Jeszcze w tym roku ALDI otworzy kolejny nowy sklep w stolicy Małopolski. Tym razem w dzielnicy V Krowodrza, przy ulicy Juliusza Lea 44. Będzie to już 7. sklep tej popularnej niemieckiej sieci w Krakowie.
Otwarcie sklepu zaplanowano na piątek, 15 grudnia, na godzinę 6:00. Sklep będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach od 06:00 do 22:00. W niedziele handlowe: od 9:00 do 20:00. W dniu otwarcia przewidziano rabaty dla klientów, w wysokości do 50 proc.
– Każde otwarcie sklepu ALDI to dla nas ogromny sukces, jest to potwierdzenie naszego rozwoju. Jako sieć jesteśmy dziś obecni w każdym województwie i chcemy także zagościć w większości polskich domów. Nasi klienci wiedzą, że w ALDI znajdą lokalne i międzynarodowe produkty wysokiej jakości, ponieważ ALDI ma to coś, czego nie ma nigdzie indziej, po co warto wracać do nas, zgodnie z myślą Raz ALDI zawsze ALDI – mówi Agata Biernacka, Kierownik Działu Komunikacji i PR ALDI w Polsce.
Nowy sklep w Krakowie przygotowany jest zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji. Sieć zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów, wyposażając je w krajalnicę do chleba i małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów. Parking przed sklepem posiada miejsca dla osób niepełnosprawnych oraz dla rodzin z dziećmi.
Sieć zatrudniła kilkunastu pracowników na potrzeby nowo otwartej lokalizacji.
ALDI posiada też w Krakowie swój Hub Technologiczny.
O sieci sklepów ALDI w Polsce:
ALDI posiada już ponad 300 sklepów i zatrudnia blisko 4 tys. pracowników w Polsce. W porównaniu do liczby placówek, jakie posiada w naszym kraju np. Lidl czy Biedronka, to niedużo, jednak w przyszłości będzie się to zmieniać. Sieć planuje dużą ekspansję na polskim rynku. W perspektywie kilku lat ma być ich około 600, natomiast celem finalnym jest 1000.
ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie.
Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.