Prestiżowe wyróżnienie największego projektu konsumenckiego w Polsce trafiło do lubińskiej Galerii Cuprum Arena. Laur pełni podwójną rolę. Jest wyrazem uznania klientów oraz sygnałem dla partnerów biznesowych, które marki są obecnie najbardziej wiodące.
Laur Klienta jest ogólnopolskim plebiscytem, polegającym na corocznym wyborze najpopularniejszych produktów i brandów w swoich kategoriach. W każdej z nich prowadzone jest badanie na grupie min. 800 respondentów, którzy głosują telefonicznie, bądź za pośrednictwem stron internetowych. Tegoroczna edycja nagród jest jubileuszowa. W ciągu 10 lat funkcjonowania wśród prestiżowych wyróżnień biznesowych, Laur Klienta stal się potwierdzeniem silnej pozycji nagradzanych marek oraz zbiorową formą rekomendacji. To także odzwierciedlenie realnych tendencji panujących na rynku.
– Złoty Laur Klienta to nagroda o tyle istotna, że przyznawana jest przez tych, dla których z każdym dniem staramy się być jeszcze lepsi – przez naszych klientów. Wyróżnienie jest znakiem, że podążamy we właściwym kierunku. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, by nie zawieść pokładanego w nas zaufania. Zdajemy sobie bowiem sprawę, że to klienci są najlepszymi ambasadorami naszej marki – mówi Ewa Sieńko, menager ds. marketingu Galerii Cuprum Arena.
Cuprum Arena to najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe Zagłębia Miedziowego. Obiekt zbudowany jest na planie koła. Posiada 6 kondygnacji i jest zwieńczony kopułą o średnicy 30 m. Na 34 tys. m2 powierzchni znajduje się 130 salonów oraz punktów usługowych.
Złoty Laur Konsumenta nie jest jedyną prestiżową nagrodą, którą może pochwalić się Galeria Cuprum Arena. W 2010 roku lubińska inwestycja został wyróżniona w renomowanym konkursie European Shopping Center Award, w którym w ostatnim etapie rywalizowało 19 obiektów z Europy.