Sieć niemieckich sklepów Kaufland w Polsce jeszcze w listopadzie powiększy się o dwa kolejne nowe obiekty. Zostaną otwarte w Katowicach i Kaliszu Tym samym liczba placówek sieci w Polsce wzrośnie do 243. Zgodnie ze strategią detalisty obiekty rozmieszczone są w łatwo dostępnych i bliskich klientom lokalizacjach.
Dynamiczna ekspansja jest jednym z głównych elementów strategii sieci Kaufland w Polsce. W czwartek, 30 listopada, Kaufland powiększy się o dwa kolejne markety: nowy obiekt w Kaliszu będzie drugą placówką sieci w tym mieście, natomiast Katowice zyskają już trzeci sklep Kaufland.
W stałej ofercie sklepów Kaufland do dyspozycji klientów będzie ponad 16 000 artykułów spożywczych, drogeryjnych i przemysłowych. Otwierając kolejne placówki, Kaufland niezmiennie przykłada wagę do tego, aby zapewnić klientom dostęp do szerokiego asortymentu produktów wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach, jak również niekwestionowaną wygodę i komfort zakupów. W związku z tym w nowych marketach w Katowicach i Kaliszu wdrożono wiele nowoczesnych rozwiązań ułatwiających codzienne zakupy.
Narzędziem, które przypadło do gustu klientom wielu sklepów Kaufland, jest usługa K-Scan umożliwiająca samodzielne skanowanie produktów podczas zakupów za pomocą mobilnego skanera lub smartfonu z zainstalowaną aplikacją Kaufland. Rozwiązanie to, oprócz oszczędności czasu, gwarantuje wygodę i stały podgląd koszyka zakupowego. Kolejnym udogodnieniem są nowoczesne panele dotykowe, które pozwalają zarejestrować kartę Kaufland Card, sprawdzić cenę produktów, a przy ladzie obsługowej – zapoznać się ze składem produktów oferowanych na wagę. Do dyspozycji klientów oddano także kasy samoobsługowe, szafki depozytowe oraz automat przyjmujący kaucjonowane butelki. Dodatkowo, w sklepie zamontowano nowoczesne ekrany cyfrowe, na których będą wyświetlane aktualne promocje, jak również informacje dotyczące zrównoważonego rozwoju.
![Materiały prasowe](https://investmap.pl/_i/image/174/46/64174_1200x.jpg)
Kaufland sukcesywnie wprowadza rozwiązania mające na celu minimalizowanie negatywnego wpływu działalności firmy na środowisko naturalne, dlatego w nowych sklepach w Kaliszu i Katowicach zamontowano energooszczędne oświetlenie LED, które jest standardem we wszystkich placówkach sieci.