnieniu, dzięki czemu klientki mogą dopasować biustonosz i majtki do swojego typu figury. W satysfakcjonujących zakupach pomoże wykwalifikowana obsługa sklepu.

Sklep w Galerii Północnej jest pierwszym stacjonarnym punktem sprzedaży marki w Polsce. Do tej pory produkty Sawren dostępne były tylko w kanale internetowym. Salon o powierzchni 76 mkw. zlokalizowany jest na pierwszym piętrze galerii. W transakcji najmu pośredniczyła agencja Cushman&Wakefield.

O Galerii Północnej
Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa, która zostanie oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września br. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz TzurArchitects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt będzie spełniał również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową i usługową. Do dyspozycji gości oddanych zostanie ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino oraz 2 300 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, Cinema City, EURO RTV/AGD, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle, klub sportowy Calypso i centrum medyczne Enel-Med. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman&Wakefield oraz JLL.

Źródło: materiały prasowe