DODAJ

Mega Abra – w marcu nowy koncept hipermarketu wnętrzarskiego

Handel / Bielany Wrocławskie
Mega Abra – w
Kajtman
2013-03-14 14:21:23

Abra S.A. uruchamia swój pierwszy wielkopowierzchniowy sklep w Bielanach pod Wrocławiem. Obiekt o powierzchni ok. 6 tys. m2 zostanie otwarty w drugiej połowie marca br. pod nową marką – Mega Abra Wszystko dla Domu.



Mega Abra to unikalny w Polsce koncept sklepu wielkopowierzchniowego. W jednym miejscu klienci znajdą nie tylko meble i dodatki dekoracyjne, ale również szeroki wybór artykułów pozwalających na wykończenie i wyremontowanie mieszkania – tapety, panele, wykładziny, lampy i wiele innych produktów pomocnych w wyposażeniu mieszkania. Na powierzchni ok. 6 tys. m2 oferowanych będzie ponad 9 tys. produktów o różnorodnym wzornictwie i przede wszystkim w bardzo korzystnych cenach.



Sklep jest propozycją dla osób, które nie lubią tracić czasu na przemieszczanie się pomiędzy punktami handlowymi i chcą w jednym miejscu zrobić kompleksowe zakupy związane z wyposażeniem domu. Ciekawe rozwiązania znajdą tu właściciele nie tylko niedużych mieszkań w blokach, ale również domów jednorodzinnych.



Mega Abra umiejscowiona została w Parku Handlowym Bielany w gminie Kobierzyce, w pobliżu węzła komunikacyjnego A4 i dróg krajowych.



- Otwarcie pierwszego sklepu Abry w nowym formacie jest dużym wydarzeniem, które może zmienić oblicze polskiego rynku wnętrzarskiego. Nasz wybór nie przypadkiem padł na okolice Wrocławia. Bielany Wrocławskie to jedno z największych centrów handlowych w Polsce, w pobliżu dynamicznie rozwijającego się, dużego miasta. Dodatkowo doskonała komunikacja i sąsiedztwo sklepów z tej samej branży gwarantują znaczną liczbę odwiedzających mówi Piotr Lisowski, Prezes Zarządu Abra S.A.



Abra S.A ma ponad 20-letnią historię w branży wyposażenia wnętrz. W ramach sieci sklepów meblowych Abra funkcjonuje obecnie ponad 80 punktów handlowych w całej Polsce, w tym kilkanaście sklepów prowadzonych w systemie franczyzowym. Inwestycja w Bielanach Wrocławskich to część nowej strategii rozwoju firmy Abra S.A., zakładającej istotne zwiększenie udziałów spółki w rynku wyposażenia wnętrz w Polsce.


 


Źródło: Abra S.A.