Emocje po otwarciu nowej części Galerii Pomorskiej jeszcze dobrze nie opadły, a już do grona najemców tego popularnego bydgoskiego centrum handlowego dołączają kolejni. C&A to nowa marka odzieżowa, która w Galerii zadebiutuje wiosną 2016 roku. Do dyspozycji klientów centrum będzie blisko 1300 mkw. wypełnionych najnowszymi kolekcjami mody męskiej, damskiej i dziecięcej.
C&A to marka odzieżowa posiadająca 1575 sklepów zlokalizowanych w 21 europejskich krajach a także Brazylii, Meksyku i Chinach. Sklepy C&A odwiedza dziennie blisko 2 miliony Klientów, do których już na wiosnę 2016 roku, dołączą także Klienci Galerii Pomorskiej. C&A jest uznawany za światowego lidera w wykorzystaniu organicznej bawełny pozyskiwanej od producentów zgodnie z zasadami równych szans (En. fair trade). Oferta marki jest adresowana do różnych grup wiekowych od dzieci po osoby dorosłe.
– Bardzo się cieszymy, że C&A jeszcze bardziej wzmocni ofertę modową Galerii Pomorskiej. Jesteśmy przekonani, że każdy z Klientów Galerii znajdzie w sklepie tej marki coś dla siebie. Doskonała lokalizacja salonu – w pobliżu hipermarketu Carrefour, podniesie atrakcyjność pasażu, na którym obie marki będą ze sobą sąsiadować – komentuje Shane Scott z Resolution Property.
C&A w Galerii Pomorskiej będzie drugim sklepem tej marki w Bydgoszczy. Salon zajmie powierzchnię wcześniej należącą do KappAhl i Carry, które przeniosły się do nowo wybudowanej części Galerii. Na wiosnę 2016 oferta Galerii Pomorskiej rozkwitnie w pełni modowo. Wówczas, do już otwartych w nowej części centrum takich salonów jak Reserved, Bershka, Carry i KappAhl, dołączy także rozbudowany H&M, a nowy sklep C&A będzie dopełnieniem tej oferty.
Edyta Potera z JLL dodała: „Od otwarcia rozbudowanej Galerii Pomorskiej obserwujemy wzmożone zainteresowanie najemców obecnością w tym centrum. Salon C&A w ofercie Galerii jeszcze bardziej podniesie jej znaczenie, jako wiodącego centrum handlowego dla mieszkańców wschodnich dzielnic miasta i Fordonu.”