Centrum handlowe Magnolia Park wzmacnia ofertę modowąfot. Jakub Zazula

Centrum handlowe Magnolia Park wzmacnia ofertę modową

REKLAMA

Centrum handlowe Magnolia Park we Wrocławiu wzmacnia ofertę modową. Rodzima, polska marka odzieżowa Lancerto otworzyła w centrum handlowym Magnolia Park nowy salon w najnowszym koncepcie wizualnym marki, zapewniającym szeroką ofertę, skierowaną zarówno do mężczyzn, jak i dla kobiet. Po krótkiej przerwie w nowej, większej przestrzeni otworzył się również ceniony za szeroki i dostępny cenowo asortyment sklep HalfPrice. Jest to obecnie największy sklep marki w Polsce.

Salon Lancerto został zaprojektowany ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb klientów. W nowym koncepcie w Magnolia Park zapewniono powiększoną strefę przymierzalni, by zapewnić kupującym jeszcze większy komfort. Sklep został też wyposażony w tablety, dzięki którym klienci mają dostęp do pełnej oferty marki. Wystarczy, że będąc w sklepie zamówią do przymierzenia wybrany towar niedostępy stacjonarnie, a produkty te zostaną dostarczone bezpłatnie do salonu w ciągu maksymalnie 48 godzin.

– Z radością witamy markę Lancerto w gronie najemców Magnolia Park. Jesteśmy dumni, że tak renomowana firma z segmentu odzieży premium wybrała nasze centrum handlowe na lokalizację swojego nowego salonu. Nowa przestrzeń o powierzchni 180 mkw. to elegancki i nowoczesny koncept, który doskonale wpisuje się w charakter Magnolia Park i oczekiwania naszych klientów. Otwarcie Lancerto to kolejny dowód na to, że Magnolia Park pozostaje miejscem pierwszego wyboru dla marek premium oraz klientów poszukujących wysokiej jakości i różnorodności oferty – mówi Marta Kocik, dyrektor Magnolia Park.

W salonie dostępna jest m.in. kolekcja Lancerto Comfort Plus obejmująca wygodne garnitury, marynarki i koszule oraz popularna linia garniturów LANCERTO Business Mix. Nowością jest kolekcja damska obejmująca płaszcze, jesienne trencze oraz kurtki puchowe. Sklep zlokalizowany jest w pobliżu perfumerii Sephora, na parterze.

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe

Z początkiem września, po rozbudowie, otworzył się też największy w Polsce salon marki HalfPrice. Salon marki o powierzchni ponad 4000 mkw. znajduje się na parterze w sąsiedztwie sklepu CCC. W asortymencie sklepu znajdują się nie tylko modne ubrania, obuwie i dodatki, ale także sekcja sportowa, akcesoria do domu, kosmetyki i perfumy oraz zabawki dla dzieci. Łącznie jest to ponad 2000 produktów.

Powiększony sklep w Magnolia Park został zaprojektowany tak, aby jeszcze lepiej eksponować asortyment i zapewniać maksymalny komfort zakupów. Dzięki większej powierzchni i przejrzystemu układowi, klienci zyskują wygodny dostęp do bogatszej i bardziej różnorodnej oferty. Rozszerzenie przestrzeni HalfPrice stanowi istotne wzmocnienie oferty Magnolia Park, odpowiadając na potrzeby klientów poszukujących szerokiego wyboru i różnorodności w atrakcyjnych cen.

– Od początku roku portfolio najemców Magnolia Park wzbogaciło się o 16 nowych marek, a kilku dotychczasowych najemców zdecydowało się na zmianę powierzchni na większą. Dołączyli też najemcy, którzy wybrali nasze centrum na pierwszą lokalizację w regionie jak np. Under Armour czy Ale Animale. Do końca roku mamy zaplanowanych jeszcze kilka nowości – podkreśla Marta Kocik.

REKLAMA
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. metrów kwadratowych.

Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji prawie 3 tys. darmowych miejsc parkingowych.

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
fot. Jakub Zazula
fot. Jakub Zazula
fot. Jakub Zazula
fot. Jakub Zazula

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA