[Bydgoszcz] Galeria Pomorska: 40% wzrost odwiedzalności

Kajtman
W ciągu 6 tygodni, które minęły od otwarcia nowej części Galerii Pomorskiej, odwiedzalność tego popularnego bydgoskiego centrum handlowego wzrosła o 40%. Nieustannie rozwija się także oferta Galerii, do której wciąż dołączają nowe marki.
Rozbudowana Galeria Pomorska została otwarta dla Klientów 10 września br. Liczne atrakcje, koncerty i pokazy, które zostały zorganizowane z tej okazji przyciągnęły ponad 56 000 osób. Zainteresowanie Galerią wśród mieszkańców Bydgoszczy nie słabło także po zakończeniu świętowania – średnia liczba odwiedzin centrum rośnie z każdym dniem.
– „Na sukces Galerii Pomorskiej po rozbudowie składają się dwa efekty – nowości i powrotu. Pierwszy wynika z ciekawości – Klienci chcą na własne oczy przekonać się jak wygląda nowa odsłona naszego centrum i co ma im do zaoferowania. Drugi to dowód lojalności – Galeria Pomorska jest jednym z najdłużej działających centrów handlowych w mieście, które zawsze cieszyło są dużą popularnością i przychylnością bydgoszczan. Czas rozbudowy, siłą rzeczy związany z utrudnieniami i niedogodnościami, zakończył się. Nasi Klienci cieszą się zakupami w nowej, lecz jednocześnie dobrze im znanej Galerii Pomorskiej. My cieszymy się widząc ich satysfakcję” – mówi Teresa Kudrycka, Dyrektor Galerii. 
Zmiany w ofercie Galerii wciąć trwają. W ciągu najbliższych tygodni lista najemców obiektu powiększy się o markę Filippo oferującą szeroką gamę butów damskich, męskich i dziecięcych pochodzących od różnych producentów. Filippo zajmie lokal o powierzchni 90 m2 znajdujący się w nowej części centrum.
Do grona najemców modowych Galerii dołączy także Vito Vergelis – polska marka odzieżowa, której tradycja sięga 1955 roku. Wówczas, na wrocławskim rynku, swoją działalność rozpoczęły Zakłady Przemysły Odzieżowego Moda produkujące odzież damską, męską i dziecięcą. Od 2011 roku marka Vito Vergelis kontynuuje „tradycję jakości” Zakładów oferując ekskluzywne kolekcje skierowane do najbardziej wymagających kobiet.