Australijska marka wzmocni ofertę Galerii Jurajskiej w Częstochowie

Orzech

Chociaż Galeria Jurajska jest już w 98 proc. skomercjalizowana, nie ustaje w rozwoju oferty, zwłaszcza w segmencie fashion, który jest tu najmocniej reprezentowany. Przykładem jest najnowsza umowa z marką biżuteryjną Lovisa. Butik, który wkrótce zadebiutuje w Jurajskiej, będzie pierwszym należącym do brandu w północnej części województwa śląskiego.

W Galerii Jurajskiej pojawi się jeszcze więcej biżuterii i dodatków. Do debiutu w największym centrum handlowym w Częstochowie szykuje się australijska marka Lovisa.

– Lovisa to niezwykle ciekawy i świeży koncept z Australii, który nie tylko dynamicznie rozwija się na polskim rynku, ale także wyróżnia na nim. Marka słynie nie tylko z szerokiego i zróżnicowanego asortymentu, który co tydzień wzbogacany jest aż o 150 nowych modeli biżuterii, ale także z podążania za trendami i przystępnych cen – mówi Anna Borecka, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

– Ten modowy charakter brandu, który inspirację czerpie zarówno ze świata couture i wybiegów, jak również najnowszych trendów mody ulicznej, sprawia, że marka idealnie wpasowuje się w segment fashion Galerii Jurajskiej i potrzeby naszego klienta. Co więcej, wzbogaca centrum handlowe o atrakcyjną destynację zakupową dla osób lubiących zabawę modą – dodaje.

Lovisa zadebiutowała na rynku w 2010 roku, szybko zyskując pozycję lidera w swojej branży. Pierwszy butik marki powstał w Australii. Dziś brand posiada łącznie ponad 700 salonów w 30 krajach na 6-ciu kontynentach. Obecny jest m.in. w: Stanach Zjednoczonych, Singapurze, Nowej Zelandii, Chinach, Ameryce Południowej, RPA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Austrii, Luksemburgu, Holandii, Rumunii, we Włoszech i na Węgrzech.

– Lovisa to kolejna unikalna marka o globalnym zasięgu, którą klienci z Częstochowy i okolic znajdą wyłącznie w naszym centrum handlowym. Tym samym po raz kolejny w ostatnich latach podkreślamy silną pozycję Jurajskiej na lokalnym rynku, ale także – co istotne – wyjątkowość naszej oferty, która oparta jest na największych markach i najnowszych konceptach, jakie oferuje rynek retail – mówi Anna Borecka.

Jak informuje galeria, w ofercie najnowszego sklepu będzie można znaleźć biżuterię pozłacaną, posrebrzaną oraz wykonaną ze stali szlachetnej. Sam asortyment obejmie natomiast m.in. kolczyki, naszyjniki, bransoletki, broszki i piny, a także ozdoby do włosów. Dodatkowo, na miejscu będzie można wykonać bezpłatnie piercing. Coś dla siebie znajdą także najmłodsi, którym dedykowana jest linia biżuterii.

– Jestem przekonana, że dla kobiet, które cenią sobie styl, nietuzinkowe dodatki i ciekawą biżuterię Lovisa szybko stanie się obowiązkowym przystankiem w czasie zakupów w Jurajskiej. Szeroka, stale zmieniająca się i zaskakująca oferta, ale także dobre ceny, sprawiają, że w nowym butiku każdy znajdzie coś dla siebie – dodaje przedstawicielka galerii.

Lovisa będzie 14 marką oferującą biżuterię i dodatki w tenant-mix’ie Galerii Jurajskiej. Od lat swoje salony mają tutaj tak znane brandy jak m.in.: Pandora, Jubitom, W.Kruk, Apart, Tous, Yes, Vezzi, Ania Kruk czy A&A Dom Jubilerski. Cały segment modowy galerii składa się dziś aż z 84 sklepów.

– Dalszy rozwój oferty modowej, zwłaszcza o topowe brandy, mające pozycje liderów, jest obecnie jednym z naszych leasingowych celów – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing in Poland, GTC SA.

– W tych działaniach podążamy za naszym klientem, który oczekuje nie tylko zaskakujących nowości w ofercie, ale także dostępu do najlepszych i najpopularniejszych marek. Ten kierunek rozwoju towarzyszy nam także w 2023 roku, czemu sprzyja fakt, że kolejne marki dostrzegają nasz ogromny potencjał leasingowy, niekwestionowaną pozycję lidera, ale także mocny tenant-mix, który tworzy atrakcyjne otoczenie dla udanego lokalnego i regionalnego debiutu – podsumowuje.