Galeria Amber w Kaliszu wzmacnia swoją ofertęMateriały prasowe

Galeria Amber w Kaliszu wzmacnia swoją ofertę

REKLAMA

Nowo otwarty lokal Dealz i sieć sklepów non-food Pepco po relokacji na większą powierzchnię wzmocnili ofertę kaliskiej Galerii Amber w segmencie value retailers. Znajdujące się na poziomie +1 lokale oferują asortyment dobrej jakości w konkurencyjnych cenach. Łączny metraż objęty umowami wynosi blisko 1200 mkw. Najemcy należą do Pepco Group – międzynarodowej sieci sprzedaży detalicznej.

Konsumenci coraz częściej podejmują decyzje zakupowe w sposób przemyślany i zaplanowany, z rosnącym trendem szukania okazji cenowych. Odpowiedzią na te potrzeby jest oferta tzw. value retailers, charakteryzująca się konkurencyjną ceną w stosunku do dobrej jakości oferowanych produktów. Coraz częściej najemcy z tej kategorii rozwijają się też w centrach handlowych, czego przykładem jest obecność Dealz i Pepco w kaliskiej Galerii Amber zarządzanej przez EPP.

– Z uwagą obserwujemy nastroje konsumentów i to, w jaki sposób gospodarują swoim budżetem domowym. Zauważamy, że obecnie częściej niż poprzednio wybierają marki, zapewniające im jakościowe produkty w konkurencyjnej cenie. Nie pozostajemy obojętni na te zmiany i w odpowiedzi na aktualne trendy, rozszerzyliśmy ofertę value retailers dostępną w Galerii Amber o kolejną markę z Pepco Group – Dealz. Zaproponowaliśmy też Pepco, sieci obecnej w naszym centrum od 2014 roku, relokację do większego salonu. Pierwsze wyniki pokazują, że mieszkańcy Kalisza i okolic chętnie korzystają z oferty obu najemców – komentuje Joanna Dudzic, Asset Manager w EPP.

Materiały prasowe

W nowo otwartym sklepie Dealz o powierzchni ponad 450 mkw. na klientów czeka rozbudowany asortyment złożony z ponad 3 000 artykułów spożywczych, drogeryjnych, akcesoriów do dekoracji i wyposażenia domu, a także zabawek, narzędzi czy produktów dla zwierząt. Wyróżnikiem oferty są wyjątkowe słodycze zagranicznych marek, jak np. czekoladowa pomarańcza od Terry’s. W supermarkecie Dealz klienci znajdą ofertę takich marek jak Reeses, Hershey’s, Cadbury, Haribo, Toffifee, Aquafresh, Tresemme, Pringles, Kodak, Doritos i wiele innych.

Sklep Pepco w Galerii Amber, zajmujący ponad 700 mkw., to obecnie jeden z większych lokali tej marki w całej sieci. Pepco cieszy się dużą popularnością przede wszystkim ze względu na szeroki wybór odzieży dziecięcej. To także wiodący dostawca artykułów dekoracyjnych do wystroju wnętrz. Na powiększonym metrażu klienci znajdą również rozbudowany asortyment odzieży damskiej i męskiej oraz artykuły sezonowe, akcesoria dla zwierząt i zabawki w atrakcyjnych cenach.

REKLAMA
Materiały prasowe

Galeria Amber w Kaliszu oferuje 33 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowo-usługowej, na której znajduje się około 120 sklepów, punkty usługowe oraz rozbudowana strefa gastronomiczna i rozrywkowa. W centrum handlowym funkcjonuje komfortowe i nowoczesne Kino Helios oraz największy klub fitness w Kaliszu – Fabryka Formy. Galeria Amber, zlokalizowana w pobliżu dworca kolejowego w Kaliszu, jest świetnie skomunikowana z resztą miasta i jego okolicami.

Materiały prasowe

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

Dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. Należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA